رهبر کاتولیک‌های جهان: من نترسیده بودم، من هنوز زنده هستم

رهبر کاتولیک‌های جهان:  من نترسیده بودم، من هنوز زنده هستم

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان بعد از سه روز بستری از بیمارستان مرخص شد و حین خروج در جمع خبرنگاران به شوخی گفت: «من هنوز زنده هستم».

کد خبر : ۱۲۸۳۶۸
بازدید : ۳۸۵۰

پاپ فرانسیس ۸۶ ساله پس از سه روز اقامت در یکی از بیمارستان‌های شهر رم، روز شنبه (امروز) مرخص شد و به واتیکان برگشت.

رسانه‌های اروپایی از قبیل شبکه «اسکای نیوز» روز شنبه در خبری فوری گزارش دادند که رهبر کاتولیک‌های جهان از بیمارستان مرخص شده است.

پاپ فرانسیس ۸۶ ساله روز چهارشنبه هفته گذشته برای درمان برونشیت به بیمارستان «گملی» در رم منتقل شد و تا امروز در این بیمارستان حضور داشت.

رهبر آرژانتینی کاتولیک‌های جهان حین خروج از بیمارستان با یک خودروی سفید رنگ برای خبرنگاران حاضر در نزدیکی بیمارستان دست تکان داد و به شوخی به آنها گفت: «من نترسیده بودم، من هنوز زنده هستم».

واتیکان بعد از مرخص شدن پاپ فرانسیس از بیمارستان اعلام کرد که او در مراسم روز یکشنبه (فردا) به منظور اغاز هفته مقدس حاضر خواهد شد.

بنا بر گزار اسکای نیوز، پاپ فرانسیس که در جوانی بخشی از یک ریه خود را برداشته شده بود چهارشنبه هفته گذشته پیش از بستری شدن در بیمارستان برای انجام آزمایشات از مشکلات تنفسی شکایت کرده بود.

در بیانیه‌ قبلی واتیکان آمده بود که آزمایش‌ها روی پاپ فرانسیس یک عفونت تنفسی را نشان داد که به چند روز درمان پزشکی نیاز دارد؛ البته به گفته پزشکان و واتیکان، این عفونت ویروس کووید ۱۹ (کرونا) نبود.

منبع: فارس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید