(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس ها و بیوگرافی آوا دارویت بازیگر ایرانی-ایتالیایی

(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس ها و بیوگرافی آوا دارویت بازیگر ایرانی-ایتالیایی

آوا دارویت بازیگر ایرانی-ایتالیایی سینما و تلویزیون، در تاریخ ۲۲ شهریور ماه ۱۳۷۲ در ایتالیا به دنیا آمده است. او پدری ایتالیایی به نام پیترو دارویت (Pietro Daroit) دارد که ناظر ارشد کارخانه بوده است و مادری ایرانی به نام منظر دارویت (Manzar Daroit) که مهندس معمار (آرشیتکت) است. آوا فقط یک برادر به نام آرمان دارد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی آوا دارویت و جدیدترین عکس های شخصی این بازیگر همراه باشید.

کد خبر : ۲۰۸۴۵۸
بازدید : ۲۲۸۸

آوا دارویت بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که از مهمترین آثار وی می توان به سریال های “معمای شاه” و “هست و نیست” و فیلم های سینمایی “اسکی باز” و “تمرینی برای اجرا” اشاره داشت.

این بازیگر خوش چهره در دوران کودکی خود و تا سن ۷ سالگی در ایتالیا ساکن بود. او پس از بازگشت به ایران، به شهر میانه در استان آذربایجان شرقی رفت و دوران ابتدایی را در آنجا سپری کرد. در حال حاضر آوا در تهران زندگی می کند.

8

برادر آوا دارویت

پدر و مادر آوا دارویت

پدر آوا پیترو دارویت (pietro Daroit) ایتالیایی و اهل شهر رویت و مادرش منظر دارویت(Manzar Daroit) اهل ایران است. پدرش ناظر ارشد ساخت کارخانه و مادرش آرشیتکت است، تنها یک برادر بنام آرمان دارد. آوا دارویت در سن 7 سالگی به ایران آمده و بدلیل شغل پدر در اوایل بازگشت به ایران در شهر میانه آذربایجان شرقی ساکن شدند و آوا به همراه برادرش تحصیلات ابتدایی را در این شهر گذراندند.

9

پدر و مادر آوا دارویت

ازدواج و خانواده

آوا دارویت هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.

ورود آوا دارویت به عرصه هنر با بازی در سریالی مطرح

آوا دارویت فعالیت هنری‌اش را با حضور در کلاس‌های بازیگری آغاز کرد و برای اولین بار در سریال “معمای شاه” به ایفای نقش پرداخت. هر چند که نقش آوا دارویت در معمای شاه جزء نقش های اصلی و مهم فیلم نبود اما حضور در پروژه ای که بزرگان و اساتیدی از بازیگری را در خود داشته باشد قطعا برای بازیگر جوان، با انگیزه و با استعدادی همچون آوا تاثیرات به سزایی خواهد داشت.

آوا دارویت در جشنواره یونان

فیلم سینمایی «اسکی باز» در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم المپیای یونان شرکت کرده و آوا دارویت، بازیگر فیلم، به‌عنوان نماینده این اثر در یونان روی فرش قرمز حضور یافت.

فیلم شناسی

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر شما را با مهمترین آثار سینمایی و تلویزیونی آوا دارویت آشنا خواهیم کرد. در سال های اخیر این هنرمند بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و در آثار متعددی ایفای نقش کرده است.

فیلم سینمایی

  • ۱۳۹۶- اسکی باز– به کارگردانی فریدون نجفی
  • ۱۳۹۶- نفس‌های آرام- به کارگردانی میثم هاشمی‌طبا
  • ۱۳۹۴- تمرینی برای اجرا- به کارگردانی محمدعلی سجادی
  • ۱۳۹۴- فیلم سینمایی عشقولانس
  • ۱۳۹۳- چهارشنبه خون به پا می‌شود- به کارگردانی حماسه پارسا
  • ۱۳۹۲- فیلم سفر ناتمام- به کارگردانی علیرضا امینی

سریال تلویزیونی

  • ۱۳۹۶- سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی علی محمد قاسمی
  • ۱۳۹۶- سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده
  • ۱۳۹۸- سریال ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی
  • ۱۳۹۸- سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری
  • 1398- سریال ایل دا به کارگردانی راما قویدل

عکس های جدید آوا دارویت

آوا دارویت در ذیل عکس های جدیدش در اینستاگرام متن ذیل را نوشته است:

 

۲۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید