(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی رضا بهرام

(تصاویر)  زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی رضا بهرام

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ است که توانسته با صدای جذاب و منحصر به فرد خود جایگاه خوبی به دست‌آورد.

کد خبر : ۲۱۰۱۱۸
بازدید : ۳۶۷

رضا هلاورجانی با نام هنری  رضا بهرام  خواننده و آهنگساز محبوب و خوش صدا، متولد شهر یزد است. او در مدت زمان کوتاهی توانست با آهنگ  «از عشق بگو»  نظرات مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند و به یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ تبدیل شود. موسیقی وی به خاطر سبک تلفیقی که ترکیبی از موسیقی جز، فلامینگو و موسیقی پاپ است، بسیار خاص و دلنشین است. بیوگرافی رضا بهرام این خواننده خوش صدا را در ستاره بخوانید.

64

خانواده رضا بهرام

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام، متولد ۲۰ دی سال ۱۳۷۰ در یزد است. او در یک خانواده ۵ نفره متولد شده است و دو خواهر دارد که یکی بزرگ‌تر و دیگری کوچک‌تر از او هستند. یکی از خواهران رضا در رشته سوارکاری و دیگری در رشته قایقرانی کانوپولو در حال فعالیت هستند. متأسفانه در مورد قد و وزن رضا بهرام اطلاعاتی در دسترس نیست.

تحصیلات

تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است. او سال ۸۹ وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

زندگی خصوصی و همسر رضا بهرام

از زندگی خصوصی و شخصی رضا اطلاعاتی در دست نیست و از متاهل بودنش خبری منتشر نشده است.

زندگی حرفه‌ای رضا بهرام

رضا از نوجوانی با حمایت‌های پدرش به سمت موسیقی رفت، اما در سال ۱۳۸۴ و در ۱۴ سالگی، با از دست دادن پدرش، راهش را از این عرصه کج کرد و به سمت فوتبال رفت. او برای مدتی عضو تیم فولاد یزد و برای مدتی هم عضو تیم فولاد خوزستان بود، اما به علت ۳ سال مصدومیت و عمل‌های جراحی مجبور شد با دنیای فوتبال خداحافظی کند.

مجددا در سال ۱۳۸۸ بود که رضا تصمیم گرفت به صورت حرفه‌ای و جدی به سمت موسیقی برگردد. اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش، مربوط به همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال ۱۳۹۶ بود.

اولین آهنگ رسمی

در سال ۱۳۹۷ اولین ترانه رسمی رضا، به نام «از عشق بگو» با تنظیم مسعود جهانی منتشر شد. رضا بهرام با این آهنگ توانست خیلی زود به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و تحت حمایت موسسه هنری ققنوس قرار بگیرد.

اولین کنسرت

اولین کنسرت رضا بهرام ۱۳ تیر ۱۳۹۸ در کیش و ۱۶ تیر سال ۱۳۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بود. بعد از این کنسرت‌ها، رضا در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرده است.

اولین حضور در تلویزیون

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون به نوروز سال ۱۳۹۷ و حضور در برنامه یک و یک با اجرای علی ضیا برمی‌گردد. پس از آن در نوروز ۱۳۹۸ در برنامه عیدانه احسان علیخانی حضور پیدا کرد. در همین برنامه بود که احسان علیخانی از او خواست ترانه‌ای را به صورت زنده اجرا کند. پیش از این هم رضا در برنامه یک و یک ترانه‌ای را به صورت زنده اجرا کرده بود.

حضور در جشنواره فیلم فجر

اولین حضور رضا بهرام در جشنواره موسیقی فجر به بهمن ۱۳۹۸ و اجرای آهنگ در دو سانس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برمی‌گردد. رضا بهرام در جشنواره موسیقی پاپ علاوه بر اجرای آهنگ‌های پرطرفدار، بخش‌هایی از  ترانه مو به مو  را به صورت زنده اجرا کرد. در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز رضا بهرام با اجرای آهنگ  از عشق بگو ، شروع کننده مراسم اختتامیه بود.

اولین تیتراژ رضا بهرام مربوط به تیتراژ انتهایی سریال «ممنوعه» است. او با اجرای ترانه «مو به مو» خودش را در معرض توجه قرار داد و توانست طرفدارهای زیادی به دست بیاورد. ممنوعه سریالی به کارگردانی امیر پورکیان بود که تابستان ۹۵ پخش شد. علاوه بر ترانه مو به مو، قطعه‌های بیمار، دیوانه، از عشق بگو و شب‌های بعد از تو با صدای رضا بهرام در این سریال پخش شد.

ترانه های رضا بهرام

  • عادلانه نیست
  • دلبر جانم
  • لبخند بزن
  • تا تو از راه رسی
  • بین من و تو
  • هیچ
  • کاش
  • آرامشی دارم
  • گل عشق
  • شب‌های بعد از تو
  • آتش
  • دیوانه
  • بیمار
  • از عشق بگو
  • کجایی
  • مو به مو
  • گلی (همخوانی با آرش و مسیح)

رابطه رضا بهرام با خانواده

یکی از ویژگی‌ها و اخلاق‌های خوب رضا، مهربان و خانواده دوست بودن او است رابطه او با مادر و خواهرانش بسیار صمیمی است و حتی در کنسرت‌هایش و هنگام اجرای برنامه دست مادر خود را بوسیده است و بارها اعلام کرده که مادرش تمام زندگی‌اش است.

65

مدیون بودن به پدر و مادر

طبق گفته رضا بهرام بعد از پدرش، تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده اسـت و تمام موفقیت‌های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش اسـت.

ابتلای رضا بهرام به کرونا

اوایل تابستان سال ۱۳۹۹ بود که تست کرونای رضا بهرام مثبت اعلام شد. او به کووید ۱۹ مبتلا شد و ریه‌هایش درگیر این ویروس شده بود. خوشبختانه با مراقبت و سپری کردن دوران قرنطینه در منزل، توانست این دوره سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

66

منبع: ستاره

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید