(عکس) شباهت عحیب مریلا زارعی با مجری زن معروف انگلیسی

(عکس) شباهت عحیب مریلا زارعی با مجری زن معروف انگلیسی

شباهت مریلا زارعی با مجری خارجی: شباهت مریلا زارعی با لورا وودز مجری ورزشی شبکه tnt حسابی جنجالی شده است. مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ است. او از ۲۱ سالگی با سریال «کارآگاه» وارد تلویزیون شد و حالا سه سیمرغ بلورین هم دارد.

کد خبر : ۲۱۱۷۹۰
بازدید : ۷۹۲

شباهت جالب چهره و صدای لورا وودز مجری ورزشی شبکه TNT انگلیس با مریلا زارعی بازیگر ایرانی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

47

ناگفته هایی درباره مریلا زارعی

تحصیلات پایه مریلا زارعی در مدرسه علوی اسلامی بود به دلیل فضای فوق العاده مثبت این مدرسه در تحلیل مسائل دینی و اجتماعی و تشکیل جلسات نقد فیلم و سریال، پایه های علاقه او به بازیگری در این مدرسه شکل گرفت.

اولین فیلم مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی، اولین بار در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۱ سال داشت با سریال «کارآگاه» وارد قاب تلویزیون شد سپس همین سال در فیلم سینمایی «پاتک» تجربه بازی در سینما را بدست آورد.

ازدواج مریلا زارعی

عکس های مریلا زارعی، مریلا زارعی هنوز رسما ازدواج نکرده و مجرد است ولی خواهر کوچک ترش ملیکا زارعی متاهل بوده و یک فرزند هم دارد. شایعات زیادی از ازدواج خانم بازیگر با شخصی بنام «مهدی رجبی» منتشر شده که کذب بوده و تمام اطلاعات و تصاویر منتسب به این نام جعلی است.

بیوگرافی کوتاه مریلا زارعی

مریلا زارعی ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. زارعی برای اولین بار با فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) در سینما حضور پیدا کرد. بازی در فیلم دو زن (۱۳۷۷) یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته است.

از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه (۱۳۸۲) ساختهٔ مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲) ساختهٔ نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده است.

منبع: چشمک

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید