رونمایی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ

رونمایی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ

این تلفن همراه احتمالا از ابعاد بزرگ‌تر یعنی صفحه نمایش ۸ اینچی، دوربین ۱۰۸مگاپیکسلی، شیشه فوق‌العاده نازک، سازگاری با ۵جی، قلم و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۶ که گلکسی نوت اولترا ۲۰ هم داشت، برخورداراست.

کد خبر : ۸۲۴۴۱
بازدید : ۸۸۶۷
رونمایی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ
احتمال می‌رود این گوشی از قابلیت فناوری ۵جی برخوردار باشد
شرکت سامسونگ اعلام کرد که مراسم رونمایی گوشی گلکسی خود را ماه آینده برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که این شرکت دستگاه‌های گلکسی نوت ۲۰ را به همراه نسل بعدی تلفن‌های تاشونده در مراسمی که برای ۵ اوت برنامه‌ریزی شده است، رونمایی کند.

ویدیوی خبررسان سامسونگ اطلاعات کمی منتشر کرده است هرچند رنگ دستگاه نشان‌داده شده با نمونه‌هایی که قبل‌تر در اینترنت لو رفته بود مطابقت دارد. بنابرگزارشات، یک نسخه روسی از تارنمای سامسونگ، قبل‌تر تصویر نوت ۲۰ اولترای «مسی رنگ» را در تارنمای خود به نمایش گذاشته بود.

قلم اس پن (S-Pen که درون گوشی هوشمند قرار می‌گیرد) هم به همین رنگ خواهد بود.

یکی دیگر از اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گوشی نوت ۲۰ اولترا برای دوربین جلوی خود برشی کوچک‌تر خواهد داشت و آن طور که پیداست یک آرایه دوربین چهارگانه دارد که به حس‌گر تی او اف (ToF یا زمان پرواز) پشت گوشی مجهز است.

با وجود این که یک ماه از خبر انتشار آن می‌گذرد، اما هنوز مشخص نیست که این دستگاه جدا از ارتقای پردازنده‌های پیش‌بینی شده چه ویژگی‌های دیگری دارد. مدارک اف سی سی (کمیسیون ارتباطات فدرال) ثبت شده توسط سامسوسنگ حاکی از آن است که این دستگاه از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکوم و یا طبق آن چه که هنوز اعلام نشده احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده خواهد کرد.

ضمن این که احتمال می‌رود این گوشی قابلیت‌های ۵جی را هم از طریق مودم کوالکوم ایکس ۵۵ ام و شارژ بی‌سیم در خود داشته باشد.

شایعات دیگر حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی نوت اولترا ۲۰ دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۳،۰۴۰ در۱،۴۴۰ پیکسل خواهد بود و احتمالاً با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰هرتزی مانند آن چه در گذشته در گلکسی اولترا اس ۲۰ دیده‌ایم، در رقابت با تلفن‌های هوشمند اندرویدی است.

گزارش‌ها می‌گویند با توجه به این که این مدل، دنباله سامسونگ گلکسی فولد است، این دستگاه، گلکسی فولد۲ (Galaxy Galaxy Fold ۲) یا گلکسی زد فولد۲ (Galaxy Z. Fold ۲) نام‌گذاری خواهد شد.

این تلفن همراه احتمالا از ابعاد بزرگ‌تر یعنی صفحه نمایش ۸ اینچی، دوربین ۱۰۸مگاپیکسلی، شیشه فوق‌العاده نازک، سازگاری با ۵جی، قلم و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۶ که گلکسی نوت اولترا ۲۰ هم داشت، برخورداراست. در حالی که میزان قیمت هر دو دستگاه هنوز نامشخص است، انتظار می‌رود که قیمت فولد دوم حدود ۱۹۰۰ پوند باشد.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید