اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۲۸

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۲۸

در ادامه اخبار حوادث روز ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹، فرمانده انتظامی آمل از قتل یک زن به دست همسرش خبر داد و بیان کرد: این قاتل پدر‌زن خود را نیز به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

کد خبر : ۹۰۶۳۴
بازدید : ۱۰۱۶۹
حوادث روز
فرادید | در لابه لای صفحات روزنامه ها، سایت‌های خبری، برنامه‌های سیما و.. همیشه اخبار حوادثی هستند که با شنیدن و یا دیدن آن‌ها تأسف می‌خوریم و آرزو می‌کنیم ‌ای کاش از حادثه‌ها کمی جلوتر یا عقب‌تر حرکت می‌کردیم. حوادثی که در اکثریت آن‌ها می‌توان با مدیریت رفتار، کنترل خشم، مشاوره با اهل فن و ... از وقوعشان جلوگیری کرد.

در اخبار حوادث روز ۲۸ بهمن ماه سر خط خبری روزنامه‌های صبح ایران را به صورت خلاصه مرور می‌کنیم:

بوکسور جوان، دوستش را به قتل رساند

تیتر اخبار حوادث روزنامه خراسان گزارش‌ی است راجع به بازی صحنه قتل مرد جوان در یکی از پارک‌های مشهد. قاتل که پس از ۵ سال دستگیر شد، بوکسور بوده و در روز حادثه به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشت...

قتل مادر با تلفن همراه

در بخش حوادث روزنامه ایران، خبر قتل مادری به دست پسرش منتشر شد. این جوان تحصیلکرده که به تازگی از آلمان بازگشته بود به گفته خواهرش بیماری روانی دارد و تحت نظر دکتر است. قاتل ادعا کرده که مادرش را به شکل جن دیده و مقتول به حالت طبیعی مرده است...

خوکشی دختر جوان به خاطر تجاوز

روزنامه شرق گزارشی نوشت از شکایت پدری به دادگاه در رابطه با تجاوز به دخترش که منجر به خودکشی او شد. خواهر مرحومه چند روز پس از این حادثه در حال جمع آوری اتاق کاغذی با خط خواهرش پیدا می‌کند که در آن ماجرای آزار و تجاوز به دست یکی از پسران فامیل نوشته شده بود...


قاتل فراری دستگیر شد

در حادثه‌ای دیگر، قاتل مردی ۴۰ ساله که با اسلحه کلاشینکف به قتل رسیده بود پس از ۳ سال دستگیر شد...

در ادامه اخبار حوادث روز، فرمانده انتظامی آمل از قتل یک زن به دست همسرش خبر داد و بیان کرد: این قاتل پدر‌زن خود را نیز به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است. سرهنگ ذات‌الله رضوانی در‌این‌باره گفت: یک تبعه کشور افغانستان در یک درگیری همسرش را که او نیز تبعه افغانستان بود، با ضربات چاقو به قتل رساند.

او افزود: پدر‌زن این قاتل برای میانجیگری وارد نزاع خانوادگی دختر و دامادش شد، اما قاتل او را نیز به‌شدت مجروح کرد که هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

فرمانده انتظامی آمل گفت: قاتل پس از وقوع جنایت بلافاصله از صحنه متواری شد، اما با کار اطلاعاتی گسترده نیروی انتظامی آمل، در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

همچنین در یک حادثه هولناک و تأسف بار مرد میانسالی که پس از مصرف مشروبات الکلی، نابینا شده ، از فروشنده مشروب شکایت کرد.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: چند روز پیش برای یک مجلس میهمانی از سیامک که ساقی بود، مقداری مشروبات الکلی خریدم، اما پس از صرف آن به یکباره حالم بد و چشمانم تار شد به‌طوریکه رنگ‌ها را تشخیص نمی‌دادم.

در ابتدا فکر کردم به خاطر مستی است و با خوابیدن حالم بهتر می‌شود، اما وقتی از خواب بیدار شدم دیگر چشمانم جایی را نمی‌دید. به سختی خودم را به بیمارستان رساندم، اما پزشکان اعلام کردند که نمی‌توانند کاری انجام دهند و بینایی هر دو چشمم را از دست داده‌ام. حالا هم از سیامک شکایت دارم.

پس‌از این شکایت بلافاصله سیامک ۳۷ ساله شناسایی و بازداشت شد و به فروش مشروبات الکلی اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات پرونده آن‌ها برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در ابتدای این جلسه بهنام گفت: من برای متهم درخواست اشد مجازات را دارم.

پس‌از آن متهم در دفاع از خودش گفت: من فروش مشروبات الکلی را می‌پذیرم، اما مشروبی که به شاکی دادم دست ساز و تقلبی نبود که منجر به کوری چشم اوشود. اگر مشروبی که من دادم مشکل داشت چرا سایر میهمان‌های او که از همان مشروب مصرف کرده بودند نابینا نشدند.

این متهم در ادامه اظهار کرد: همان زمان ویروس کرونا تازه شیوع پیدا کرده بود و برخی به خاطر هراس از مبتلا شدن به کرونا الکل صنعتی مصرف می‌کردند و همین مسأله هم موجب شد تا بسیاری بینایی‌شان را از دست بدهند.

در مورد شاکی هم فکر می‌کنم او به خاطر پیشگیری از مبتلا شدن اقدام به مصرف خودسرانه الکل صنعتی کرده و چشمانش را از دست داده است، اما حالا قصد دارد با طرح شکایت از من خسارت بگیرد؛ بنابراین من اتهام مطرح شده از سوی شاکی را قبول ندارم. پس‌از اظهارات شاکی و متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید