راهنمای کامل خرید ژنراتور دیزلی ساخت شرکت موتورسازان تبریز

راهنمای کامل خرید ژنراتور دیزلی ساخت شرکت موتورسازان تبریز

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز یکی از معروف‌ترین محصولات شرکت موتورسازان در ایران است. این شرکت انواع مختلف دیزل ژنراتور را توان های مختلف به بازار عرضه می کند و شما می توانید بر اساس نیاز و کاربرد خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می توانید در طولانی مدت بدون هیچ مشکلی از آن ها استفاده کنید.

کد خبر : ۱۸۹۷۴۱
بازدید : ۹

دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز یکی از معروف‌ترین محصولات شرکت موتورسازان در ایران است. این شرکت انواع مختلف دیزل ژنراتور را توان های مختلف به بازار عرضه می کند و شما می توانید بر اساس نیاز و کاربرد خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می توانید در طولانی مدت بدون هیچ مشکلی از آن ها استفاده کنید.

معرفی کمپانی موتورسازان تبریز

این شرکت فعالیت خود را در سال 1371 در شهر تبریز آغاز کرد و خیلی زود توانست محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم به دست آورد. این کمپانی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان خود عرضه کند. شرکت موتورسازان تبریز انواع دیزل ژنراتور با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مختلف و پیشرفته تهیه و تولید می‌شوند.

یکی از مهم ترین شرکت های تامین کننده موتورهای دیزلی برای واحدهای صنعتی مختلف محسوب می شود. شما می توانید محصولات این شرکت را در طولانی مدت مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این در صورتی که ژنراتورهای این شرکت دچار آسیب یا خرابی شوند به راحتی می توانید قطعات یدکی آن ها را بیابید و برای تعمیر آن ها اقدام کنید. همچنین این برند برای تعمیر ژنراتورها در سراسر کشور نمایندگی معتبر نیز دارد.

بررسی مشخصات فنی

برای این که راحت تر برای خرید دیزل ژنراتورهای شرکت موتورسازان تبریز اقدام کنید، بهتر است با مشخصات فنی این دستگاه ها نیز آشنا شوید. این کمپانی معمولا دستگاه هایی با توان 35 الی 150 اسب بخار تولید می کند. این ژنراتورها اغلب برای تامین برق اضطراری در محیط هایی همچون مجتمع های اداری و تجاری کوچک، درمانگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این محصولات موتورسازان تبریز دارای استانداردهای مختلفی نیز هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    گواهینامه استاندارد بین المللی 9002 ISO مدیریت کیفیت ایزو

    استانداردهای مشهور بین المللی DNV و SGS

    گواهینامه 14000 ISO استاندارد زیست محیطی

    گواهی ISO 10002 برای چگونگی پیگیری مشتریان

    استاندارد ایمنی بهداشت ISO\TS16949

پیشرفته ترین مدل دیزل ژنراتور برند موتورسازان

701

مهم‌ترین کاربردها

همان طور که گفته شد این محصولات دارای کاربردهای مختلفی هستند و در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. با شناخت استفاده های این دستگاه ها راحت تر می توانید برای خرید آن ها تصمیم گیری کنید و بهترین نمونه را خریداری نمایید. از جمله مهم ترین کاربردهای این ژنراتورهای موتورسازان تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    استفاده در انواع وسایل نقلیه

    بیمارستان ها و درمانگاه ها

    تامین برق اضطراری در پاساژها و مراکز خرید

    استفاده در ساختمان های نیمه کاره و پروژه های ساخت و ساز

    سیستم های تهویه مطبوع

انواع مدل‌های مختلف ژنراتورهای ساخته شده توسط موتورسازان تبریز

ژنراتورهای دیزل شرکت موتورسازان تبریز در انواع گوناگونی تولید می شوند. هر یک از این دستگاه ها دارای ویژگی منحصر به فردی است و شما می توانید بر اساس میزان بودجه و توان خروجی مورد نیازتان، یکی از آن ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. انواع پرطرفدار دیزل ژنراتورها عبارتند از:

مدل ۳.۱۵۲

نخستین مدل از دیزل ژنراتورهای موتورسازان تبریز، مدل ۳.۱۵۲ است. این دستگاه دارای توان 15 الی 20 کاوا بوده و برای مراکز خرید کوچک یا درمانگاه ها مناسب می باشد. در صورتی که این محصول را خریداری کنید در هر شبانه روز می توانید 8 ساعت آن را روشن کنید.

مدل ۴.۲۳۶

این محصولات دارای توان 42 کاوا هستند و می توانید در شرایط اضطراری در صورت نبود برق آن ها را مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این در شرایط دائم کار توان این دستگاه 40 کاوا خواهد بود. همچنین این دستگاه از سیستم خنک‌کننده با آب استفاده می کند.

مدل ۴.۲۴۴

این دستگاه دارای توان 50 کاوا است و برای محیط هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند بسیار مناسب می باشد. شما می توانید این ژنراتور را در محیط هایی که به تمرکز و صدای کم نیاز است استفاده کنید؛ زیرا میزان آلودگی صوتی این ژنراتور بسیار پایین است.

مدل TAGE6.60

آخرین نوع دیزل ژنراتور که قصد معرفی آن را داریم، مدل TAGE6.60 است. این دستگاه دارای توان 118 کاوایی در حالت اضطراری و 108 کاوا در حالت دائم کار می باشد. این ژنراتور برای محیط هایی با ابعاد متوسط بسیار مناسب است.

بازه قیمتی محصولات ساخت این برند

قیمت یکی از مسائلی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند. در واقع نمی توان هزینه یکسانی برای تمامی مدل های دیزل ژنراتورهای موتور سازان تبریز در نظر گرفت؛ اما شما می توانید با شناخت عوامل مؤثر بر قیمت این محصولات، هزینه های خود را تخمین بزنید.

از جمله فاکتورهای مؤثر بر قیمت این دستگاه ها می توان به توان خروجی، نوع خنک‌کنندگی، ظرفیت، مدل، تعداد سیلندر، نوع عایق و... اشاره کرد. در زمان خرید حتما باید ژنراتوری بر اساس نیازهای خود خریداری کنید و از تهیه محصولات فیک و تقلبی خودداری کنید. همچنین حتما به حجم و قدرت موتور توجه داشته باشید تا از ضررهای آتی جلوگیری شود.

سخن پایانی

دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز در انواع مختلفی در بازار موجود است و شما می توانید بر اساس میزان بودجه و توان خروجی یکی از آن ها را خریداری کنید. در زمان خرید این محصولات حتما به مسائلی همچون قیمت، توان، تعداد سیلندر، عایق و... توجه داشته باشید.

شما می توانید ژنراتورهای این برند را برای مدت زمان طولانی بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار دهید. برای خرید این محصولات کافی است از طریق مشاوران ما در وب سایت راد دیزل اقدام کنید و بر اساس شرایط خود بهترین مدل را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید