یوتیوبری که به لطف طرفداری از کریستیانو رونالدو به ثروتی عظیم دست یافته است
این یوتیوبر معروف، ساکن ایالت اوهایو در آمریکا بوده و طی ۲ سال گذشته به شهرتی جهانی رسیده است. این شهرت، به لطف سبک مهیج او در استریمهایی با بازدید چندین میلیونی به وجود آمده است.
آی شو اسپید (IshowSpeed)، یوتیوبر و طرفدار پروپاقرص کریستیانو رونالدو، در هفته گذشته از خانه مجلل ۱۰ میلیون دلاری خود رونمایی کرد.
دارن واتکینز جونیور با نام مستعار «اسپید»، در ویدیویی یک رختکن بزرگ، تختی غولپیکر و یک حمام بزرگ را نشان داده و این تنها یکی از اتاقهای خانه مجلل او است.
این یوتیوبر معروف، ساکن ایالت اوهایو در آمریکا بوده و طی ۲ سال گذشته به شهرتی جهانی رسیده است. این شهرت، به لطف سبک مهیج او در استریمهایی با بازدید چندین میلیونی به وجود آمده است.
علاقه شدید اسپید به رونالدو، ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عامل اصلی تبدیل شدن او به یک ستاره در شبکههای اجتماعی بوده و از این روند سالانه میلیونها دلار به جیب میزند.
اسپید، اولین ویدیوی خود در یوتیوب را در سال ۲۰۱۷ آپلود کرد. این ویدیوی ۱.۵ دقیقهای، او را در حال انجام حرکات دریبل در NBA 2K 2018 نشان میداد.
این نوع ویدیوها، به سرعت جای خود را در استریمهای بازی فورتنایت (Fortnite) باز کردند و باعث جذب طرفداران زیادی برای این یوتیوبر معروف شدند.
اسپید در ویدیوهای خود، به شدت از رونالدو، مهاجم سابق منچستریونایتد حمایت میکرد.
محتوای اسپید، پس از دفاع قاطعانه او از این مهاجم پرتغالی و تمسخر لیونل مسی به سرعت رشد کرد. هدف او ملاقات با قهرمان خود بود و به همین دلیل، در رویدادهای ورزشی در سراسر جهان حضور پیدا میکرد.
این یوتیوبر آمریکایی، خود را به عنوان هوادار شماره ۱ رونالدو در جهان معرفی کرده و از طرفداری خود برای جذب بینندگان بیشتری در استریمهایش استفاده کرده است.
یکی از معروفترین ویدیوهای اسپید، عکسالعمل او به لحظههای برجسته مسی در سالهای اوج حضورش در بارسلونا است. در این ویدیو، به نظر میرسید که او قصد تمسخر این بازیکن بزرگ آرژانتینی را دارد.
بسیاری از ویدیوهای او، لحن و شیوه مشابهی دارند و فهمیدن این که طرفداری او واقعی بوده یا به عنوان ترفندی برای جذب بینندگان بیشتر استفاده میشود، تقریباً غیر ممکن است.
در حال حاضر، کانال اصلی او در یوتیوب ۲۱.۷ میلیون مشترک دارد.
اسپید در سال گذشته، تصویری از صورت رونالدو را روی بازوی چپ خود تتو کرد و کل این روند به صورت زنده برای طرفداران او پخش شد.
این ویدیو مورد توجه تعداد زیادی از ستارگان فوتبال قرار گرفت. یکی از مهمترین ارتباطات اسپید در دنیای فوتبال، با توجه به تلاشش برای ملاقات با رونالدو، ارتباط با رافائل لئائو، مهاجم آث میلان است.
این ملیپوش پرتغالی، برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۲ در یک ویدیو با اسپید ظاهر شد. آنها با هم تماس تصویری گرفتند و لئائو تأیید کرد که همتیمی برجستهاش با او آشنایی زیادی دارد.
در زمان ضبط این ویدیو، اسپید چندین تلاش ناموفق برای دیدار با رونالدو داشت؛ اما لئائو در میانجیگری برای ملاقات این دو نفر نقش مهمی ایفا کرد.
سرانجام، در بازی پرتغال مقابل بوسنی و هرزگوین در ماه ژوئن، اسپید با اسطوره خود در پارکینگ ورزشگاه دا لوز ملاقات کرد.
ویدیوی ۶ دقیقهای این ملاقات، ۱۶ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است. در مجموع، اسپید سالانه حدود ۲.۲ میلیون دلار از فعالیت خود در این پلتفرم به دست میآورد.
منبع: روزیاتو