پایان یک سال زندگی مخفیانه قاتل

پایان یک سال زندگی مخفیانه قاتل

این مقتول بود که با انگیزه درگیری به خانه ما آمد و من هم پس از درگیری او را با شلیک گلوله کشتم.

کد خبر : ۹۲۹۹۰
بازدید : ۱۰۰۳۱
متهم به قتل

مرد جنایتکار که از یک سال قبل به اتهام قتل تحت تعقیب بود وقتی به ملاقات مادرش رفت از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی کرج در تشریح این پرونده گفت: دوازدهم بهمن سال ۹۸ به دنبال یک درگیری خونین در یکی از محله‌های مهرشهر کرج مرد ۵۲ ساله‌ای با شلیک گلوله دوستش جان باخت.

عامل جنایت که مردی ۵۳ ساله بود از محل گریخت؛ با اعلام موضوع به پلیس مشخص شد مقتول به دنبال اختلاف قبلی با قاتل به خانه وی رفته که پس از درگیری با شلیک گلوله او به قتل رسیده است.

همچنین مشخص شد متهم که با مادرش زندگی می‌کرد چند ماه به اصفهان فرار کرده و بعد از مدتی به دنبال مهاجرت مادرش به یکی از شهر‌های جنوبی ایران، سرانجام وقتی برای ملاقات با مادرش به خانه او رفته بود کارآگاهان با رد‌یابی توانستند محل اختفای متهم را شناسایی و چند روز پیش او را دستگیر کنند.
متهم پس از انتقال به اداره آگاهی البرز در همان بازجویی‌های اولیه به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و گفت: این مقتول بود که با انگیزه درگیری به خانه ما آمد و من هم پس از درگیری او را با شلیک گلوله کشتم؛ در این مدت زندگی مخفیانه‌ای را سپری کردم و در نهایت به یکی از شهر‌های جنوبی رفتم که از احوال زندگی مادرم مطلع شوم که در آنجا بازداشت شدم.
این متهم پس از اعتراف به جنایت هولناکی که مرتکب شده بود به اتهام قتل عمد بازداشت شد و برای تکمیل پرونده قضایی به دادسرا منتقل شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید