شوهرم را کشتم چون خرجی نمی‌داد

شوهرم را کشتم چون خرجی نمی‌داد

منتظر شدم تا شب شد. وقتی خواب بود، اسید را آوردم و روی او پاشیدم. می‌خواستم زجری که من از دستش می‌کشم، او هم بکشد. من قصد کشتنش را نداشتم، فقط می‌خواستم کمی اذیتش کنم تا حواسش را جمع کند.

کد خبر : ۸۴۸۰۳
بازدید : ۱۰۴۱۴
شوهرم را کشتم چون خرجی نمی‌داد
زن جوانی که به خاطر کینه از شوهرش او را با اسید سوزانده و باعث مرگش شده بود، با تأیید حکم قصاص ازسوی دیوان عالی کشور، یک قدم دیگر به مرگ نزدیک شد.
سه سال قبل جسم سوخته مرد جوانی به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد. هنوز اقدامات پزشکی روی این مرد آغاز نشده بود که پرستاران متوجه شدند او جانش را از دست داده است. وقتی همسر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت، ابتدا منکر همه‌چیز شد و گفت: نمی‌داند چه اتفاقی برای شوهرش افتاده است؛ اما بعد که مأموران به اختلاف او و شوهرش پی بردند، زن جوان به قتل اعتراف کرد. او گفت: من و شوهرم خیلی با هم اختلاف داشتیم.
او مرد بداخلاقی بود و خیلی من را اذیت می‌کرد، کتک می‌زد و خرجی نمی‌داد. من و بچه‌ام گرسنگی می‌کشیدیم. به همین خاطر او را سوزاندم. متهم گفت: من قصد سوزاندن شوهرم را داشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. پرونده بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
متهم پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه و بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: شوهرم بسیار بداخلاق بود، به هر بهانه‌ای من را کتک می‌زد، اذیت می‌کرد و پول خورد و خوراک من و پسرم را نمی‌داد.
با اینکه بچه خودش بود، به او هم بی‌توجهی می‌کرد. بار‌ها به او گفتم این کارهایت یک روز باعث می‌شود کاری را که نمی‌خواهم، انجام بدهم و تو را با اسید بسوزانم. حتی تهدید کردم خودم و پسرم را با اسید می‌سوزانم. باز هم بی‌توجهی کرد. روز حادثه با هم بحث کردیم، او تا جایی که توان داشت من را زد. همه بدنم درد می‌کرد، آن‌قدر از او کینه داشتم که نمی‌دانستم خشمم را چطور خالی کنم.
منتظر شدم تا شب شد. وقتی خواب بود، اسید را آوردم و روی او پاشیدم. می‌خواستم زجری که من از دستش می‌کشم، او هم بکشد. من قصد کشتنش را نداشتم، فقط می‌خواستم کمی اذیتش کنم تا حواسش را جمع کند. با توجه به درخواست قصاص اولیای‌دم، هیئت قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.
رأی صادرشده مورد اعتراض متهم قرار گرفت و دیوان عالی کشور نیز به‌دلیل نقص در تحقیقات، رأی صادرشده را نقض و پرونده را بازگرداند. به این ترتیب متهم دوباره پای میز محاکمه رفت. او یک‌بار دیگر ادعایش را مطرح کرد و گفت: قصدی برای کشتن نداشته و می‌خواسته شوهرش را بسوزاند.
با برطرف‌شدن نواقص و استعلام از پزشکی قانونی که علت دقیق مرگ را اسید عنوان کرد، قضات وارد شور شدند. از آنجایی که مادرشوهر متهم بار دیگر بر قصاص تأکید کرد و گفت: حاضر به گذشت نیست، قضات متهم را یک بار دیگر به قصاص محکوم کردند. رأی صادره این بار در دیوان عالی کشور به تأیید رسید و متهم در فهرست قصاصی‌های دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید