صحبت های الناز ملک درباره اضطراب شدید مقابل جواد عزتی در فصل سوم «زخم کاری»

صحبت های الناز ملک درباره اضطراب شدید مقابل جواد عزتی در فصل سوم «زخم کاری»

فصل سوم «زخم کاری» در مقایسه با فصل دوم اثر قابل‌قبولی بود و شاید بتوان مهم‌ترین ضعف آن را بازی الناز ملک در نقش سیما به حساب آورد. ملک اعلام کرده که فن «زخم کاری» بوده از بازی کردن مقابل جواد عزتی می‌ترسیده است. به نظر می‌رسد همین حس باعث شده نتواند مثل آثار قبلی‌اش با قدرت بیشتری بازی کند و ماحصل کارش باورپذیر از آب درنیامده است.

کد خبر : ۲۰۸۱۱۲
بازدید : ۳۸۸

الناز ملک بعد از بازی در سریال‌های «سقوط» و «زخم کاری2» در فصل سوم «زخم کاری»، کنار جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور قرار گرفت و با آنها همبازی شد. او در مصاحبه با ماهنامه «فیلم‌امروز» درباره چگونگی مواجهه‌اش با این نقش گفته است.

36

الناز ملک خودش را یک فن «زخم کاری» می‌داند

ملک خودش را فن «زخم کاری» دانسته و توضیح داده: «زخم کاری کاراکترهای بسیار قوی مثل مالک و سمیرا دارد که آدم‌ها تا ابد یادشان می‌ماند. من خودم به عنوان فن «زخم کاری» احتمالا قبول نمی‌کردم یک بازیگر جدید بیاید وسط مالک و سمیرا.»

او گفته که مهدویان برای ورود او به این سریال سختی کشیده است: «روند خیلی سختی داشت برای نویسنده و کارگردان که بتواند شخصیت سیما را وارد کند. محمدحسین مهدویان کار سختی کرد که سیما را کم‌کم وارد قصه کرد و در جاهای مختلف کاشت و برای حضورش دلیل پیدا کرد تا مخاطب کم‌کم بتواند او را بپذیرد.»

ملک از اضطراب زیادش هنگام بازی مقابل جواد عزتی تعریف کرده: «استرس داشتم که مقابل جواد عزتی چطور باید بازی کنم. او مالک قصه بود و من فن زخم کاری‌ بودم. خیلی برایم عجیب بود. اولین‌بار که جواد عزتی را دیدم با خودم می‌گفتم واقعا مالک است؟ با همان گریم؟ من الان کجام؟ این‌ها لحظات بسیار رویایی و مهم بود برایم.»

37

به گفته الناز ملک محمدحسین مهدویان برای شکل‌گیری شخصیت سیما زحمت زیادی کشیده است

او گفته که مهدویان و عزتی تلاش زیادی کرده‌اند بتواند خودش را حفظ کند: «هم جواد عزتی خیلی بهم کمک کرد و هم محمدحسین مهدویان. مهدویان از پشت مانیتور و جواد عزتی از داخل صحنه. به من کمک کردند با عزتی راحت‌تر باشم و استرس نداشته باشم و فکر نکنم روبه‌روی ستاره سینما هستم. آن زمان خیلی‌ها نگران بودند سطح سکانس‌ها به خاطر حضور من بیاید پایین اما باید بگویم عزتی سطح بازیگر روبرویش را هم بالا می‌برد.»

با این‌حال با نگاهی به فصل سوم سریال می‌توان دریافت که این احساسات الناز ملک و اضطرابی که از آن صحبت به میان می‌آورد در نقش‌آفرینی‌اش تاثیر زیادی داشته. باید دید در فصل چهارم چگونه به مصاف این نقش خواهد رفت و آیا می‌تواند با تسلط بیشتری این نقش را ایفا کند یا خیر.

منبع: فیلم نیوز

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید