(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی کوین اسپیسی

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی کوین اسپیسی

کوین اسپیسی بازیگری بسیار حرفه‌ای و درجه یک است که در تمامی نقش‌های خود سنگ تمام می‌گذارد و تماشای آثار او می‌تواند همچون کلاس درسی باشد برای علاقه‌مندان به بازیگری.

کد خبر : ۲۰۸۷۵۵
بازدید : ۳۵

کوین اسپیسی فاولِر در نیوجرسی آمریکا از کاتلین آن منشی، و توماس جفری فاولر، نویسنده فنی و مشاور به دنیا آمد. اسپیسی یک برادر بزرگتر به نام رندی فاولر دارد که یک راننده لیموزین و بادیگارد راد استوارت در بویز، آیداهو است و همچنین او یک خواهر به نام جولی آن فاولر کایر دارد که یک کارمند اداری است.

آزار و اذیت توسط پدر

خانواده او در چهار سالگی به کالیفرنیای جنوبی نقل مکان کردند. رندی فاولر (که رابطه چندانی با برادرش ندارد) اظهار کرده‌است که پدرشان، که او وی را یک نژادپرست و حامی نازیسم توصیف می‌کرد، آنها را مورد آزار جنسی و جسمی قرار می‌داد و اسپیسی از نظر عاطفی خاموش‌شده و برای جلوگیری از کتک خوردن بسیار حیله‌گر و باهوش شده بود.

مدرسه و اولین نقش

اسپیسی در کلاس‌های دهم و یازدهم در آکادمی نظامی نورتریج، دبیرستان کانوگا پارک تحصیل کرد. او در سال 1977 از دبیرستان چتس‌ورث، لس آنجلس ، کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شد. اسپیسی در چتس‌ورث در صدای موسیقی، یک تولید ارشد مدرسه‌اش ایفای نقش کرد و نقش کاپیتان گئورگ فون تراپ را همراه با وینینگهام در نقش ماریا فون تراپ بازی کرد.

ناکام ماندن در اجرای کمدی

اسپیسی قبل از حضور در مدرسه جولیارد در شهر نیویورک، به عنوان عضوی از گروه 12، چندین سال تلاش کرده بود که به عنوان کمدین موفق شود، جایی که بین سال‌های 1979 تا 1981 با معلم ماریان سلدس درام را مطالعه کرد. در این دوره زمانی در مسابقات استعدادیابی سالن بولینگ به اجرای استندآپ کمدی پرداخت اما هرگز در کمدی موفق نشد.

99_11zon (3)

شروع بازیگری

اولین حضور حرفه‌ای اسپیسی روی صحنه به عنوان یک نیزه‌دار در اجرای قسمت اول هنری ششم در جشنواره شکسپیر نیویورک در سال1981 بود. شهرت اسپیسی به عنوان یک بازیگر صحنه در سال 1986 آغاز شد، زمانی که او در مقابل جک لمون، پیتر گالاگر و بتل لزلی در نقش جیمی، پسر ارشد تایرون، در تولید تحسین‌برانگیز جاناتان میلر از یوجین اونیل در سفر دراز روز در شب به ایفای نقش پرداخت.

 اسپیسی همچنان فعالانه در جامعه تئاتر زنده مشارکت داشت. او در سال 1991،  جایزه تونی را برای بازی در نقش عمو لویی در فیلم آهنگ برادوی گمشده در یانکرز نیل سایمون دریافت کرد. همچنین در سال 1999، اسپیسی برنده جایزه لارنس اولیویه برای بهترین بازیگر مرد شد و نامزد دیگری برای جایزه تونی در سال 1999 برای مرد یخین می‌آید کسب کرد.

100_11zon (1)

اولین حضور در سینما

در سال 1986، اسپیسی اولین حضور سینمایی خود را در فیلم دل‌سوختگی از مایک نیکولز با بازی مریل استریپ و جک نیکلسون انجام داد. اسپیسی نقش کوچکی را ایفا می‌کند که به عنوان یک دزد مترو شناخته می‌شود. در سال 1988 اسپیسی همچنین برای مدت کوتاهی در یکی دیگر از فیلم‌های نیکولز به نام دختر شاغل، در نقش تاجری بدجنس به نام باب اسپک ظاهر شد. از برخی دیگر نقش‌های اولیه اسپیسی می‌توان به نقش میلیونر بیوه و عجیب و غریب در قانون لس آنجلس، در مینی سریال تلویزیونی قتل مری فاگان، در مقابل لمون و کمدی شر نبین، شر نشنو اشاره کرد.

پیشرفت در سینما

اسپیسی به سرعت به عنوان یک بازیگر شخصیت شهرت پیدا کرد و برای نقش‌های بزرگ‌تری، از جمله در مجموعه فیلم گلن‌گری گلن راس در نقش مدیر دفتر بدخواه در اقتباسی از دیوید ممت، با بازی آل پاچینو و همچنین در فیلم کمدی سیاه کریسمس رف در کنار جودی دیویس، و در فیلم طنز شنا با کوسه‌ها در نقش یک رئیس استودیوی بدخواه هالیوود در کنار جودی دیویس و در نقش یک زوج مشاجره کننده کنتیکت انتخاب شد که مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

101_11zon (2)

زندگی شخصی

در سال 1999، گزارش‌ها حاکی از آن بود که اسپیسی با یک منشی صحنه به نام دایان درایر قرار می‌گذاشت که احتمالاً رابطه آنها به سال 1992 بازمی‌گردد. در سال 2000، اسپیسی درایر را به جوایز اسکار آورد. در هنگام سخنرانی برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد، اسپیسی گفت: دایان، از اینکه به من یاد دادی که به چیزهای درست اهمیت بدهم، متشکرم و من تو را دوست دارم.

102_11zon (2)

اتهامات تجاوز جنسی

آنتونی رپ در 29 اکتبر 2017 ادعا کرد که در سال 1986 هنگامی که او 14 ساله بوده، اسپیسی 26 ساله در حالت مستی قصد نزدیکی جنسی به او را داشته‌است. رپ همچنین این داستان را در سال 2001 در مصاحبه‌ای با ادوکیت به اشتراک گذاشته بود، اما نام اسپیسی از انتشار حذف شد تا از اختلافات قانونی و آشکارسازی عمومی جلوگیری شود. اسپیسی از طریق توئیتر اظهار داشت که این برخورد را به خاطر نمی‌آورد، اما اگر این واقعاً درست باشد صادقانه‌ترین عذرخواهی را به خاطر رفتاری که در مستی عمیقاً نامناسب بود را به رپ مدیون است.

سپس پانزده نفر دیگر با ادعاهای سوءاستفاده مشابه پیش آمدند از جمله هدر اونرو، یک مجری زن از بوستون، که ادعا کرد اسپیسی قصد تجاوز جنسی به پسرش را داشته‌است سپس فیلمساز تونی مونتانا چنین ادعایی کرد و بعد بازیگر روبرتو کاوازوس، هری درایفس و هشت نفر که روی خانه پوشالی کار می‌کردند. تعدادی از افراد با گاردین تماس گرفتند و ادعا کردند که اسپیسی به عنوان مدیر هنری اولد ویک رفتار نامناسبی با مردان جوان داشته‌است.

دادگاه و محکومیت

در 26 مه2022 اسپیسی توسط سرویس دادستانی سلطنتی به چهار مورد تعرض جنسی علیه سه شاکی متهم شد که ادعا کردند جرائمی بین سال‌های 2005 و 2013 در لندن و گلاسترشر رخ داده باشد.

 به گفته سرویس دادستانی سلطنتی، اسپیسی تنها در صورت ورود به انگلیس یا ولز می‌تواند به‌طور رسمی متهم شود. اسپیسی در سال 2022 در بیانیه‌ای در صبح بخیر آمریکا در مقابل این اتهامات واکنش نشان داد و گفت: از بیانیه دادستانی سلطنتی بسیار قدردانی می‌کنم که در آن با دقت به رسانه‌ها و مردم یادآوری کردند که من مستحق یک محاکمه عادلانه هستم و تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود بی‌گناه هستم. با اینکه که از تصمیم آن‌ها برای حرکت به پیش نااُمید هستم، داوطلبانه در اسرع وقت در بریتانیا حضور خواهم داشت تا از خودم در برابر این اتهامات دفاع کنم، که یقین دارم بی‌گناهی مرا ثابت خواهد کرد.

 او در 16 ژوئن کوین اسپیسی داوطلبانه در مقابل دادگاه وست مینستر در لندن حاضر شد و به شدت تمام اتهامات مربوط به جرایم جنسی را رد کرد و خود را بی‌گناه خطاب کرد.

بهترین فیلم‌های کوسن اسپیسی

ما در ادامه متن بهترین فیلم‌های کوین اسپیسی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد پس تا آخر متن هراه ما بمانید.

103_11zon (1)

 

خانه پوشالی – House of Cards

  • کارگردان:  بو ویلیمن
  • بازیگران:  کوین اسپیسی، رابین رایت، کیت مارا، کوری استول، مایکل کلی
  • سال ساخت:  2013
  • ژانر:  درام
  • تعداد فصل:  6
  • تعداد قسمت:  8
  • امتیاز در ای ام دی بی:  8.7

بی‌شک بهترین نقش آفرینی کوین اسپیسی به این سریال جذاب بازمی‌گردد یعنی جایی که کوین اسپیسی در نقش رئیس جمهور امریکا حضور پیدا کرد و با بازی بسیار خوب خود همه را شگفت زده کرد.

داستان این فیلم  درباره جایگاه پست و مقام در کشور است. داستان شهوت و قدرت طلبی مردی را نشان می دهد که می خواهد تمام امور مربوط به کشور را در دست بگیرد. کسی که در سریال از او به عنوان مرد بد ذات و شیطان صفت و قدرت طلب یاد می شود. این مرد میخواهد همه‌چیز را از آن خود کند…

104_11zon (1)

درخواست نهایی – Margin Call

  • کارگردان:  جی.سی  چاندور
  • بازیگران:  کوین اسپیسی، پل بتانی، جرمی آیرونز، زکری کینتو، سایمون بیکر
  • سال ساخت:  2011
  • ژانر:  درام , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  7.1

کوین اسپیسی در فیلم‌های جنایی بسیاری حضور داشته است که در همه آن‌ها نیز توانسته بازی بسیار خوبی از خود ارائه دهد؛ یکی از این فیلم‌های جذاب، درخواست نهایی به کارگردانی جی سی چاندور است.

داستان این فیلم  درباره یک شرکت بزرگ مالی است که تعدیل نیرو می‌کند. یکی از قربانیان این رویداد مدیر بخش کنترل بحران است که پیش از این اتفاق روی یک پروژه آنالیز عظیمی کار می‌کرد. دستیار او پس از ساعت کاری تحقیقات خود را کامل می‌کند و با همکارانش تماس می‌گیرد و اطلاعاتی راجع به فاجعه مالی شرکت را در اختیار آنها قرار می‌دهد و…

105_11zon (1)

بیبی درایور – Baby Driver

  • کارگردان:  ادگار رایت
  • بازیگران:  انسل الگورت، لیلی جیمز، جیمی فاکس، جان هم، کوین اسپیسی، ایزا گونزالس
  • سال ساخت:  2017
  • ژانر:  اکشن , جنایی , موزیک , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  7.6

بی‌شک یکی از بهترین فیلم‌های اکشن تاریخ سینما، فیلم بیبی درایور است که مثل همیشه کوین اسپیسی نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا می‌کند و به فیلم ابهت خاصی می‌دهد.

داستان این فیلم  دربارهجوانی به نام بیبی است که پس از ملاقات با زنی جوان به نام دبورا متوجه میشود که به او علاقه مند شده است. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد به دنبال وی برود و برای اینکه با وی باشد، در کنارش مشغول به کار شود. حال بیبی باید به اجبار برای یک رئیس تبهکار و دیوانه کار کند و جوانی و زندگی‌اش را با دزدی و کارهای خلاف، آلوده و نابود سازد ولی بیبی یک راننده حرفه ای و کاربلد هست که…

106_11zon (1)

زیبای آمریکایی – American Beauty

  • کارگردان:  سم مندس
  • بازیگران:  کوین اسپیسی، آنت بنینگ، تورا برچ، مینا سوواری، الیسون جنی
  • سال ساخت:  1999
  • ژانر:  درام
  • امتیاز در ای ام دی بی:  8.3

این فیلم زیبا و احساسی دومی اسکار را برای کوین اسپیسی به همراه داشت، بازیگری که با تمام توان خود در این فیلم به ایفای نقش پرداخت و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. نکته جالب توجه این است که عوامل این فیلم نیز از کوین اسپیسی به خاطر تجاوز جنسی شکایت کرده‌اند.

داستان این فیلم  در مورد مردی میانسالی به نام لستر برنهام (کوین اسپیسی) است که در یک مجله تبلیغاتی مطلب می‌نویسد. همسر وی کارولین (آنت بنینگ) نام دارد. آن‌ها به هیچ وجه زندگی خوبی ندارند و روابطشان مدت هاست رو به سردی نهاده و تنها عامل حفظ خانواده آن‌ها دخترشان جینی است. همه چیز به همین حالت پیش میرود تا اینکه لستر علاقه مند به دوست، دخترش میشود و همه چیز تغییر میکند.

107_11zon

هفت – SE7EN

  • کارگردان:  دیوید فینچر
  • بازیگران:  برد پیت، کوین اسپیسی، مورگان فریمن، گوئینت پالترو، جان کریستوفر مک‌گینلی
  • سال ساخت:  1995
  • ژانر:  جنایی , درام , معمایی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  8.6

کوین اسپیسی در این فیلم نقش یکی از جذاب‌ترین دیوانه‌های تاریخ سینما را ایفا کرد. و این دیوانگی او به فیلم رمز و راز عجیبی داد که در نوع خود بسیار خاص است. پس اگر شما نیز مثل من طرفدار فیلم‌های جنایی هستید، حتما به سراغ دیدن این فیلم بروید.

داستان این فیلم  درباره جان دوو (کوین اسپیسی) قاتلی افسار گریخته است که تصمیم گرفته است هفت نفر را که نماد هفت گناه کبیره هستند به قتل برساند. هدف او از این کار هشدار دادن به انسانهایی است که غرق در گناه روز خود را به شب می‌رسانند. مسئول پرونده این قتلها دیوید میلز (بردپیت) است، کاراگاه جوانی که تازه به نیویورک منتقل شده است.

108_11zon (1)

۲۱ – 21

  • کارگردان:  رابرت لوکتیک
  • بازیگران:  جیم استرجس، کوین اسپیسی، کیت باسورث، لورنس فیشبورن، هارون یو
  • سال ساخت:  2008
  • ژانر:  تاریخی , جنایی , درام
  • امتیاز در ای ام دی بی:  6.8

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های کوین اسپیسی که در ژانر جنایی ساخته شده است، این فیلم جذاب و دیدنی به کارگردانی رابرت لوکتیک است.

داستان این فیلم  درباره بن کمپل دانشجوی 21 ساله و بسیار باهوش دانشگاه ام‌آی‌تی است که نیازمند بورس برای انتقال به دانشکده پزشکی هاروارد است. هزینه این انتقال 300 هزار دلار است و بن می‌داند که از عهده تهیه چنین پولی بر نمی‌آید.

 تا اینکه روزی از طریق یکی از استادان ریاضی خود به باشگاه مخفیانه‌ای دعوت می‌شود که در آن این استاد میکی روزا به همراه پنج دانشجوی دیگر مشغول تمرین برای افزایش مهارت خود در بازی 21 از طریق محاسبه احتمال و تعقیب بازی انجام شده هستند…

109_11zon (1)

مظنونین همیشگی – The Usual Suspects

  • کارگردان:  برایان سینگر
  • بازیگران:  استیون بالدوین، گابریل بیرن، بنیسیو دل تورو، چاز پالمینتری، کوین پولاک، پیت پاستویت
  • سال ساخت:  1995
  • ژانر:  جنایی , معمایی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  8.5

این فیلم اولین اسکار دوران هنری کوین اسپیسی را به همراه داشت. فیلمی جذاب و ساختارشکن که می‌تواند مخاطب را مجذوب داستان خود کرده و در پایان او را غافلگیر کند.

داستان این فیلم  به صورت موازی و فلاش‌بک بین گذشته و زمان حال می‌گذرد. پنج خلافکار حرفه‌ای به نام‌های دین کیتون (گابریل بیرن)، وربال کیتز (کوین اسپیسی)، تاد هاکنی (کوین پولاک) مک‌منیس (استیون بالدبین) وفنستر(بنیسو دل تورو)، به جرم سرقت یک کامیون اسلحه همزمان دستگیر می‌شوند.

110_11zon

رئیس‌های وحشتناک – Horrible Bosses

  • کارگردان:  ست گوردون
  • بازیگران:  جیسون بیتمن، چارلی دی، جیسون سودیکیس، کوین اسپیسی، جنیفر انیستون
  • سال ساخت:  2011
  • ژانر:  جنایی , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی:  6.9

شخصیت خشک کوین اسپیسی را در حالی تصور کنید که درون یک داستان کمدی قرار دارد و در مکمل نقش او بازیگران معروف کمدی یعنی جنیفر انیستون و جیسون سودیکیس قرار دارد، پس اگر به دنال یک فیلم کمدی و حال خوب کن هستید، در اولین فرصت به سراغ تماشای این فیلم بروید.

داستان این فیلم  درباره سه دوست است که هر یک در محیط کار با یک رئیس وحشتناک سر و کار دارند. نیک هندریکس، کارمند منضبط و وظیفه‌شناسی است که رئیس سخت‌گیرش دیوید هارکین، ماه‌ها با وعده ارتقا به سختی از او کار می‌کشد و در نهایت به او می‌گوید که این وعده، فقط برای این بوده که نیک، بیشتر تلاش کند.

دیل آربس دستیار دندان‌پزشکی است که توسط رئیس خود، دکتر جولیا هریس-که یک منحرف جنسی است-مورد آزار جنسی قرار می‌گیرد؛ او دیل را تهدید می‌کند که اگر با او رابطه جنسی نداشته باشد به نامزدش استیسی می‌گوید که دیل با او رابطه داشته‌است. کرت باکمن در یک شرکت تولیدات شیمیایی کار می‌کند که پس از مرگ رئیس نازنینش جک، به‌دست پسر معتاد و نالایق او یعنی بابی می‌افتد که با کرت نیز مشکل دارد.111_11zon

محرمانه لس آنجلس – L.A. Confidential

  • کارگردان:  کرتیس هنسن
  • بازیگران:  کوین اسپیسی، راسل کرو، گای پیرس، جیمز کرامول، دیوید استراترن
  • سال ساخت:  1997
  • ژانر:  جنایی , درام , معمایی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  8.2

یکی دیگر از فیلم‌های جذاب امروز که در لیست امروز ما قرار دارد، فیلم بی‌نظیرِ محرمانه لس آنجلس است که کوین اسپیسی در آن با بازیگر مطرح هالیوود یعنی راسل کرو هم‌بازی بوده است.

داستان این فیلم  درباره سه پلیس لس آنجلس است که در گیر ماجرای قتلی در کافه نایت اوول می‌شوند. ماجرا به جرایم سازمان یافته، فحشا، مواد مخدر و فساد سیاسی گسترش می‌یابد.

112_11zon

به دیگری نیکی کن – Pay It Forward

  • کارگردان:  میمی لدر
  • بازیگران:  کوین اسپیسی، هلن هانت، هالی جوئل آزمنت، جی مهر، جان بون جووی
  • سال ساخت:  2000
  • ژانر:  درام
  • امتیاز در ای ام دی بی:  7.2

شاید حضور کوین اسپیسی در فیلم‌های عاشقانه کمی دور از ذهن باشد اما کافیست تا این فیلم را ببینید و به قدرت بازیگری او پی ببرید.

داستان این فیلم  درباره یوچین سایمنت (اسپیسی)، آموزگار درس علوم اجتماعی است که تکلیفی به بچه‌های کلاس خود می‌دهد و از آنان می‌خواهد تا فکر کنند چگونه می‌توانند دنیا را عوض کنند و سپس آن فکر را به اجرا درآورند. ترور مکینی (آزمنت)، نوجوانی از شاگردان کلاس نیز که مادری الکلی (هانت) و پدری خشن (بون جووی) دارد، تصمیم می‌گیرد به آنان کمک کند…

113_11zon

زمانی برای کشتن – A Time to Kill

  • کارگردان:  جوئل شوماخر
  • بازیگران:  ساندرا بولاک، ساموئل ال  جکسون، متیو مک‌کانهی، کوین اسپیسی
  • سال ساخت:  1996
  • ژانر:  جنایی , درام , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  7.5

مهم‌ترین نقطه قوت فیلم حضور سه بازیگر مطرح هالیوود یعنی اسپیسی، متیو مک‌کانهی و ساندرا بولاک در یک داستان جنایی است.

داستان این فیلم  در شهر کوچکی در میسی سیپی اتفاق می‌افتد. جیک بریگانس (متیو مک‌کانهی)، وکیلی تازه‌کار، دفاع از مردی سیاه‌پوست به نام کارل لی هیلی (ساموئل ال. جکسون) را به عهده می‌گیرد. کارل دو جوان سفیدپوست را به خاطر اذیت و آزار دختر ده ساله‌اش کشته است.

منبع: روزانه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید