انجام کارهای خانه به وسیله ربات ها

انجام کارهای خانه به وسیله ربات ها

شرکت «اوریجین روبوتز» اخیرا رباتی تولید کرده است که از راه دور کنترل شده و به کاربران اجازه می‌دهد از راه دور و با استفاده از اینترنت بسیاری از کار‌های مهم خود را انجام دهند.

کد خبر : ۶۴۸۵۰
بازدید : ۱۲۳۴
ربات‌های "دور حضور" ربات‌هایی هستند که به صاحبانشان اجازه می‌دهند از هر جایی حضورشان را در مکانی دیگر حس کنند. شرکت «اوریجین روبوتز» اخیرا رباتی تولید کرده است که مجهز به یک بازو و یک گیره است. این ربات به یک تبلت اندروید تجهیز شده است و می‌تواند با استفاده از یک اپلیکیشن و از طریق دسترسی به اینترنت، از هر نقطه از جهان کنترل شود.
انجام کارهای خانه به وسیله ربات ها

این اپلیکیشن با سیستم عامل‌های "اندروید"، "iOS" و همچنین "ویندوز" و "مک" نیز کار می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربر می‌تواند با افرادی که در محل ربات حضور دارند، به دو صورت صوتی و تصویری ارتباط برقرار کند. علاوه بر آن کاربر می‌تواند در صورت نیاز ربات را به حرکت هم درآورد.

اپلیکیشن طراحی شده برای این ربات، کاربر را قادر می‌سازد که از راه دور بازو و گیره‌های آن را نیز به کنترل خود درآورد و اشیای موجود در محیط را بلند کرده و یا حمل کند. شرکت سازنده مدعی شده است که از کاربرد‌های مهم این ربات می‌توان به باز و بسته کردن درب، روشن و خاموش کردن وسایل برقی منزل، غذا دادن به حیوانات خانگی و یا حتی دارو دادن به افراد پیر منزل اشاره کرد.

قسمت‌های پلاستیکی موجود در بدنه ربات با استفاده از فناوی "چاپ سه بعدی" ساخته شده است. میزان وزنی که ربات قادر به بلند کردن آن است، یک کیلوگرم اعلام شده و با یک بار شارژ باتری ربات هشت ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورت تولید بیشتر این ربات، قیمت آن ۹۹۹ دلار اعلام شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید