(ویدئو) نمایی جذاب از نزدیک از هواپیمای کنکورد و طراحی خارق العاده اش
دماغه کنکورد در هنگام برخاستن و فرود هواپیما قادر به کج شدن ۱۲,۵ درجه بود که به علت نداشتن دید کافی خلبان صورت می گرفت. این مکانیسم از طریق یک کنترل در کابین فعال می شد و دارای چهار گزینه زاویه ۰º، ۵º و کاملاً افست (۱۲,۵º) بود، گزینه چهارم دماغه را در موقعیت برای پرواز کروز قفل می کرد.
کد خبر :
۱۷۷۷۷۵
بازدید :
۵۶
دماغه کنکورد در هنگام برخاستن و فرود هواپیما قادر به کج شدن ۱۲,۵ درجه بود که به علت نداشتن دید کافی خلبان صورت می گرفت. این مکانیسم از طریق یک کنترل در کابین فعال می شد و دارای چهار گزینه زاویه ۰º، ۵º و کاملاً افست (۱۲,۵º) بود، گزینه چهارم دماغه را در موقعیت برای پرواز کروز قفل می کرد.
منبع: روزیاتو
۰