چگونه با گلکسی S۲۳ اولترا از ستاره‌ها عکس بگیریم؟

چگونه با گلکسی S۲۳ اولترا از ستاره‌ها عکس بگیریم؟

گلکسی S۲۳ اولترا در حال حاضر بهترین پرچمدار دنیای اندروید است و مجموعه‌ای کم‌نظیر از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد.

کد خبر : ۱۳۴۴۷۳
بازدید : ۱۹

گلکسی S۲۳ اولترا در حال حاضر بهترین پرچمدار دنیای اندروید است و مجموعه‌ای کم‌نظیر از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی بهره‌مندی از دوربین‌های متعدد برای عکاسی و فیلم‌برداری در شرایط مختلف است. با این گوشی می‌توانید از سوژه‌هایی در فاصله بسیار نزدیک، عکس ماکرو بگیرید یا ماه را به زیباترین شکل ممکن به تصویر بکشید.

اگرچه گلکسی S۲۳ اولترا قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای عکاسی و فیلمبرداری دارد، اما بسیاری از کاربران از تمام این قابلیت‌ها استفاده نمی‌کنند. هوش مصنوعی به‌کاررفته در اپلیکیشن دوربین سامسونگ می‌تواند در تمام شرایط بهترین تصویر ممکن را تولید کند. بااین‌حال اگر به عکاسی حرفه‌ای علاقه دارید، در این ویدیو با قابلیت‌های حرفه‌ای دوربین این گوشی پرچمدار گران‌قیمت آشنا خواهید شد.

بررسی ویدیویی قابلیت‌های پیشرفته دوربین گلکسی S۲۳ اولترا

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توان با گلکسی S۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیوهای نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.

اپلیکیشن کمرا اسیستنت (Camera Assistant) پلاگین تنظیمات حرفه‌ای‌تر برای گلکسی اس ۲۳ اولترا است که می‌توانید آن را از گلکسی استور نصب کنید. این اپلیکیشن به منوی تنظیمات اپلیکیشن دوربین اضافه شده است و قابلیت‌هایی نظیر غیرفعال‌کردن حالت AutoHDR یا غیرفعال‌کردن حالت تعویض خودکار لنزها برای عکاسی را در اختیار شما می‌گذارد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید