آموزش حرفه‌ای شغل‌های پردرآمد در مجتمع فنی تهران

آموزش حرفه‌ای شغل‌های پردرآمد در مجتمع فنی تهران

توجه توجه مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب کمپ‌های نورورزی خود را با ۲۵ درصد تخفیف برگذار خواهد کرد و دانش پذیرانی که تمایل به شرکت در این دوره‌های آموزشی را دارند می‌توانند هم اکنون با تخفیف ویژه نوروز ثبت نام نمایند و در سال ۱۴۰۲ در دوره مورد نظر شرکت نمایند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این تخفیف فوق‌العاده می‌توانید به سایت مجتمع فنی تهران مراجعه نمائید.

کد خبر : ۱۲۸۱۳۴
بازدید : ۴۵۰۵

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب یکی از برترین برند‌های آموزشی می‌باشد که در مسیر پیشرت با افتخار همیشه در کنار شما است مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب، پیشرو در حوزه مهارت آموزی و توسعه اشتغال مولد می‌باشد این موسسه آموزشی پرآوازه ماموریت خود را توسعه اشتغال و کارآفرینی از طریق آموزش‌های مهارت محور می‌داند.

توجه توجه مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب کمپ‌های نورورزی خود را با ۲۵ درصد تخفیف برگذار خواهد کرد و دانش پذیرانی که تمایل به شرکت در این دوره‌های آموزشی را دارند می‌توانند هم اکنون با تخفیف ویژه نوروز ثبت نام نمایند و در سال ۱۴۰۲ در دوره مورد نظر شرکت نمایند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این تخفیف فوق‌العاده می‌توانید به سایت مجتمع فنی تهران مراجعه نمائید.

آموزش حرفه‌ای شغل‌های پردرآمد در مجتمع فنی تهران

برنامه نویسی و آموزش حرفه‌ای شغل‌های پردرآمد در مجتمع فنی تهران

برنامه نویسی در کل نوشتن دستوراتی می‌باشد که یک سیستم مانند کامپیوتر قادر باشد یکی پس از دیگری دستورات را اجرا کنند. برای برنامه نویسی باید دستورات و قواعد خاصی را رعایت نمائید تا بتوانیم از طریق آن با کامیپوتر و سیستم‌ها ارتباط برقرار نمائیم.

شاید در سال‌های گذشته بسیار عجیب به نظر می‌رسید که دستگاهی اختراع بشود تا به آن قادر باشیم دستورات مورد نظر خود را به کامپیوتر ارجا دهیم و آن بدون کم و کاستی اجرا شود. اما امروزه با برنامه نویسی قادر است هر کاری را انجام دهد.

برنامه نویسی از سال‌های گذشته تا کنون پیشرفت بسیاری کرده است از مهمترین کار‌هایی که در گذشته می‌توانستیم توسط برنامه نویسی انجام دهیم جمع دو عدد بوده، اما اکنون با برنامه نویسی قادر هستیم به انواع سیستم‌ها دستور دهیم و همچنین می‌توانیم آن‌ها را به حرکت در آوریم که باعث به وجود آمدن یک انقلاب بزرگ در صنعت‌های مختلف شده است.

زبان‌های مختلفی در زمینه برنامه نویسی است که برخی از آن‌ها مخصوص انجام کار‌های خاصی ساخته می‌شوند. شما برای یادگیری نیازی نیست تمامی زبان‌های برنامه نویسی را یاد آموزش ببینید و با یاد گرفتن یکی از زبان‌ها قادر هستند کار‌های بزرگی را انجام دهید.

دوره‌های آموزش برنامه نویسی در مجتمع فنی تهران

همانطور که قبلا نیز توضیح داده‌ایم انواع زبان برنامه نویسی وجود خواهد داشت که طبق نیاز و درخواست و علاقه شما قادر هستند هریک را آموزش ببینید که در ادامه به معرفی چند دوره آموزش برنامه نویسی که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب برگذار خواهد شد خواهیم پرداخت

۱. زبان برنامه‌های نویسی موبایل ۲. زبان برنامه نویسی سی شارپ ۳. زبان برنامه نویسی مایکروسافت ۴. برنامه نویسی پایتون ۵. و...
برای اطلاع دقیق از نحوه برگذاری این دوره آموزشی می‌توانید به صفحه آموزش برنامه‌نویسی مجتمع فنی تهران مراجعه نمائید تا اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار گیرد.

انواع دوره برنامه نویسی در مجتمع فنی تهران

زبان برنامه نویسی اندروید

این زبان مخصوص گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مخصوص سیستم عامل اندروید می‌باشد. در حال حاضر با زبان برنامه نویسی اندروید تلفن‌های هوشمند بسیار زیادی وجود دارد. این زبان به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی آن را توسعه داد.

این زبان توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است و به صورت متن باز می‌باشد. از زبان برنامه نویسی اندروید فقط در گوشی‌های تلفن همراه استفاده نمی‌شود و در دستگاه‌های مختلفی مانند تبلت ها، ساعت ها، یخچال ها، تلویزیون‌ها و … استفاده شده است.

بیشترین کاربردی که زبان برنامه نویسی اندروید دارد در حوزه طراحی اپلیکیشن می‌باشد که توسط این زبان تا به امروز اپلیکیشن‌های مختلفی طراحی شده است.

زبان برنامه نویسی جاوا

جاوا یکی دیگر زبان برنامه نویسی موبایل است که در میان برنامه نویسان بسیار محبوب دارد، این زبان برنامه نویسی شیءگرا می‌باشد که در سال ۱۹۹۱ توسط جیمز گاسلینگ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شده است. از مزیت‌های زبان برنامه نویسی جاوا می‌توان به ساده بودن، امن بودن، شیءگرا بودن، مستحکم و … اشاره نمائیم..

برنامه نویسی جاوا کاربرد‌های فراوانی دارد از کاربرد‌های آن به طور مثال این است که می‌توانیم در اپلیکیشن‌های اندرویدی، محصولات نرم افزاری، برنامه‌های کلان داده، اپلیکیشن‌های تجاری، برنامه‌های مالی و سیستم‌های نقطه فروش استفاده نمائیم.

دوره‌های آموزش گرافیک

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، دوره‌های آموزش گرافیک را برای علاقمندان برگزار می‌کند، گذر زمان این را ثابت کرده است که دوره‌های آموزشی نرم افزار‌های گرافیکی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از پرطرفدارترین دوره‌ها در بین هنرجویان می‌باشد.

به همین دلیل نمایندگی انقلاب نگاه ویژه‌ای به نحوه برگزاری این دوره‌ها دارد، مجتمع فنی تهران با همکاری اساتید برجسته کشوری به همراه امکانات به روز دوره‌های آموزش نرم افزار‌های گرافیکی را برگزار می‌کنند. قابل ذکر است که درپایان دوره‌ها به هنرجویان مدرک ۲ زبانه‌ی مجتمع فنی تهران اعطا خواهد شد.

انواع نرم افزار‌های گرافیکی

۱. نرم افزار‌های گرافیکی را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد

۲. نرم‌افزار پیکسلی که با نام رستروبیت مپ نیز شناخته می‌شوند.

۳. نرم افزار‌های برداری که به نرم افزار‌های وکتور معروف می‌باشند.

دوره‌های آموزش مالی و حسابداری در مجتمع فنی تهران

یکی از پرطرفدارترین دوره اموزشی که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب برگذار می‌شود دوره آموزش مالی و حسابداری می‌باشد که هر ساله زیرنظر بهترین اساتید به صورت کاربردی برگذار خواهد شد.

اغلب ما در زندگی خود با پرسش‌هایی رو به رو خواهیم شد مانند اینکه منابع مالی لازم برای نیازمندی ما چقدر می‌باشد؟ بهترین کسب منابع مالی کدام است؟ بین درآمد و هزینه‌های جاری چگونه توازن ایجاد کنیم؟ چه مبلغی از درآمد خود را باید به نیاز‌های اولیه مانند خوراک، پوشاک، تحصیل، تفریح و … اختصاص دهیم؟ چگونه باید برای منابع مالی مورد نیاز از جمله خرید خودرو و مسکن برنامه ریزی کرد؟

این قبیل سوالات ممکن است برای هر فرد پیش بیاید و برای پیدا کردن راه حل آن باید یک برنامه ریزی اساسی در نظر بگیرید. مدیریت منابع مالی همیشه اهمیت بالایی داشته است و اگر به درستی مدیریت نشود می‌تواند باعث شود تا یک سرمایه عظیم را از دست دهید. فرقی نمی‌کند که سرمایتان کم باشد یا زیاد، اگر به خوبی آن را مدیریت نمائید قادر خواهید بود تا پیشرفت زیادی را داشته باشید.

دوره‌های آموزش مالی و حسابداری در مجتمع فنی تهران و شاخه‌های آن حسابداری چندین شاخه دارد که هر فردی با توجه به علاقه خود می‌تواند در یکی از این شاخه‌ها مشغول به تحصیل شود.

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری مالی خدماتی

آموزش حسابداری صنعتی

آموزش حسابداری بازرگانی

آموزش حسابداری مکانیزه

توجه داشته باشید که شغل حسابداری در ایران از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و شرکت‌ها و سازمان‌های بسیاری هر ساله به دنبال حسابدار‌های باتجربه و جوان می‌باشند. با شرکت در دوره‌های حسابداری می‌توانید دانش خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید تا بتوانید به راحتی در شغل مورد نظر خود مشغول به کار شوید

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد به این رشته پولساز علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید با مراجعه به صفحه دوره آموزش مالی و حسابداری اطلاعات کاملی را از نحوه برگذاری این دوره آموزشی دریافت نمائید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید