(تصاویر) کتیا پولتین بازیگر نقش «هایدی» در آستانه 60 سالگی

(تصاویر) کتیا پولتین بازیگر نقش «هایدی» در آستانه 60 سالگی

کتیا پولتین بازیگر نقش هایدی: یکی از جذاب ترین تصاویر منتشر شده، تصاویری است که تفاوت ایجاد شده در چهره بازیگرانی را نشان میدهد که روزی برایمان خاطره سازی کرده اند، مثل کتیا پولتین بازیگر نقش هایدی، دختر پرانرژی و دوست داشتی روستایی که داستان جذاب زندگی اش برای بسیاری از ما فراموش نشدنی است. در ادامه این مطلب با بیوگرافی کتیا پولتین بازیگر نقش هایدی و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

کد خبر : ۲۰۸۴۵۷
بازدید : ۴۶۴

خانم کتیا پولتین بازیگر نقش هایدی در 24 مارس 1967 در اتریش به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای حضور در هایدی (1978) و Zum blauen Bock (1957) شناخته میشود و امروز پس از گذشت 46 سال از ساخت آن فیلم، دیدن چهره اش برای بسیاری از شما مخاطبان جالب توجه خواهد بود.

2

همانطور که گفته شد در یکی از آثاری که از داستان هایدی ساخته شده، کاتیا رناته پولتین نقش هایدی را بازی کرده است، بازیگری که تغییر چهره اش را بعد از 46 سال و در 57 سالگی اشس مشاهده خواهید کرد.

درباره رمان هایدی

رمان هایدی نوشته یوهانا اشپیری یکی از پرفروش‌ترین و مشهورترین داستان‌های ادبی جهان است، از داستان هایدی 8 انیمیشن و تاکنون 12 فیلم سینمایی ساخته شده است که آخرین آن در سال 2015 بود، 8 سری کمیک و 5 سریال نیز با الهام گرفتن از همین داستان به تصویر کشیده شده است. هایدی دختر بچه ای هشت ساله است که به همراه پدربزرگ چوپانش در رشته کوه های آلپ سوئیس زندگی می کند.

درباره سریال هایدی محصول 19784

هایدی یک سریال کودک محصول آلمان، اتریش و سوئیس با ۲۶ قسمت از سال ۱۹۷۸ است که نسخه سینمایی آن نیز ساخته شده است. هایدی یتیم را عمه‌اش دته نزد پدربزرگ گوشه‌نشینش، آلپوهی می‌آورد که در ابتدا علاقه‌ای به پذیرش کودک نداشت. او مدت زیادی است که در آلپ در انزوا زندگی می کند. پیرمرد با روستاییان درگیر شده است و دته از اینکه می خواهد کودک را به این گوشه نشین بسپارد وحشت دارد. اما چاره دیگری ندارد.

3

4

هایدی با طبیعت دوست داشتنی خود موفق می شود قلب پیرمرد را نرم کند. آلپوهی به زودی عاشق نوه اش می شود و دوباره با روستاییان کنار می آید. دته بعداً هایدی را به فرانکفورت می آورد زیرا کلارا، دختر یک تاجر ثروتمند، به یک همراه در آنجا نیاز دارد. کلارا روی ویلچر نشسته و به سختی می تواند از خانه خارج شود. هایدی ناراحت است که باید کوهستان محبوبش را ترک کند.

هایدی به زودی همه را در فرانکفورت با طبیعت دوست داشتنی خود مسحور می کند، با این حال، او از دلتنگی بیمار می شود و در نهایت اجازه می یابد به نزد آلپوهی بازگردد.

وقتی کلارا به کوهستان می آید – او توسط خدمتکاران حمل می شود – شادی او تقریباً کامل است. پیتر بز، دوست هایدی در کوه آلپ، در ابتدا از این واقعیت خوشش نمی آید که هایدی آنقدر به دختر شهر اهمیت می دهد. سپس معجزه ای رخ می دهد: با کمک هایدی، کلارا دوباره راه رفتن را یاد می گیرد.

تغییر چهره کتیا پولتین بازیگر نقش هایدی

5

6

منبع: چشمک

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید