اخبار حوادث روز، ۱۴۰۰/۰۱/۱۵

اخبار حوادث روز، ۱۴۰۰/۰۱/۱۵

تأیید حکم قصاص رپر معروف، تیتر اخبار حوادث روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ بود.

کد خبر : ۹۲۲۰۶
بازدید : ۱۰۸۴۷
حوادث روز
فرادید | سرخط اصلی اخبار حوادث روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در تمامی روزنامه‌ها و سایت‌های خبر، تأید حکم قصاص حمید صفت به اتهام قتل ناپدری بود.

محاکمه حمید در دو جلسه برگزار شد؛ در جلسه اول کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و نماینده دادستان درخواست مجازات حمید را مطرح کرد. براساس کیفرخواست صادرشده، حمید متهم است با اینکه می‌دانسته ناپدری‌اش به نام هوشنگ دچار بیماری قلبی است، به سمت او حمله و گلدانی را به سمت او پرت کرده و با واردکردن ضربه به سرش، باعث مرگ او شده است...

قتل ساختگی زن جوان برای تنبیه شوهر

روزنامه خراسان در بخش خبری حوادث نوشت: زن ۳۷ ساله وقتی تحت بازجویی‌های ویژه قرار گرفت، ادعا کرد: با همسرم اختلاف داشتم و به همین دلیل می‌خواستم چند روزی را به دور از او زندگی کنم! این بود که نقشه قتل خودم را به دست سارقان طراحی کردم تا همسرم چندین روز درگیر ماجرای پرونده قتل شود و به دنبال من نیاید!

به این منظور دستم را با چاقو بریدم و با ریختن چند قطره خون روی فرش، لوازم منزل را هم به هم ریختم تا صحنه دستبرد سارقان به خانه ام، ساختگی جلوه نکند!

غرق‌شدگان از شمال تا جنوب

گزارش مفصلی از اتفاقات گردشگری در سواحل دریایی در صفحه حوادث روزنامه شهروند منتشر شده است: در مدت ۲۴ ساعت ۱۲ نفر در دریا و رودخانه جان باختند و در همین زمان ۷ نفر نیز نجات پیداکردند...

مرگ مرموز پسر جوان در خانه

در اخبار حوادث روزنامه ایران آمده است: مرگ مرموز پسر جوان و اظهارات برادر دو قلو و پدرش معمای تازه‌ای مقابل تیم جنایی پایتخت قرار داد. نخستین روز فروردین مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک پسر ۲۱ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌ها خبر دادند.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد. در تحقیقات از خانواده پسر جوان به‌نام ایمان، آن‌ها مدعی شدند که پسر جوان تعادلش را از دست داده و زمین خورده، اما هنگام سقوط سرش به میز کوچکی اصابت کرده و حالش بد شده است.

باتوجه به وخامت حال ایمان، پدر و برادر دوقلویش او را به بیمارستان منتقل کردند که چند ساعت بعد فوت کرد...

هچنین روزنامه شرق نوشت: سارق حرفه‌ای که از مغازه دوستش سه‌میلیارد‌و ۵۰۰ میلیون ریال انواع لوازم مصرفی خودرو سرقت کرده بود، دستگیر شد .

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: اواخر بهمن پرونده‌ای با موضوع سرقت از مغازه مکانیکی و سرقت مقادیر درخور‌توجهی روغن موتور، لنت، دیسک و صفحه و... به ارزش تقریبی سه‌میلیارد‌و ۵۰۰ میلیون ریال، در کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

او عنوان کرد: با وصول پرونده کارآگاهان برای بررسی صحنه جرم به محل سرقت اعزام شدند و در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که سرقت داخلی است و ظن بر این رفت که سارقان از نزدیکان مال‌باخته باشند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: کارآگاهان با این فرضیه وارد تحقیقات تخصصی شدند و موفق شدند سرنخ‌های خوبی به دست آورند؛ به‌طوری‌که با جمع‌بندی سرنخ‌ها هویت سارق به نام ایرج که دارای سوابق کیفری درباره سرقت اماکن بود و از دوستان مال‌باخته بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی ابراز کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تمام اموال مسروقه از منزل سارق کشف شد.

سرهنگ اختیاری افزود: متهم در تحقیق به‌عمل‌آمده به ارتکاب سرقت از مغازه شاکی اعتراف و اظهار کرد با توجه به آشنایی قبلی با شاکی و دسترسی به کلید‌های مغازه، آن‌ها را تکثیر و در فرصتی مناسب اموال مغازه را سرقت کردم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با دستور قضائی همه اموال کشف‌شده به مال‌باخته تحویل و متهم با قرار صادره تحویل زندان شد.

در ادامه اخبار حوادث روز بازیکن تیم فوتبال پدیده که از سوی سارقان تلفن همراه مورد ضرب و جرح قرار گرفته ماجرای این سرقت خونین را تشریح کرد.

سینا زامهران مهاجم تیم فوتبال پدیده به فارس گفت: هنگامی که از تمرین برمی‌گشتم وقتی به نزدیکی خانه رسیدم ۲ نفر به‌سمت خودرویم آمدند و تلفن همراهم را خواستند. من که متعجب و شوکه شده بودم چیزی نگفتم، اما به یکباره یکی از آن‌ها با چاقو به دستم زد. هوا تاریک بود و در آن منطقه هم تقریباً کسی را نمی‌دیدم.

وی افزود: بعد از این اتفاق تلفن همراهم را برایشان پرت کردم و گفتم این هم موبایل، اما آن‌ها دست بردار نبودند. دوباره چاقو را به سمتم گرفتند تا جایی که مجبور شدم از پشت فرمان خودم را به‌سمت صندلی شاگرد پرت کنم.

گفتم بلکه آن‌ها من را رها کنند، ولی این بار با قمه مچ پای چپم را زدند. در ادامه باز هم آن‌ها ضرباتی را به‌دست راستم زدند. واقعاً شرایط عجیبی بود.

مهاجم تیم فوتبال پدیده تأکید کرد: وقتی موبایلم را پرت کردم از اینکه آن‌ها مشغول زدن ضربه با چاقو بودند تعجب کردم. واقعاً به قصد کشتن به من قمه و چاقو می‌زدند. خدا خیلی به من رحم کرد که زنده ماندم. بعد از آن هم با یک خودروی ۲۰۶ صندوقدار فرار کردند.

زامهران با تأکید بر اینکه در آن شرایط نتوانسته چهره سارقان را ببیند گفت: آنقدر خون از من رفته بود که چشمانم جایی را نمی‌دید. وقتی اورژانس به آنجا آمد بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم. دستم ۱۸ بخیه خورده و فعلاً باید استراحت کنم، اما از طریق پلیس پیگیر ماجرا هستم. دستم در آتل قرار دارد و باید تحت نظر پزشکان باشم تا ببینم شرایط چه می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز از پیگیری پرونده سرقت و جرح این بازیکن فوتبال خبر داد.

سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: در پی اعلام سرقت منجر به جرح سینا زامهران، یکی از بازیکنان تیم فوتبال در مشهد دستوراتی برای بررسی پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه برابر اعلام شاکی پرونده صادر شده است.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های خشن وارد عمل شدند و با توجه به سرنخ‌های موجود تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد.

گفتنی است؛ شامگاه ۱۲ فروردین سینا زامهران هنگام بازگشت به منزلش در مشهد از جانب زورگیرانی مورد حمله قرار گرفته بود. همچنین او در صفحه فضای مجازی‌اش نوشته بود: با اینکه تلفن همراه و پول‌هایم را بدون مقاومت به زورگیران دادم، اما آن‌ها از چند ناحیه به من چاقو زدند.

در پایان این گزارش باید بگوییم تصادفات جاده‌ای دوباره جان چند نفر را گرفت . در پی تصادف بین دو دستگاه وانت نیسان و رانا در محور بشرویه - فردوس ۵ نفر جان باختند.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در این حادثه که صبح روز شنبه در کیلومتر ۱۸ محور بشرویه - فردوس رخ داد در ابتدا ۳ نفر در دم جان باختند و ۲ مصدوم این سانحه با حال وخیم به بیمارستان منتقل شدند که دقایقی بعد هر دو مصدوم هم فوت کردند.

سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در این باره گفت: بی‌احتیاطی از جانب راننده وانت نیسان به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی علت این تصادف مرگبار بوده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید