فال ابجد امروز دوشنبه 1 خرداد 1402؛ دعا کن که اوضاع و احوالت بدتر از این نشود!

فال ابجد امروز دوشنبه 1 خرداد 1402؛ دعا کن که اوضاع و احوالت بدتر از این نشود!

فال ابجد امروز دوشنبه 1 خرداد 1402؛ در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.​

کد خبر : ۱۳۴۰۷۱
بازدید : ۷۷

فرداید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز  اول خرداد ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ ب آ

عده ای مردمان بدکار و تبهکار با ترفند و مکر و حیله و تزویر ، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار کاری از پیش نمیبرند و به تو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آنها مطلع میشوی و آنها رسوا میشوند .

اردیبهشت: ب آ آ

خود را بیهوده میازار که این دنیای غدار و حیله گر و جفاکار، به کسی وفاکرده ، پس از هر جهت آسوده خاطر باش و با آنچه از طرف خداوند برای تو مقرر گردیده اکتفا کن و دعا کن که اوضاع و احوال تو بدتر از این نشود.

خرداد: ج آ د

اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی ،بدان که با استعانت از ذات پروردگار بیهمتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه میخواهی ، خواهی رسید،چون کرم خداوند بیش از آنست که در تصور آید.

تیر: آ ب ج

از غصه نجات میابی و خیالت از هر جهت آسوده میگردد به شرط آنکه خدا را فراموش نکنی و پیوسته به خداوندگار یکتا باشی، که یاد خدا، دلها را شاد می کند و غم را از دل ها می زداید و به انسان قوت قلب و اطمینان خاطر میبخشد .

مرداد: د ب آ

 غم و اندوه به خود راه مده و توکل به ذات پروردگار کن که بزودی در دولت بر روی تو باز میگردد و تو خوشبخت خواهی شد.

شهریور: آ د ج

بر تو بشارت باد که بر اثر لیاقت و کفایتی که از خود ابراز میداری میان مردم صاحب جاه و جلال و عزت بی زوال خواهی شد و در دولت به روی تو باز میگردد و زندگی خوبی برای تو اغاز میگردد .

مهر: آ آ د

اگر حیله در کارت باشد، بر ملا خواهد شد که نتیجه ای جز رسوائی ندارد،پس صبر و تحمل داشته باش که به لطف پروردگار قصد تسخیر آنچه را داری، با صبر و شکیبایی بدست آری و از خفت و خواری در امان مانی

آبان: د د د

بکوش تا خود باشی و روی پای خود بایستی و هرگز خود را با دیگران مقایسه مکن که جز یاس و نا امیدی چیزی ندارد. هیچگاه غبطه دیگران را مخور که چرا فلانی چنین شد و من نشدم یا فلان کس خواست چنان بشود و نشد لذا من هم نمیتوانم بشوم.

آذر: ج ب آ

بدان که این عشق جانسوز ،برای تو موهبتی است بزرگ که از طرف خداوند در قلبت بودیعه گذاشته شده است که بوسیله آن به آنچنان شهرتی برسی که در دنیا بلند آوازه گردی و از برکت آن شهرت اقتدار پیدا کنی.

دی: ب ب ب

 آنچه را می آموزی به دیگران بیاموز و از تعلیم و تعلم کوتاهی مکن تا به مقامی که میخواهی برسی و سربلند و سرافراز باشی، انشاءالله

بهمن: د ب د

با مردم سازش داشته باش تا آسایش داشته باشی و از نگرانی خلاص گردی که خداوند تبارک و تعالی با تو است، پس تو هم با خدا باش و از تمام اندیشه های مخرب رها باش تا رستگار شوی.

اسفند: ب ج د

خداوند آنچه را خواسته ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت، بجای آور و در هر کاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل، بگریز .

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید