ماجرای عذرخواهی سیدبشیر حسینی از مژده لواسانی

ماجرای عذرخواهی سیدبشیر حسینی از مژده لواسانی

دو ماه پس از اظهارات جنجالی سید بشیر حسینی در برنامه بینهایتشو شبکه ۳، حالا او در ویژه برنامه اینترنتی مهلا به عذرخواهی از مژده لواسانی پرداخته است. سیدبشیر حسینی در این برنامه می‌گوید زمانی که من آن سوتی کلامی را در برنامه ولادت امام رضا (ع) دادم، که قبول دارم حرف بدی بود. یک نفر در آن برنامه مظلوم واقع شد که خانم لواسانی بود.  

کد خبر : ۹۷۲۹۶
بازدید : ۱۱۴۵۵
فرادید | سید بشیر حسینی، مجری برنامه عصر جدید با حضور در یک برنامه اینترنتی، به حاشیه اخیرش در برنامه بینهایت شو شبکه سه سیما، پرداخته است. او در نهایت به خاطر حرف هایش درباره اربعین از مژده لواسانی عذرخواهی کرد.

به گزارش فرادید؛ اوایل تیرماه بود که ویژه برنامه ولادت امام رضا (ع) تحت عنوان «بینهایتشو» با اجرای مژده لواسانی و به صورت زنده از شبکه ۳ سیما پخش شد. در جریان این برنامه سیدبشیر حسینی، مجری برنامه عصر جدید و کارشناس تلویزیون با سخنان جنجالی اش دردسر ساز شد.

او خطاب به مژده لوسانی مجری زن برنامه، گفته بود: «ان‌شاءالله این کرونا آخرش باشه؛ خانم لواسانی! خیلی اذیت شدیم و خیلی خسته شدیم. از حالا قول اربعین را از شما بگیریم و دوباره سفر اربعین با هم بریم. روز میلاد امام رضا (ع) یکی از عیدی‌های ما از امام رضا (ع) همین باشه؛ قشنگ یک اربعین توپ و یک اربعین شیطون‌بلا بریم و کِیف کنیم.»

این اظهارات بلافاصله بازنشر شد و انتقادات فراوانی را برای سید بشیر حسینی و علی فروغی مدیر شبکه ۳ به دنبال داشت. در این میان برخی رسانه‌های اصولگرا اظهارات سید بشیر حسینی را سخیف و متناسب با ذائقه دهه‌هشتادی‌ها قلمداد کردند.

در این میان برخی از فعالان سیاسی و مذهبی نیز به دفاع از سید بشیر حسینی پرداختند و معتقد بودند که خطای چرخش زبان رخ داده است.

اما این دفاع‌ها کمکی به پایان یافتن جنجال‌ها نکرد و رسانه‌هایی همچون تسنیم این کشمکش را ادامه دادند. این خبرگزاری در گزارش‌هایی مفصل به انتقاد از سیدبشیر حسینی و علی فروغی و مدافعان آن‌ها پرداخت.
ماجرای عذرخواهی سیدبشیر حسینی از مژده لواسانی

عذرخواهی سید بشیر حسینی پس از جنجال بزرگ!

دو ماه پس از اظهارات جنجالی سید بشیر حسینی در برنامه بینهایتشو شبکه ۳، حالا او در ویژه برنامه اینترنتی مهلا به عذرخواهی از مژده لواسانی پرداخته است.

سیدبشیر حسینی در این برنامه با پرداختن به حواشی «بینهایتشو» می‌گوید: زمانی که من آن سوتی کلامی را در برنامه ولادت امام رضا (ع) دادم، که قبول دارم حرف بدی بود. یک نفر در آن برنامه مظلوم واقع شد که خانم لواسانی بود.

او معتقد است که اگر مجری برنامه خانم نبود، این واژه و اصطلاح آنچنان نامتعارف جلوه نمی‌کرد. با این وجود من به کسی که ظلم کردم خانم لواسانی بود. یک بانوی عفیف، پاکدامن و مجری کاربلد به خاطر بی دقتی کلامی من حرف‌های زشت بسیاری شنید.

این کارشناس تلویزیون همچنین گفت که «من شرمنده ایشان بودم و موقعیت رسانه‌ای من هم به شکلی بود که نمی‌توانستم ابراز شرمندگی عمومی و جدی کنم.»

بشیر حسینی می‌گوید که مژده لواسانی هیچ خطایی مرتکب نشده بود، اما بیشترین ظلم و همجه‌ها علیه او شکل گرفته است.

ماجرای عذرخواهی سیدبشیر حسینی از مژده لواسانی

واکنش‌ها به عذرخواهی سید بشیر حسینی

با انتشار ویدیوی عذرخواهی سیدبشیر حسینی، یک بار دیگر جنجال اخیر او در برنامه بینهایتشو سر زبان‌ها افتاد. البته این بار هم کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان رسانه‌ای دو واکنش متفاوت نشان دادند.

بخشی از کاربران و فعالان رسانه‌ای معتقدند که سیدبشیر حسینی اشتباه خود را پذیرفته است و با پذیرش اشتباه دیگر نباید مورد حمله و انتقاد قرار بگیرد.

برخی هم به عذرخواهی بشیر حسینی واکنش مثبت نشان داده اند و از پذیرش اشتباه از سوی او استقبال کرده اند.

اما در مقابل، همچنان گروه دیگری از فعالان رسانه‌ای و کاربران شبکه‌های اجتماعی بر این عقیده اند که سید بشیر حسینی خود را کارشناس سواد رسانه‌ای معرفی می‌کند، بنابراین اشتباه کلامی و چرخش زبان از سوی او قابل پذیرش نیست.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید