قیمت آیفون ۱۲ چند؟

قیمت آیفون ۱۲ چند؟

این دو مدل جدید دارای نسخه‌هایی با حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خواهند بود در حالی که خریداران ۱۲ و ۱۲ پرو فقط نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دارند.

کد خبر : ۸۳۸۷۴
بازدید : ۱۰۳۹۷
قیمت آیفون ۱۲ چند؟
تحلیلگر با نام استعاری کومیا در توییتر خود، قیمت احتمالی آیفون ۱۲ را منتشر کرده است. صفحه تویئتر Komiya که به تحلیل محصولات الکترونیکی می‌پردازد اعلام نمود که، آیفون نوع ۱۲، ۱۲ Pro، ۱۲ Max و ۱۲ Pro Max به زودی عرضه می‌شود. دو گوشی اول دارای دوربین دوتایی استند، ۱۲ مکس و ۱۲ پرو مکس دوربین‌ها سه گانه دارند.

این دو مدل جدید دارای نسخه‌هایی با حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خواهند بود در حالی که خریداران ۱۲ و ۱۲ پرو فقط نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دارند. به گفته این منبع، قیمت آیفون ۱۲ از ۷۰۰ دلار شروع می‌شود که ۱۲۸ گیگ حافظه دارد. برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۸۰۰ دلار باید پرداخت کنید.
مدل ۱۲ مکس به ترتیب ۸۰۰ و ۹۰۰ دلار قیمت خواهد داشت، به همین شکل ۱۲ Pro به قیمت - ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. برای نسخه ۵۱۲ گیگابایت از خریداران ۱۳۰۰ دلار استفاده خواهد شد؛ و ۱۲ Pro Max با حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۱۱۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۴۰۰ دلار قیمت تعیین شده است.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید