معرفی دو ابزار کاربردی تبدیل پی دی اف به ورد و تبدیل فایل صوتی به متن

معرفی دو ابزار کاربردی تبدیل پی دی اف به ورد و تبدیل فایل صوتی به متن

روش های مختلفی برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد وجود دارد. در این آموزش با یک روش آسان و بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص آشنا خواهیم شد.

کد خبر : ۱۹۲۳۲۰
بازدید : ۱۲

قطعا شما هم گاهی وقت ها نیاز دارید که فایل های پی دی اف را به ورد تبدیل کنید. با تبدیل فایل پی دی اف به ورد شما به راحتی می توانید تغییرات دلخواه خود را در فایل اعمال کنید.

روش های مختلفی برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد وجود دارد. در این آموزش با یک روش آسان و بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص آشنا خواهیم شد.

این روش بر روی ویندوز، موبایل و سیستم عامل های مختلف قابل انجام هست. در این روش ما با استفاده از سایت تایپو بصورت رایگان عملیات تبدیل پی دی اف به ورد را انجام می دهیم.

آموزش تبدیل پی دی اف به ورد

برای تبدیل پی دی اف به ورد کافیست به وبسایت تایپو و سپس بخش متنو مراجعه کنید: typeo.top/matno

در صفحه اول متنو کافیست فایل پی دی اف و یا تصویر حاوی متن تایپ شده را بارگزاری کنید. پس از بارگزاری فایل خود و سپس انتخاب صفحات مورد نظر می توانید فایل خود را تبدیل کنید.

عملیات تبدیل با توجه به تعداد صفحات فایل و سرعت اینترنت بین چند ثانیه الی چند دقیقه می باشد.

قابلیت های تبدیل pdf به word تایپو:

    امکان تبدیل با استفاده از چند روش

    حذف قفل فایل های پی دی اف برای عملیات تبدیل

    حفظ ساختار فایل، جداول، تصاویر فایل های پی دی اف

    استخراج متن از پی دی اف های اسکن شده

تبدیل عکس به متن تایپ شده

همچنین با متنو می توانید تصاویر کتاب، و یا سایر متن های تایپ شده را به ورد تبدیل کنید. برای تبدیل عکس به ورد کافیست عکس خود را برای متنو ارسال کرده و خروجی ورد آن را دریافت کنید.

متنو متن تایپ‌شده کتاب‌ها، مجلات و تصاویر را برایتان استخراج می کند.

سامانه متنو تا حدودی می تواند دستخط های واضح را نیز شناسایی کرده و تبدیل به متن تایپ شده کند.

تبدیل فایل صوتی به متن با چند کلیک!

یکی دیگر از ابزارهای مفید تایپو قابلیت تبدیل فایل صوتی به متن می باشد. شما با تایپو علاوه بر تایپ صوتی می توانید عملیات تبدیل فایل صوتی به متن را نیز انجام دهید. فرض کنید ویس هایی دارید و می خواهید آن ها را به متن تایپ شده تبدیل کنید، کافیست فایل صوتی خود را به تایپو بدهید تا آن را برایتان تبدیل کنید. عملیات تبدیل فایل صوتی در عرض چند ثانیه و با کیفیت بالایی انجام می شود.

901

همچنین از این قابلیت می توانید بر روی گوشی همراه و یا سایر سیستم عامل ها استفاده کنید.

بعد از تبدیل فایل خود می توانید خروجی ورد نیز تهیه کنید.

با تایپو می توانید با سرعت و دقت بالایی فایل صوتی خود را به متن تایپ شده تبدیل کنید.  هر چه ویس از نزدیک ضبط شده باشد و نویز کمتری داشته باشد کیفیت تبدیل ویس به متن بهتر خواهد بود. شما می توانید بدون نیاز به نصب نرم افزار و بصورت آنلاین انواع فایل های صوتی خود را به متن تبدیل کنید. در حال بخش تبدیل فایل به متن فقط از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید