(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی مهتاب اکبری

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی مهتاب اکبری

مهتاب اکبری بازیگر تلویزیون و تئاتر موفق این روز‌ها متولد اردیبهشت ۶۹ لیسانس کارگردانی تئاتر دارد و مجرد است. مهتاب اکبری در سریال گرگ و میش با نقش سوگند به شهرت رسید.

کد خبر : ۲۱۰۸۸۸
بازدید : ۱۹۱۹
مهتاب اکبری بازیگر جوان و در عین حال موفق است که با بازی در سریال لحظه گرگ و میش توانست توانایی‌هایش را به خوبی به نمایش بگذارد.
 
وی در این سریال با بازیگران مشهوری چون فاطمه گودرزی و … همبازی بود. در ادامه این مقاله با بیوگرافی و فعالیت‌های مهتاب اکبری آشنا خواهید شد.
53

بیوگرافی مهتاب اکبری

مهتاب اکبری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران است. مهتاب از کودکی علاقه زیادی به هنر و بازیگری داشته و با دنبال کردن علاقه‌اش توانست مدرک لیسانس تئاتر (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره را بگیرد. او پس از اینکه در سال ۱۳۹۳ از دانشگاه فارغ التحصیل شد به مدت سه ماه در کلاس‌های بازیگری هومن سیدی نیز حضور پیدا کرد.

54

خانواده و ازدواج مهتاب اکبری

مهتاب در یک خانواده ۴ نفره متولد و بزرگ شده و تنها یک خواهر دارد. مهتاب اکبری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

55

ورود به عرصه هنر

او فعالیت هنری خود را با تئاتر و در دوران دانشجویی شروع کرد و پس از کسب تجربه توانست در سینما و تلویزیون نیز حضور پیدا کند. مهتاب در سال ۱۳۹۶ به واسطه یکی از دوستانش برای تست در مقابل کارگردان مشهور همایون اسعدیان حاضر شد و بعد از تست برای بازی در سریال لحظه گرگ و میش در نقش سوگند انتخاب شد. داستان این سریال زندگی یک خانواده اصیل از سال ۱۳۶۰ تا کنون است و سوگند در این سریال دختر شیطان و پرشور سروش و ندا بود که مادرش در کودکی فوت می‌کند و زندگی سوگند در دوران نوجوانی با اتفاقات ناگواری همراه می‌شود.

همایون اسعدیان از مهتاب می‌گوید

کارگردان برجسته و موفق کشور، همایون اسعدیان، مهتاب اکبری را یک بازیگر توانا و شناخته شده در آینده معرفی کرده و گفته امیدوارم در فیلم‌ها و سریال‌های بیشماری حضور پیدا کند.
 
56

مهتاب اکبری و همایون اسعدیان

خصوصیات اخلاقی و علایق مهتاب اکبری

  • مهتاب در بین مکان‌های تفریحی، به کویر و طبیعت‌های بکر علاقه دارد.
  • مهتاب گفته بسیار مهربان و مثبت اندیش است و علاقه زیادی به حواشی ندارد.
  • از پست‌ها و مطالبی که خانم اکبری در اینستاگرام خود می‌گذارد این گونه برداشت می‌شود که هدف او، ترویج فرهنگ شادی و شاد زیستن است.
  • علاوه بر آن مهتاب در پست‌های اینستاگرامی خود به برابری جنسی پرداخته و معتقد است که زنان و مردان باید دارای امتیازات یکسان و برابر باشند و همان قدر که زنان در زندگی به مردان وابسته هستند مردان نیز به زنان وابستگی دارند.

فعالیت‌های مهتاب اکبری

  • سریال گرگ و میش؛ به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان؛ در نقش سوگند؛ پخش از شبکه ۳
  • حضور در چند نمایش در جشنواره خلاق هنر و معماری

58

منبع: ستاره

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید