ورود ۳ محصول چِری فونیکس به بازار خودروی ایران

ورود ۳ محصول چِری فونیکس به بازار خودروی ایران

این نشان تجاری بنا است تا جایگزین برند چری در ایران شود و محصولات لوکس این خودروساز چینی، با نشان فونیکس (FOWNIX) در بازار عرضه شوند
کد خبر: ۱۰۱۹۱۲
بازدید : ۷۳۸۱
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

شرکت مدیران خودرو در مراسمی رسمی که با حضور مدیران ارشد و نمایندگان این شرکت در هتل اسپیناس برگزار شد برند جدیدفونیکس (FOWNIX) را به عنوان برند محصولات لوکس خود معرفی کرد.

این نشان تجاری بنا است تا جایگزین برند چری در ایران شود و محصولات لوکس این خودروساز چینی، با نشان فونیکس (FOWNIX) در بازار عرضه شوند. البته برند ام وی ام همچنان ادامه کار می‌دهد و محصولات میان رده چری، کماکان با این برند روانه بازار می‌شوند.

برند فونیکس در مرحله اول با عرضه تیگو ۸ پرو به عنوان پرچمدار خودرو‌های لوکس مدیران وارد بازار خواهد شد و در مراحل بعد نیز تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو با این برند پا به عرصه خواهند گذاشت. همچنین سطح خدمات فروش و پس از فروش خودرو‌های فونیکس (FOWNIX) در جایگاه بالاتری نسبت به سایر محصولات ام وی ام است و مدت گارانتی بیشتری هم برایمحصولات این برند لحاظ می‌شود.

در ابتدای مراسم معرفی برند فونیکس (FOWNIX) جک لی مدیر عامل شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه مشتریان ایرانی به دلایل محدودیت‌های موجود از حضور خودرو‌های مدرن با فناوری بالا محروم بوده اند ادامه داد: به همین دلیل شرکت مدیران خودرو تلاش کرده تا خودرو‌های جدید را با فناوری‌های بالا و مدرن به بازار ایران عرضه کند تا به نوعی این خلا موجود از حضور برند‌های برتر بر طرف گردد.

به گفته صدرایی نشان فونیکس مرحله جدیدی از خدمات خودرو را در ایران آغاز می‌کند چرا که این برند جدید افرادی را هدف گرفته است که در پی کسب موفقیت و روبرو شدن با چالش‌های اقتصادی هستند. وی ادامه داد:فونیکس با سه مولفه لوکس بودن، تکنولوژی‌های جدید و خدمات متفاوت و متمایز سطح ذائقه خریداران خودرو را ارتقاء می‌دهد تا با معنی و مفهوم جدیدی از کیفیت آشنا شوند.

در این مراسم ۳ محصول جدید شرکت مدران خودرو شامل تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو که بناست تا با لوگوی جدید فونیکس به بازار عرضعه شوند در معرض نمایش قرار گرفت و در مورد مشخصات فنی آن‌ها توضیحاتی ارائه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نگاه