تاثیر آینه در آرایشگاه زنانه و اصول اساسی استفاده از آن!

تاثیر آینه در آرایشگاه زنانه و اصول اساسی استفاده از آن!

نصب آینه در آرایشگاه زنانه چه اصولی دارد و چه مدلی مناسب‌تر است؟ فاصله هر آینه چقدر باید باشد؟ یا به طور کلی چطور یک جایگاه کار حرفه‌ای طراحی کنیم؟ در ادامه این مقاله نصب اصولی آینه و طراحی جایگاه کار در آرایشگاه های زنانه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کد خبر : ۱۶۲۲۰۳
بازدید : ۲۰۲

بازار آرایشگاه‌های زنانه همیشه بیشتر از سلمونی‌های مردانه رونق داشته است! اکثر آقایان صرفا برای کوتاه کردن و مدل دار کردن مو به آرایشگاه مراجعه می‌کنند در حالی که در سالن‌های بانوان خدماتی مثل میکاپ و گریم ، اکستنشن و ... نیز انجام می‌شود و روز به روز مد‌های جدید عرضه می‌شوند!

اما اگر آرایشگاه دارید ، حتما به دکوراسیون و چیدمان دقت داشته باشید که بیشتر به چشم بیایید! خصوصا اینکه بانوان خیلی بیشتر از آقایان به زیبایی محیط اهمیت می‌دهند و حتی جزییات کوچک هم مورد توجهشان قرار می‌گیرد.

کافیست ایرادی کوچک ببینند که از سالن ناامید شوند حتی با کار حرفه‌ای! خیلی می‌شنویم که می‌گویند "کلاس نداره"! پس یک سالن با دکور قدیمی چندان به چشم نمیاید! آینه آرایشگاه زنانه یکی از وسایل مهم در سالن محسوب می‌شود.

25

اما نصب آینه در آرایشگاه زنانه چه اصولی دارد و چه مدلی مناسب‌تر است؟ فاصله هر آینه چقدر باید باشد؟ یا به طور کلی چطور یک جایگاه کار حرفه‌ای طراحی کنیم؟ در ادامه این مقاله نصب اصولی آینه و طراحی جایگاه کار در آرایشگاه های زنانه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چه ابعادی برای هر جایگاه کار مناسب است؟

بهتر است حداقل آینه‌ها یا جایگاه های کار فاصله ای 120 سانتی متری از همدیگر داشته باشند. البته نسبت به فضای کار و تعداد آرایشگر این عدد می‌تواند بیشتر باشد. همچنین در طراحی آرایشگاه زنانه سعی کنید حداقل 2.7 متر مربع برای هر جایگاه کار در نظر بگیرید.

26

آینه و دکوراسیون آرایشگاه زنانه!

خانم‌ها به شکل نرمال هم به شدت به زیبایی محیط اهمیت می‌دهند. حالا چه برسد که خودشان هم برای زیبا شدن به جایی بروند. پس باید کاری کنید که موی لای درزش نرود و هیچ مشتری نتواند عیبی پیدا کند. به این نکات دقت کنید که به بهترین شکل آرایشگاه زنانه را طراحی کنید:

1- بهتر است طراحی به صورتی باشد که هر جایگاه کار دکوراسیون مشخصی داشته باشد. طوری که مرز جایگاه‌ها مشخص باشد.

2- حتما و حتما از تابلو و گلدان در آرایشگاه زنانه استفاده کنید که حرفه‌ای تر به نظر برسد. خصوصا کنار آینه تا چشم مشتری به آن باشد!

3- دیگر استفاده از آینه معمولی برای آرایشگاه خصوصا در سالن‌های حرفه‌ای چندان رایج نیست. برای اینکه حرفه‌ای تر به نظر برسید از مدل‌های مخصوص آینه مثل آینه نور دار استفاده کنید.

27

4- اگر سالن شما در قسمت میانی فضای لازم را دارد هرگز این فضا را از دست ندهید! می‌توانید در این بخش هم میز بگذارید و با استفاده از آینه‌های دوطرفه به بهترین شکل از فضا بهره ببرید!

5- در ورودی آرایشگاه هم یک آینه بگذارید تا مشتری بتواند هنگام خروج بهتر خود را برانداز کند!

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید