(تصاویر) ایم هو بازیگر «جواهری در قصر» بیرون سریال به همراه دوقلوهایش

(تصاویر) ایم هو بازیگر «جواهری در قصر» بیرون سریال به همراه دوقلوهایش

ایم هو بازیگر نقش امپراطور در سریال جواهری در قصر (به کره‌ای:임호) (متولد ۲۷ ژانویه۱۹۸۲ در سئول، کره جنوبی) بازیگر کره‌ای است.

کد خبر : ۲۱۱۷۸۸
بازدید : ۲۵۵

ایم هو در سریال جواهری در قصر بابازی در نقش پادشاه و در سریال افسانه سامبونگ با بازی در نقش جونگ مونگ جو و در سریال نقاش باد با بازی در نقش لی میونگ کی و در افسانه اوک نیو با بازی در نقش کانگ سون هو و در جونگ میونگ با بازی در نقش جی چون و ته جویونگ در نقش یون نامسینگ نقش ایفا کرده‌است.

عکس های ایم هو بازیگر نقش امپراطور در سریال جواهری در قصر

35

36

 

37

بیوگرافی ایم هو بازیگر نقش امپراطور در سریال جواهری در قصر

ایم هو، بازیگر کره ای است و با نام مستعار لیم خندان شناخته می‌شود. این بازیگر ۱۷۴ سانتی‌متر قد و دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه ملی کره جنوبی است که برنده چندین جایزه بازیگری نیز شده‌است. ایم هو ۶۴ کیلوگرم وزن دارد. اما موضوع جالب این است که این بازیگر، کم‌کار و خجالتی است. بسیار کم با مطبوعات مصاحبه انجام می‌دهد و کم‌تر در مقابل تماشاگران دیده می‌شود و می‌گوید:چیزی نیست که بخواهد توضیح بدهد، هرچند به علاقه مردم و تماشاگران، احترام بسیاری می‌گذارد.

38

ایم هو مسلمان کره ای است. پدرشایم چونگ نویسنده و تهیه کننده بود. او فعالیت خود را از سال ۱۹۹۳ آغاز کرد.

فیلم‌شناسی

فیلم

  • راز عشق(۲۰۱۳)
  • قصه‌های ترسناک۴(۲۰۰۶)
  • ۲۹فوریه(۲۰۰۶)
  • نگو پاپا(۲۰۰۴)

مجموعه تلویزیونی

  • ملکه سوندوک(۲٠٠۹)
  • گلی در زندان (ام‌بی‌سی، ۲۰۱۶)
  • جونگ میونگ(ام‌بی‌سی، ۲۰۱۵)
  • افسانه سامبونگ (۲۰۱۴)
  • بانوی شما(۲۰۱۳)
  • گوانگ‌گه‌تو فاتح بزرگ (۲۰۱۱)
  • خانهٔ من(۲۰۰۸)
  • دائه جویونگ (۲۰۰۶)
  • جواهری در قصر(۲۰۰۳)
  • عسل، عسل(۲۰۰۱)
  • هور جون (۱۹۹۹)

درباره سریال جواهری در قصر

جواهری در قصر (به کره‌ای:대장금؛ همچنین شناخته شده با عنوان یانگوم) مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی لی بیونگ هون ساخته شد. این سریال، اولین بار از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ تا ۲۳ مارس ۲۰۰۴ از شبکهٔ ام‌بی‌سی پخش شد و با میانگین ۴۵٫۸٪ بیننده، برترین برنامه در زمان پخش بود که آن را به یکی از پربیننده‌ترین درام‌های تلویزیونی کره تبدیل کرد.

جواهری در قصر با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار تولید شد و بعدها توانست به ۹۱ کشور صادر شده و درآمدی در حدود ۱۰۳٫۴ میلیون دلار کسب کند. از این رو این سریال یکی از نشانه‌های اصلی گسترش موج کره‌ای در دنیا تلقی می‌شود.

39

 

40این مجموعه با بازی لی یونگ ئه در نقش اصلی، داستان یک آشپز یتیم در آشپزخانه دربار را روایت می‌کند که اولین پزشک زن پادشاه می‌شود. در زمانی که زنان نفوذ کمی در جامعه دارند، او تلاش می‌کند اسرار آشپزی و پزشکی کره‌ای را بیاموزد تا خانواده پادشاه را از بیماری‌های مختلف درمان کند. جواهری در قصر بر اساس داستان واقعی سو یانگوم، اولین پزشک زن خاندان سلطنتی سلسله چوسان است. این مجموعه، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره، از جمله غذاهای دربار کره و طب سنتی را به تصویر می‌کشد.

این مجموعهٔ طولانی ۵۴ قسمتی براساس ماجرای واقعی زنی ساخته شده که نخستین و احتمالاً تنها زنی است که نامش در تاریخ به‌عنوان پزشک خصوصی پادشاه ثبت شده است. ماجرا در زمان دودمان چوسان می‌گذرد زمانی که جامعه مشخصاً سیستم طبقاتی دارد و سنت‌های مردسالارانه بر آن حکم‌فرماست.

این دوره از تاریخ هر چند از نظر اقتصادی در وضعیت مساعدی به سر می‌برد اما به دلیل درگیری‌های داخلی بر سر قدرت میان خانوادهٔ سلطنتی و دولت از ثبات سیاسی برخوردار نیست. در میانهٔ این کشمکش و هرج‌ومرج، داستان زندگی دختری نقل می‌شود که نه از طریق داشتن ارتباط با سران قدرت بلکه از طریق بخشندگی و برخورداری از روحیهٔ شکست‌ناپذیر قصد دارد لقب یانگوم بزرگ را از جانب شخص پادشاه دریافت کند.

منبع: چشمک

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید