(تصاویر) چرا مگان مارکل اغلب با لباس های خیلی بلند پاهایش را می‌پوشاند؟

(تصاویر) چرا مگان مارکل اغلب با لباس های خیلی بلند پاهایش را می‌پوشاند؟

مگان مارکل به خاطر استایل شیک خود شناخته شده است. سبک لباس پوشیدن او به‌ویژه پس از آنکه به همراه شاهزاده هری از خانواده سلطنتی کناره‌گیری کردند به‌طور قابل توجهی تکامل یافته است.

کد خبر : ۱۸۹۴۳۲
بازدید : ۲۹۴

با این حال به نظر می‌رسد ترند جدیدی در لباس‌های دوشس ساسکس در حال ظهور است زیرا شلوارها، دامن‌ها و پیراهن‌هایی که به تن می‌کند برای او زیادی بلند به نظر می‌رسند.

او به جای آنکه لباس‌های ماکسی خود را طوری بدوزد که کاملاً با قد یک متر و ۷۰ سانتیمتری‌اش مطابقت داشته باشد، اغلب لباس‌هایی می‌پوشد که با آنکه استایل شیک او را بهبود می‌بخشند اما حین راه رفتن روی زمین کشیده می‌شوند.

102

 

شاید این موضوع در ظاهر اشتباه عجیبی به نظر برسد اما یک استایلیست مشهور معتقد است که این کار احتمالاً تصمیمی کاملاً عمدی از سوی اوست تا خطای دید خاصی ایجاد کند.

در طول تور «شبه‌سلطنتی» مگان و هری در نیجریه نیز دوشس ساسکس چندین نمونه از لباس‌های بسیار بلند خود را به نمایش گذاشت.

103

روشل وایت، استایلیست مشهور می‌گوید مگان مارکل احتمالاً به این خاطر لباس‌های بسیار بلند را انتخاب می‌کند که قدش بلندتر به نظر برسد.

او می‌گوید: «پیراهن‌ها و شلوارهای بلند، بسته به تیپ بدنی، می‌توانند به کشیده‌شدن اندام و فرم کمک کنند. آنها شما را بلندتر نشان می‌دهند و بسته به استایل می‌توانند به مشخص کردن قسمت‌هایی از بدن که می‌خواهید برجسته یا پوشانده شوند کمک کنند.»

104

105

106

این استایلیست معتقد است که دوشس ساسکس بدن خود و اقلامی را که به آن می‌آیند به خوبی می‌شناسد.

او همچنین انتخاب‌های مگان را با سبک‌های سنتی‌تری که کیت میدلتون انتخاب می‌کند مقایسه کرد و اشاره کرد که پرنسس ولز تم کلاسیک‌تری را برای لباس‌های خود می‌پسندد.

لباس‌های کیت میدلتون اکثراً فیت تن او هستند، در حالی که مگان ظاهر راحت‌تر و شخصی‌تر را ترجیح می‌دهد.

107

روشل توضیح داد: «وقتی صحبت از استایل است مگان مُد روزتر است اما از سوی دیگر کیت بسیار کلاسیک و شیک است و از قطعات سنتی استفاده می‌کند.»

به عقیده او «مگان خودش است و عناصری به استایلش اضافه می‌کند که شخصیت و سبک شخصی‌اش را به خوبی به نمایش می‌گذارند. او چیزی را که دوست دارد و می‌داند برایش خوب است پنهان نمی‌کند.»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید