آتش زدن خانم دندانپزشک به خاطر 120 میلیون

از او خواستم تا حضوری همدیگر را ببینیم می‌خواستم دوباره مهلت بگیرم. اما شیلا تهدید کرد که از من شکایت می‌کند. در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و گلویش را فشار دادم. به خودم که آمدم متوجه شدم نفس نمی‌کشد. سرگردان در خیابان‌ها پرسه می‌زدم تا اینکه از شهر خارج شده و وارد جاده منتهی به فرودگاه [امام خمینی (ره)] شدم.

کد خبر : ۶۶۲۱۴
بازدید : ۱۵۵۱
خانم دندانپزشک وقتی ۱۲۰ میلیون تومان سهام می‌خرید نمی‌دانست برای این معامله شوم باید جانش را بدهد.
ساعت ۱۱ شب ۲۰ آذر مشاهده شعله‌های آتش که از وسط زمین کشاورزی زبانه می‌کشید توجه چند نفر را جلب کرد.

وقتی نزدیک‌تر رفتند جسد زنی ناشناس در حال سوختن بود. بلافاصله موضوع به مأموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد اعلام شد. با حضور مأموران در محل که زمین کشاورزی در منطقه فشافویه بود تحقیقات آغاز شد. از آنجا که هیچ مدرک هویتی کنار جسد سوخته وجود نداشت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در نخستین گام به سراغ پرونده‌های افراد گمشده رفتند.

در بررسی‌ها آن‌ها با پرونده زن ۴۰ ساله‌ای مواجه شدند که روز ۲۰ آذر خبر ناپدید شدنش به پلیس اعلام شده بود.
همسر این زن در تحقیقات گفته بود: همسرم دندانپزشک است و صبح ۲۰ آذر مثل همیشه راهی مطبش شد. اما بعد از چند ساعت در تماسی که با همکارانش داشتم آن‌ها گفتند که همسرم به مطب نیامده است.
در گام بعدی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ راننده آژانسی رفتند که مقتول سوار آن شده تا به محل کارش برود.
در بررسی‌ها مشخص شد که زن جوان در مسیر رفتن به محل کارش، به‌صورت تلفنی با شخصی مشاجره داشته و پس از پایان تماس از راننده آژانس خواسته تا با تغییر مسیر، او را به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب برساند.
این درحالی بود که راننده آژانس مدعی بود زن جوان پس از پیاده شدن از خودرو سوار یک پرشیای سفید رنگ شده بود که مردی میانسال راننده آن بود.

با توجه به اظهارات راننده آژانس، کارآگاهان به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب رفتند و در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده ایستگاه موفق به شناسایی خودرو پرشیا سفید رنگی شدند که شیلا - مقتول - سوار آن شده بود.

با شناسایی مالک خودرو پرشیا به‌نام سعید، در منطقه مشیریه، مرد ۴۵ ساله بلافاصله دستگیر شد.
سعید ابتدا مدعی بود که از سرنوشت شیلا بی‌خبر است، اما زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شد به قتل او اعتراف کرد و گفت: چندی پیش سهامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان خریداری کرده و پس از مدتی به پشتوانه سهام، یک وام ۶۰ میلیون تومانی دریافت کردم.

پس از مدتی تصمیم به فروش سهام خود گرفته و به واسطه یکی از دوستانم سهام را به خانم دکتر فروختم و ایشان نیز تمامی پول سهام را پرداخت کرد.

او ادامه داد: در زمان انتقال سهام به مقتول متوجه شدم که انتقال قانونی سهام تنها پس از تسویه کامل وام دریافتی صورت می‌گیرد. از شیلا خواستم تا زمان تسویه وام صبر کند او هم مدتی به من فرصت داد، ولی من باز هم نتوانستم آن را تسویه کنم. تا اینکه صبح روز حادثه خانم دکتر با من تماس گرفت و تهدید کرد که اگر وام را تسویه نکنم به اتهام کلاهبرداری از من شکایت خواهد کرد.

او ادامه داد: از او خواستم تا حضوری همدیگر را ببینیم می‌خواستم دوباره مهلت بگیرم. اما شیلا تهدید کرد که از من شکایت می‌کند. در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و گلویش را فشار دادم. به خودم که آمدم متوجه شدم نفس نمی‌کشد. سرگردان در خیابان‌ها پرسه می‌زدم تا اینکه از شهر خارج شده و وارد جاده منتهی به فرودگاه [امام خمینی (ره)]شدم.

در نقطه‌ای خلوت جسد را از ماشین بیرون کشیدم و با بنزین داخل صندوق عقب، جنازه را آتش زدم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف متهم به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید