چرا اکران فیلم ترسناک مگان ۲ با تاخیر جدید مواجه شد؟

چرا اکران فیلم ترسناک مگان ۲ با تاخیر جدید مواجه شد؟

تاریخ اکران فیلم ترسناک مگان ۲ دوباره عقب افتاده است.

کد خبر : ۱۸۹۴۹۷
بازدید : ۲۲

یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس اعلام کردند که تاریخ اکران فیلم M3GAN 2 دوباره عقب افتاده است.

یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس اعلام کردند که فیلم Megan 2 دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۵ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران شود و حالا فیلم M3GAN 2.0 با حدود ۱ ماه تأخیر اکنون قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۷ تیر ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود. یونیورسال برای ساخت این فیلم ترسناک دوباره با استودیو فیلمسازی بلوم‌هاوس و Atomic Monster که به جیمز وان تعلق دارد، همکاری خواهد کرد.

جرارد جانستون، کارگردان قسمت اول فیلم مگان برای کارگردانی و آکلا کوپر، نویسنده فیلم M3GAN برای نوشتن فیلمنامه فیلم مگان ۲ بازگشته‌اند. آلیسون ویلیامز، وایلت مک‌گرا، جنا دیویس، ایمی دونالد و ایوانا ساخنو از جمله بازیگرانی هستند که در در فیلم M3GAN 2.0 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه‌بر بازی، ویلیامز در نقش تهیه‌کننده نیز در این فیلم ترسناک حضور دارد. در حال حاضر تولید فیلم مگان ۲ در جریان است.

فیلم M3GAN که با بودجه ۱۲ میلیون دلاری تولید شده، موفق شده است بیش از ۱۸۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۹۵.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۸۴.۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم M3GAN داستان یک عروسک با هوش مصنوعی را دنبال می‌کند که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند.

منبع: زومجی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید