درمانی جادویی برای درد مفاصل

درمانی جادویی برای درد مفاصل

تمام مواد را با هم ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید. سپس ترکیب را داخل یک ظرف بریزید. بهترین زمان برای مصرف این ترکیب درست قبل از خواب است، زیرا چند ساعت روی مفاصل مانده و به خوبی تاثیر خود را روی آن می‌گذارد.

کد خبر : ۴۲۶۵
بازدید : ۳۵۸۱۵
فرادید | ورود به چهل سالگی مشکلات جسمی خود را به همراه دارد؛ مشکلاتی نظیر درد مفاصل خصوصا در زانوها، شانه‌ها و آرنج‌ها که البته بدون درمان هم نیست.

به گزارش فرادید*، درد مفاصل در سنین پایین‌تر نیز رخ می‌دهد که البته دلایلی نظیر ورم مفاصل، روماتیسم، شکستگی، بلند کردن اجسام سنگین و یا آسیب‌های جسمی دارد. برای درد مفاصل چندین قرص و پماد وجود دارد، اما فارغ از مدت زمان مصرف، درد آن دوباره برمی‌گردد.

خوشبختانه روس‌ها به فکر جایگزینی مناسب بوده‌اند. در درمان سنتی روسیه، ترکیبی وجود دارد که می‌تواند درد مفاصل را تنها پس از اولین استفاده از بین ببرد. خبر بهتر اینکه تمام مواد مورد نیاز این خوراکی را می‌توان در آشپزخانه منزل پیدا کرد.

مواد مورد نیاز
  • یک قاشق غذاخوری خردل
  • یک قاشق غذاخوری عسل
  • یک قاشق غذاخوری آب
  • یک قاشق غذاخوری نمک

طرز تهیه و مصرف
تمام مواد را با هم ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید. سپس ترکیب را داخل یک ظرف بریزید. بهترین زمان برای مصرف این ترکیب درست قبل از خواب است، زیرا چند ساعت روی مفاصل مانده و به خوبی تاثیر خود را روی آن می‌گذارد.

زمانی که ترکیب را روی محل درد ریختید، یک کیسه پلاستیکی روی آن گذاشته و با یک روسری یا پارچه پشمی آن را محکم کنید. اجازه دهید که این ترکیب 1.5 تا 2 ساعت روی مفصل بماند. اگر هم شب این کار را کردید، اجازه دهید که آن ترکیب تا صبح روی مفصل باقی بماند و سپس آن را باز کنید.

شما تاثیر استفاده از این ترکیب روسی را پس از اولین بار احساس خواهید کرد، اما برای نتیجه بهتر کافی است 4 یا 5 شب پشت سر هم از آن بر روی مفاصل خود استفاده کنید. این ترکیب کاملا طبیعی و آسان است، بنابراین اگر درد مفاصل دوباره شروع شد، کافی است همین رویه را مجدد انجام دهید. البته این بار خیالتان راحت است که مواد شیمیایی مانند قرص وارد بدنتان نشده است.

خردل و مزایای آن
خردل ماده‌ای گیاهی است و خواص گوناگونی دارد. شما می‌توانید در صورت سوختگی نیز از خردل استفاده کنید. برای این کار یک لایه ضخیم خردل روی محل سوختگی ریخته و اجازه دهید تا درد ناشی از سوختگی بیفتند.

درمان فوری درد مفاصل

خردل حتی برای سرماخوردگی و گلودرد نیز خوب است. در چنین مواقعی کی قاشق غذاخوری خردل را میل کنید تا تاثیرات آن را ببینید. خردل علاوه بر این موارد برای سردرد نیز موثر است. در صورتی که سردرد دارید، کمی خردل روی پیشانی و گیجگاه خود بمالید و منتظر بمانید.

منبع: healthylifetricks
ترجمه: وبسایت فرادید

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    برگشت به سوی دوران قاجار به کجابه این شتابان

  • مهدی عسکری ارسالی در

    خردل رو برای مخلوط کردن با عسل و... به چه صورت تهیه کنیم؟یعنی پودر یا...؟ آیا خردل برای زخم های عمیق هم مناسبه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید