گول این مأمور قلابی را نخورید

وی که دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت، کلاهبرداری، حمل مواد مخدر و جعل اسکناس و... است و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان‌های گیلان و اردبیل بود به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت به عنف در پوشش مأمور اعتراف کرد.

کد خبر : ۶۷۵۱۹
بازدید : ۸۵۴
مرد شیاد که با عنوان مأمور پلیس از رانندگان سرقت می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

چندی قبل راننده یک دستگاه اتوبوس با مراجعه به کلانتری ۴۰ جهان نما از سرقت یک مأمور قلابی خبر داد و گفت: فردی را از میدان آزادی تهران به عنوان مسافر به مقصد قم سوار کردم. در بین راه او خود را مأمور معرفی کرده و با ارائه کارت شناسایی و جلب اطمینان من گفت که باید ابتدا به کرج رفته و متهمی را ازندان تحویل بگیرد.
اما وی هنگام پیاده شدن از خودرو، با شیوه و شگرد خاص و تهدید، گوشی تلفن همراه و مبلغ ۸ میلیون ریال را از من سرقت کرد. اما مدتی بعد متوجه شدم او با استفاده ازاطلاعات شخصی داخل گوشی برای من و خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌کند.
پس از این شکایت بلافاصله پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان فرستاده شد و بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر گفت: بلافاصله تیم‌هایی از کارآگاهان وارد عمل شده و با ردزنی‌های اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های مرزی شمال غرب کشور شناسایی کردند.
مأموران با دریافت نیابت قضایی به محل مذکور اعزام شدند، اما با حضور در آن جا دریافتند که متهم با نام جعلی در زندان یکی از استان‌های شمالی کشور به اتهام سرقت طلا و کلاهبرداری به سر می‌برد. با هماهنگی‌های صورت گرفته، متهم برای تحقیقات به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.
وی که دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت، کلاهبرداری، حمل مواد مخدر و جعل اسکناس و... است و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان‌های گیلان و اردبیل بود به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت به عنف در پوشش مأمور اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به احتمال سرقت متهم از افراد متعدد، دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرج، از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج ۴۵ متری کاج - بلوار ولیعصر -خیابان شهید گیوه کش -جنب کلانتری ۳۰ اسلام آبادمراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۲۵۰۱۷ تماس بگیرند.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید