(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی محمد رشنو

(تصاویر)  زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی محمد رشنو

محمد رشنو بازیگر جوان و تازه کار سینما و تلویزیون متولد3 شهریور 1378 در تهران است. پدر این بازیگر جوان مهندس مراقبت پرواز است و دیگراطلاعات چندان دقیقی درباره زندگی شخصی و خانواده او منتشر نشده است

کد خبر : ۲۰۹۳۵۸
بازدید : ۴۵۰۹
بیوگرافی کامل محمد رشنو بازیگر جوان سینما و تلویزیون به همراه کارنامه هنری و عکسهای شخصی و حرفه ایی این بازیگر را مشاهده میکنید.

بیوگرافی محمد رشنو

نام:محمد

نام خانوادگی:رشنو

تاریخ تولد:3 شهریور 1378

محل تولد :تهران

پیشه:بازیگر سینما و تلویزیون

تحصیلات:لیسانس رشته حقوق از دانشگاه آزاد

97

بیوگرافی محمد رشنو/ عکس از سپیده ساداتی

زندگی شخصی و خانواده محمد رشنو

محمد رشنو بازیگر جوان و تازه کار سینما و تلویزیون متولد3 شهریور 1378 در تهران است. پدر این بازیگر جوان مهندس مراقبت پرواز است و دیگراطلاعات چندان دقیقی درباره زندگی شخصی و خانواده او منتشر نشده است.

ازدواج و همسر محمد رشنو

تاکنون اطلاعات رسمی و تاییدشده‌ای مبنی‌ بر ازدواج محمد رشنو منتشر نشده است. باتوجه‌ به سن‌ و سال این بازیگر جوان و تمرکز وی بر فعالیت‌های هنری، می‌توان حدس زد که درحال‌ حاضر مجرد است.

تحصیلات محمد رشنو

محمد رشنو بازیگر جویای نام که دهه بیست زندگیش را می رگذراند، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه آزاد است.

98

محمد رشنو بازیگر/ عکس از سپهر رضوانی

شروع بازیگری محمد رشنو

محمد رَشنو پس از گذراندن دوره های بازیگری هومن سیدی در آموزشگاه هشت میلی متری فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر آغاز کرد و از 16 سالگی بروی صحنه تئاتر رفت و تجربه حضور در صحنه نمایش را از سال 1394 دارد.

تئاترهای محمد رشنو

محمد رشنو سابقه حضور در تئاترهای پس لرزه کی گفته پاییز سه ماهه ؟، صور اسرافیل، کُوچ برزیلی ها، آدمخوار، سکوت را در کارنامه کاری خود دارد.

99

محمد رشنو در تئاتر پس لرزه/ عکس از رضا حسینی

فیلم های سینمایی محمد رشنو

محمد رشنو با ایفای نقش در فیلم سینمایی 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری برای اولین بار مقابل دوربین سینما قرار گرفت. او در فیلم های سینمایی مجنون، سه کام حبس، اورکا، سمفونی نهم ایفای نقش نموده است. محمد رشنو سابقه حضور در فیلم های کوتاه چند قدم آنطرف تر، لیبیدو را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

100

محمد رشنو در فیلم سمفونی نهم

سریال های تلویزیونی محمد رشنو

محمد رشنو برای اولین بار در سال 1399 با سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی وارد تلویزیون شد. سپس در دومین همکاری با سعید سلطانی در سریال یاور نقش آصف را بازی کرد. سریال طوبی سومین همکاری محمد رشنو با سعید سلطانی به شمار می رود که در آن نقش سلیم را ایفا کرده است. محمد رشنو در فیلم تلویزیونی جزیره گنج نیز حضور داشته است.

جوایز و افتخارات محمد رشنو

محمد رشنو برای بازی در نمایش «عروس» از تولیدات استان البرز آذر ماه 1397 جایزه دوم بازیگری مرد شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را دریافت کرد.

مروری بر فیلم های محمد رشنو

محمد رشنو در آثار مهمی ایفای نقش نموده که نقش او در برخی فیلم هایش را مرور خواهیم کرد.

محمد رشنو در یاور

یاور سریالی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و نویسندگی سعید مطلبی داستانی معمایی با تم جوانمردی است که در آن محمد رشنو نقش آصف را کنار بازیگرانی چون داریوش ‌ارجمند، اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور، زهرا سعیدی، شبنم ‌فرشادجو، فقیهه ‌سلطانی و...بازی کرده است.

101

پرویز فلاحی پور و محمد رشنو در سریال یاور

محمد رشنو در سریال طوبی

محمد رشنو در سریال طوبی سعید سلطانی نقش سلیم را کنار شبنم قربانی، فریبا متخصص،امین زندگانی، رحیم نوروزی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، فرهاد آئیش، سودابه بیضایی و... ایفا کرده است. داستان سریال طوبی زندگی زنی به نام طوبی با بازی شبنم قربانی را روایت می کند، قصه این سریال از دهه 50 شروع می‌شود و تا دهه 80 ادامه دارد.

102

شبنم قربانی و محمد رشنو در سریال طوبی/ عکس از کوروش پیرو

محمد رشنو در زخم کاری

برخلاف سرچ هایی که در جستجوگر گوگل می شود، محمد رشنو در زخم کاری بازی نکرده و بازیگر نقش میثم در زخم کاری که شباهت هایی با محمد رشنو دارد، مرتضی امینی تبار است. زخم کاری سریالی پر بیننده با بازی جواد عزتی و رعنا آزادی ور است که تا کنون سه فصل آن از پلتفرم فیلیمو پخش شده است.

محمد رشنو در اورکا

اورکا فیلم سینمایی به کارگردانی سحر مصیبی بر اساس زندگی شناگر ایرانی به نام الهام‌السادات اصغری است که برای ثبت رکوردهای خود در ایران با چالش‌های زیادی روبرو شد. محمد رشنو در اورکا نقش درهان را کنار ترانه علیدوستی، مهتاب کرامتی، مهتاب نصیرپور، مسعود کرامتی بازی کرده است.

103

محمد رشنو در فیلم سینمایی اورکا

محمد رشنو در سه کام حبس

سه کام حبس فیلم درام اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور درباره خانواده ای است که به دلیل مشکلات فراوان اقدام به فروش مواد مخدر می کنند. در این فیلم سینمایی محمد رشنو کنار هنرمندانی چون پریناز ایزدیار، محسن تنابنده و سمیرا حسن‌پورایفای نقش نموده است.

104

محمد رشنو در فیلم سه کام حبس

محمد رشنو در 23 نفر

23 نفر فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی جعفری اقتباسی از خاطرات 23 نفر از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال 1361 به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی شد. محمد رشنو در 23 نفر ایفاگر یکی از نقش های اصلی کنار مجید پتکی، سعید آلبوعبادی، رضا نوری و عبدالحلیم تقلبی بوده است.

105

محمد رشنو در فیلم سینمایی 23 نفر

فیلم شناسی محمد رشنو

در پاسخ به این سوال"محمد رشنو در چه فیلم هایی بازی کرده" باید بگوییم که محمد رشنو در آثار مختلفی ایفای نقش نموده که عبارتند از:

محمد رشنو در سینما

  • سه کام حبس:سامان سالوور،1398
  • اورکا :سحر مصیبی، 1398
  • 23 نفر :مهدی جعفری، 1397

فیلم های کوتاه محمد رشنو

  • لیبیدو:سعید دشتی، 1399
  • چند قدم آنطرف تر:امید معلم

106

محمد رشنو در فیلم چند قدم آنطرف تر/ عکس از امیرعلی نصیری

سریال های محمد رشنو

  • طوبی:سعید سلطانی، 1403
  • بوم و بانو :سعید سلطانی، 1399
  • سریال یاور :سعید سلطانی، 1399

فیلم تلویزیونی محمد رشنو

  • جزیره گنج:حمیدرضا لوافی، 1394

107

محمد رشنو در فیلم جزیره گنج

تئاتر محمد رشنو

  • پس لرزه - 1395
  • صور اسرافیل - 1396
  • کوچه برزیلی ها - 1397
  • آدمخوار - 1398

عکسهای محمد رشنو

108

سلفی امید معلم و محمد رشنو

109

عکس محمد رشنو در اکران فیلم مجنون/ عکس از صبا واحد

110

پرویز فلاحی پور، ارسلان قاسمی و محمد رشنو

111

محمد رشنو در اکران زنی که شاعر بود/ عکس از رضا حسینی

112

بهزاد خلج، سجاد بابایی و محمد رشنو/ عکس از عرفان بیاتیان

113

عکس سیاه و سفید محمد رشنو/ عکس از بنیامین

114

علی ولیانی و محمد رشنو در فیلم ماموریت/ عکس از عرفان مرادی اسلامی

115

عکس سلفی محمد رشنو

116

هانیه یحیایی فرد و محمد رشنو در فیلم کوتاه لیبیدو/ عکس از سپهر رضوانی

117

محمد رشنو در جشن حافظ/ عکس از لمان بلینک

118

محمد رشنو و بازیگران نمایش چه زیبا و وحشی زندگی من

119

محمد رشنو در فیلم کرم ابریشم

منبع: نمناک

۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید