(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس ها و بیوگرافی محمدرضا سامیان مصطفی سریال طوبی

(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس ها و بیوگرافی محمدرضا سامیان مصطفی سریال طوبی

محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی سریال طوبی کیست؟ وی یکی از بازیگران جوان ایرانی است که اطلاعات چندان دقیقی درباره زندگی شخصی و خانواده او منتشر نشده است و در پاسخ به سوال محمدرضا سامیان متولد چه سالی است تنها میتوان گفت که او جزو بازیگران دهه هفتادی است که چند سالی است وارد عرصه هنر بازیگری شده است.

کد خبر : ۲۰۹۲۸۰
بازدید : ۱۶۸۷

محمدرضا سامیان کار بازیگری خود را با تئاتر آغاز کرده او در نمایش تئاتر «۳۰ دی ۹۵» با سام درخشانی و متین ستوده همبازی بوده است. او برای اولین بار با فیلم جنگل پرتقال در مقابل لنز دوربین قرار گرفته است. جنگل پرتقال یک فیلم درام ایرانی به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان محصول سال 1401 است.

85

در جنگل پرتقال معلمی به نام علی بهاریان و با نام هنری سهراب بهاریان در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده‌است. معلمی آنچنان سختگیر که در عرض ۳ روز ۵ نفر را از کلاس اخراج می‌کند و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا ۲ روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد عذرش را از مدرسه می‌خواهند. اینگونه است که آقای معلم علی‌رغم میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود.

86

حضور محمدرضا سامیان در سریال طوبی

اولین سریالی که محمدرضا سامیان در تلویزیون بازی کرده سریال طوبی است. نقش محمدرضا سامیان در سریال طوبی، کاراکتر مصطفی، پسر فخرالدین با بازی امین زندگانی و طوبی با بازی شبنم قربانی است .

«طوبی» روایتی از دهه پنجاه تا اوایل دهه هشتاد هجری شمسی است و زندگی زن مبارزی به نام طوبی را به تصویر می‌کشد، که با مسائل مختلف همچون پیاده روی اربعین، انقلاب اسلامی و تحولات اجتماعی روبرو است. داستان این سریال با الهام از کتاب «اربعین طوبی» اثر محسن امامیان تهیه شده و ماجراهای زنی مقاوم را به تصویر می‌کشد که با دشواری‌های سیاست و جامعه در ایران و عراق در دوره‌های مختلف زمانی مواجه می‌شود.

 

87

شخصیت مصطفی در این سریال نماد بسیاری از چالش‌ها و معضلات اجتماعی دوران خود است و نقش او یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌ها در روایت داستان محسوب می‌شود. مصطفی در این سریال با چالش‌های شخصی و خانوادگی بسیاری روبروست که توجه مخاطبان زیادی را جلب کرده است.

علاوه بر محمدرضا سامیان، این سریال از بازیگران مشهوری نظیر داریوش ارجمند، هومن برق نورد، مهدی سلوکی، امین زندگانی، فرهاد آئیش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و… بسیاری از بازیگران حرفه‌ای دیگر بهره مند شده است.

کسب جایزه بازیگری بخاطر فیلم کوتاه بازسازی

یکی دیگر از نقش‌های مهم در کارنامه هنری محمدرضا سامیان، بازی در فیلم کوتاه «بازسازی» به کارگردانی علی توکلی و تهیه کنندگی مهاجر توحیدپرست و فواد جاودان است. او به دلیل بازی در این فیلم در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران موفق به کسب جایزه بازیگری شد. این نشان از استعداد بالای او در ایفای نقش‌های درام و پیچیده دارد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «تن‌ها اثری که باقی مونده جای کاتره و دستای تو …»

در فیلم کوتاه داستانی «بازسازی» به نویسندگی و کارگردانی علی توکلی بازیگرانی همچون محمدرضا سامیان، امین میری، محمد اشکان‌فر، میلاد کفایی، نگین تهمتن، سعید نادری، محمد حاجی‌زاده و زهرا برومند ایفای نقش کرده‌اند.

لیست فیلم های محمدرضا سامیان

  • فیلم کوتاه صحنه
  • فیلم کوتاه رعنا
  • فیلم کوتاه بازسازی
  • فیلم سینمایی جنگل پرتقال
  • سریال طوبی

88

منبع: چشمک

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید