حق اشتراک پولی در توییتر

حق اشتراک پولی در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر یک نظرسنجی ویژه ایجاد کرده است که در آن از کاربران دعوت شده است تا عملکرد یک اشتراک پولی را ارزیابی کنند.

کد خبر : ۸۳۱۸۰
بازدید : ۹۴۱۸
حق اشتراک پولی در توییتر
مشخص شده که شبکه اجتماعی محبوب توییتر، برای اولین بار در ۱۴ سال فعالیت خود، قصد دارد اشتراک پولی را معرفی می‌کند. گزینه‌هایی که فاش شده اند امکان دارند در یک اشتراک پولی اجرا شوند. شبکه اجتماعی توییتر یک نظرسنجی ویژه ایجاد کرده است که در آن از کاربران دعوت شده است تا عملکرد یک اشتراک پولی را ارزیابی کنند. در این نظرسنجی می‌توان این گزینه‌ها را دید:

ارسال توییت را لغو کنید، این گزینه این امکان را می‌دهد تا توییت ارسال شده را در مدت زمان ۳۰ ثانیه حذف کنید، در حالی که این پیام توسط مشترکین مشاهده نشده است.

گزینه رنگ‌های سفارشی که به وسیله این گزینه می‌توانید فونت ها، رنگ‌های تم، رنگ‌های پس زمینه، پیوندها، کامنت ها، هشتگ‌ها و ... را تغییر دهید.

همچنین در میان این گزینه‌ها انتشار فیلم‌های با کیفیت بالاتر و طولانی‌تر گنجانده شده است. گزینه‌های اشتراک پولی می‌توانند برای شرکت‌ها این امکان را ایجاد کنند تا بتوانند نماد‌های شرکت خود را در پروفایل اضافه کنند.

همچنین، در این سرویس می‌توان با گزینه پاسخ اتوماتیک، امکانی را ایجاد کرد که بتوان متن از پیش ساخته شده را به طور اتوماتیک در پاسخ به کامنت‌ها قرار داد.

بنظر می‌رسد که توییتر، برای اولین بار در ۱۴ سال فعالیت خود، قصد دارد اشتراک پولی را معرفی می‌کند.
منبع:اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید