معرفی برترین مجموعه تعمیر گوشی آیفون و سامسونگ در تهران

معرفی برترین مجموعه تعمیر گوشی آیفون و سامسونگ در تهران

در میان همه مراکزی که در حوزه تعمیر گوشی فعالیت می‌کنند، ماناتل را می‌توان مجموعه برتر دانست. این مجموعه به خصوص در زمینه تعمیر تخصصی موبایل‌های آیفون، سامسونگ و شیائومی فعالیت می‌کند.

کد خبر : ۱۴۶۲۲۸
بازدید : ۵۳

به نظر می‌رسد که گوشی موبایل از لوازم ضروری زندگی مدرن است؛ به نحوی که حتی تصور یک روز زندگی کردن بدون در دست داشتن تلفن همراه هوشمند، برای برخی افراد، دشوار به نظر می‌رسد.

با وجود همه پیشرفت‌هایی که در زمینه طراحی و ساخت گوشی‌های قدرتمند صورت گرفته است؛ این کالاها نیز ممکن است، به دلایل مختلف، دچار خرابی شوند؛ از این رو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دارندگان تلفن همراه این است که برای تعمیر آنها به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به این موضوع که در ایران و به طور ویژه کلانشهر تهران، گوشی‌های آیفون و سامسونگ طرفداران بسیاری دارند، قصد داریم در این مقاله به معرفی برترین مجموعه تعمیر گوشی آیفون و سامسونگ در تهران بپردازیم.

معرفی بهترین تعمیرگاه موبایل در تهران

در میان همه مراکزی که در حوزه تعمیر گوشی فعالیت می‌کنند، ماناتل را می‌توان مجموعه برتر دانست. این مجموعه به خصوص در زمینه تعمیر تخصصی موبایل‌های آیفون، سامسونگ و شیائومی فعالیت می‌کند.

حال شاید این سوال پیش آید که چرا ماناتل، برترین مجموعه تعمیر گوشی در تهران است؟ در جواب باید گفت که اولاً این مرکز، کلیه خدمات تعمیر موبایل و تعویض قطعات را به طور کامل و تخصصی انجام می‌دهد؛ ثانیاً فرآیند دریافت این خدمات در شهر تهران، بسیار راحت است. 

شما برای تعمیر گوشی خود نیاز به مراجعه حضوری ندارید؛ بلکه کافی است، درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ماناتل ثبت کنید؛ کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس گرفته، پس از مشاوره و انجام هماهنگی‌های لازم، پیک به درب منزل فرستاده می‌شود و در مرحله بعد عیب یابی دستگاه و اعلام هزینه تقریبی تعمیر آن صورت می‌گیرد؛ در نهایت شما گوشی خود را صحیح و سالم، درب منزل تحویل می‌گیرید. 

ناگفته نماند که هزینه پیک تحویل گیرنده گوشی خراب و تحویل دهنده گوشی سالم، رایگان است. در ضمن، گوشی‌های تعمیر شده توسط ماناتل، دارای ضمانت 6 ماهه کیفیت قطعات هستند.

معرفی بهترین مجموعه تعمیر گوشی آیفون در تهران

هر چند که آیفون‌ها، بهترین گوشی‌های هوشمند به شمار رفته و از قدرت بالا، کیفیت ساخت عالی و امکانات بسیار خوب برخوردار هستند اما برخلاف برخی برندها، تعمیر آنها تا حدودی حساس است؛ به خصوص در مورد تعویض قطعات، ممکن است یافتن نمونه اصل یا باکیفیت گوشی دشوار باشد؛ از طرفی گوشی‌های آیفون، از لحاظ نرم‌افزاری نیز منحصر به فرد هستند و از سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل بهره می‌برند.

به جرات می‌توان گفت ماناتل، بهترین مجموعه‌ای است که برای تعمیر گوشی آیفون در تهران می‌توان به آن مراجعه کرد. در این مرکز، افراد مجربی فعالیت می‌کنند که برخی از آنها در حوزه رفع مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های اپل تخصص دارند؛ در حالی که برخی دیگر، کار تعمیر و برطرف نمودن مشکلات سخت‌افزاری موبایل‌های آیفون را به صورت تخصصی و با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام می‌دهند.

خدمات تعمیر گوشی آیفون

در حال مطالعه این مقاله، شاید برایتان سوالاتی درباره خدمات تعمیر گوشی آیفون پیش آید. کلیه خدماتی را که برای این گوشی‌ها در مجموعه ماناتل انجام می‌شود، می‌توان به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم نمود؛ البته لازم است، خاطرنشان شود که در مواردی، نمی‌توان به طور قعطی گفت که مشکل از نرم‌افزار موبایل است یا سخت‌افزار آن؛ مگر این که همه قسمت‌های دستگاه بررسی شوند.

خدمات تعمیر سخت‌افزاری گوشی آیفون

مرکز ماناتل، کلیه خدمات تعمیر گوشی آیفون را در حوزه تعمیر یا تعویض قطعات سخت‌افزاری به صورت تمام و کمال انجام می‌دهد.

در اینجا بخشی از مهم‌ترین خدمات ماناتل در خصوص تعمیر سخت افزار گوشی آیفون را بیان می‌کنیم:

تعمیر تاچ یا لمس گوشی

تعمیر و تعویض ال سی دی معیوب یا شکسته

برطرف نمودن مشکلات ناشی از آب خوردگی موبایل

تعمیر باتری خراب یا تعویض آن

تعمیر دوربین‌های گوشی

تعمیر میکروفون و اسپیکرهای گوشی اپل

تعمیر جک هندزفری، سوکت شارژ و سایر سوکت‌های آیفون

تعمیر یا تعویض هارد گوشی

خدمات تعمیر گوشی آیفون از نظر نرم‌افزاری

به طور کلی هر گوشی که برای تعمیر به مجموعه ماناتل وارد می‌شود، توسط تعمیرکاران مجرب، مورد بررسی قرار گرفته و اصطلاحاً عیب‌یابی می‌شود؛ این کار طی دو مرحله صورت می‌گیرد. گوشی‌های آیفون از این قانون مستثنی نیستند و گاهی اوقات با مشکلات نرم‌افزاری مواجه می‌شوند. همان طور که پیشتر گفتیم، ماناتل به خوبی از پس حل این ایرادات بر می‌آید.

برخی از خدمات رفع مشکلات نرم‌افزاری گوشی آیفون در مرکز ماناتل به شرح زیر هستند:

تعمیر و تعویض پردازنده یا سی پی یو

رفع مشکل هنگ کردن یا کندی گوشی

برطرف نمودن مشکل متصل نشدن گوشی به اینترنت

رفع مشکل پرش آنتن آیفون

رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت توسط گوشی اپل

برطرف نمودن مشکل فیس آیدی گوشی آیفون

رفع مشکل کرش شدن خود به خودی برنامه‌ها

معرفی بهترین مجموعه تعمیر گوشی سامسونگ در تهران

4

سامسونگ را می‌توان پس از اپل، بهترین و محبوب‌ترین مارک گوشی دانست. همان گونه که می‌دانیم و پیشتر نیز تا حدودی اشاره شد، هر گوشی موبایل، ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خاص خود را دارد؛ گوشی‌های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ به تبع این مسئله، تعمیر آنها نیاز به اطلاعات و تخصصی دارد.

ماناتل یکی از نمایندگی‌های برتر ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در تهران است. برای رفع هر گونه مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری می‌توانید، به مجموعه ماناتل اعتماد کنید. استفاده از قطعات اصل و مناسب هر مدل گوشی سامسونگ از مهم‌ترین مزایای مراجعه به این شرکت است. در ضمن همانند برند اپل، برای تعمیرات نرم‌افزاری نیز یک سری افراد به صورت تخصصی کار می‌کنند.

خدمات تعمیر گوشی سامسونگ

از نظر نوع خدماتی که سایت و مجموعه ماناتل در حوزه تعمیر گوشی‌های موبایل انجام می‌دهد؛ اختلاف چندانی بین برندهای اپل و سامسونگ مشاهده نمی‌شود. تنها تفاوت این است که قابلیت‌هایی مثل فیس آیدی، در گوشی‌های آیفون بیشتر دیده می‌شوند و طبیعتاً تعمیرکاران نیز به این مسئله توجه می‌کنند؛ علاوه بر این ممکن است، روش حل یک مشکل برای گوشی‌های این دو برند، متفاوت باشد؛ از طرفی برخی مشکلات در موبایل‌های یک برند خاص، بیشتر مشاهده می‌شوند.

آب خوردگی، ضربه خوردن، شکستگی، عدم کار کردن تاچ گوشی، تعمیر دوربین، تعمیر سوکت‌ها، تعمیر باتری، تعمیر سی پی یو، دوربین و اسپیکر و تعمیر هارد، متداول‌ترین مشکلات هستند که تعمیر آن‌ها در مجموعه ماناتل صورت می‌گیرد.

در بخش نرم‌افزاری نیز کارشناسان مجرب مجموعه ماناتل، مشکلاتی مثل هنگ کردن، عدم اتصال به اینترنت، عدم آنتن دهی، کار نکردن برنامه‌ها و کار نکردن بلوتوث گوشی را برطرف می‌کنند.

لازم به ذکر است که ایراداتی مانند خاموش شدن ناگهانی گوشی و باقی ماندن لوگو بر روی صفحه، بیشتر در موبایل‌های سامسونگ دیده می‌شوند؛ برطرف کردن این مشکلات نیز در تخصص ماناتل است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید