پیکسل ورس PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدیدی که با پشتوانه قوی وارد شد

پیکسل ورس PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدیدی که با پشتوانه قوی وارد شد

پیکسل ورس نام یک بازی پولساز تلگرامی است. اما برخلاف همستر کمبات که باید روی آن کلیک کنید تا سکه دریافت کنید، در PixelVerse شما باید کار متفاوتی را انجام دهید.

کد خبر : ۱۹۲۴۲۴
بازدید : ۷۴۹

پیکسل ورس فراتر از یک پلتفرم بازی تلگرامی مبتنی بر Web3 است؛ این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا لذت بازی و کسب درآمد را به طور همزمان تجربه کنید! بی‌شک PixelVerse یکی از بهترین بازی های تلگرامی درآمد دلاری جایگزین نات کوین است که در این مقاله به سراغ آن خواهیم رفت و هرآنچه لازم است از آن بدانید را به شما می‌گوییم.

معرفی بازی تلگرامی Pixelverse

پیکسل ورس با ارائه مینی‌بازی Pixel Tap در اپلیکیشن تلگرام، فرصت بی‌نظیری را برای سرگرم شدن و جمع‌آوری سکه به شما می‌دهد. سکه‌هایی که در Pixel Tap جمع‌آوری می‌کنید، نه تنها برای ارتقای سطح بازی و تجربه سرگرمی بیشتر به‌کار می‌روند، بلکه برای شرکت در ایردراپ عظیم 10 میلیونی توکن PIXFI نیز قابل استفاده هستند. بله درست شنیدید! با بازی Pixel Tap و جمع‌آوری سکه، شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزشمند افزایش دهید.

2_11zon

اما PixelVerse فقط سرگرمی و کسب درآمد نیست؛ آن با تکیه بر قدرت و امنیت بلاکچین TON، تراکنش‌های سریع، ارزان و امن را برای کاربران خود فراهم می‌کند. تیم توسعه‌دهنده از تجربیات و تخصص خود در پروژه موفق Roolz بهره می‌برد و این موضوع تضمین‌کننده کیفیت و پویایی PixelVerse است. این پروژه همچنین از یک جامعه میلیونی کاربران فعال و پرشور برخوردار است که به رشد و توسعه این پلتفرم کمک می‌کنند.

بازی تلگرامی پیکسل ورس چیست؟

مینی‌گیم Pixel Tap نیز مثل همستر کمبات، در داخل اپلیکیشن تلگرام اجرا می‌شود.  در نگاه اول، تجربه‌ای متفاوت و امیدوارکننده را ارائه می‌دهد. رابط کاربری جذاب و سازماندهی منطقی بازی، نویدبخش سفری لذت‌بخش در دنیای کلیک‌ها است. گیم‌پلی ساده و روان بازی، آن را برای طیف وسیعی از کاربران، از جمله افراد مبتدی، جذاب می‌کند.

3_11zon

وظیفه شما در این بازی، جمع‌آوری سکه، خرید کاراکترهای سه‌بعدی و شرکت در مسابقات است. اگر در مسابقات برنده شوید، به‌ازای هر برد سکه دریافت خواهید کرد و اگر ببازید، تعداد مشخصی سکه از دست خواهید داد. در عین حال شما قادر به تقویت کاراکتر خود و یا خرید کاراکترهای قوی‌تر نیز هستید که پناتسیل برنده شدن بیشتری دارند. به همین سادگی می‌توانید شما هم جزوی از جامعه میلیونی PixelVerse باشید تا در ایردراب ۱۰ میلیونی توکن PIXFI شرکت داده شوید.

عضویت در بازی پیکسل ورس و آموزش بخش‌های مختلف آن

عضویت و دسترسی به این مینی اپ تلگرامی مثل بسیاری از دیگر بازی‌ها است. کافیست از طریق لینک ریفرال زیر وارد ربات تلگرامی Pixel Tap شوید و ماجراجویی خودتان را آغاز کنید.

عضویت در پیکسل ورس

این بازی از چند صفحه مختلف تشکیل شده است که به ترتیب زیر هستند:

  • Earn
  • Invite
  • Fight
  • Top
  • Rewards
4_11zon

کسب درآمد دلاری از ایردراپ PixelVerse

Earn:  بعد از عضویت و اجرا، به‌طور مستقیم وارد صفحه Earn خواهید شد. صفحه‌ای که یک سکه زرد رنگ در مرکز آن قرار گرفته و هر ۸ ساعت، برای شما سکه ماین می‌کند. برخلاف دیگر بازی‌های ایردراپی تلگرام مثل همستر کامبت و تپ سواپ، نیازی نیست که خودتان مستقیماً روی سکه کلیک کنید. فقط باید هر چند ساعت یک بار دکمه Claim را بفشارید تا سکه‌های استخراج شده را تصاحب کنید.

Invite:  اگر می‌خواهید دوستان خود را به این بازی دعوت کنید، به صفحه Invite بروید. با دعوت موفق هر عضو معمولی تلگرام ۲۰۰۰ سکه و با دعوت کاربرانی که عضو تلگرام پرمیوم هستند، ۱۰ هزار سکه هدیه می‌گیرید.

Fight – سیستم فایت پیکسل ورس:  این یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی تلگرامی پیکسل ورس است. جایی که شما یک کاراکتر بامزه سه‌بعدی را خریداری می‌کنید و با آن به جنگ تن به تن با دشمنان می‌روید. در این مبارزات، رقیب شما کاملاً به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شود. این یعنی ممکن است از شما قوی‌تر یا ضعیف‌تر باشد؛ این کاملاً به شانس شما بستگی خواهد داشت.

5_11zon

البته شما می‌توانید با سکه خرج کردن، مبارز خود را ارتقا دهید و یا کاراکتر دیگری را بخرید که قوی‌تر است و امکان ارتقا بیشتری را به شما می‌دهد. وقتی آماده شدید، روی دکمه Fight کلیک کنید و سپس ۵ ثانیه بعد مبارزه آغاز خواهد شد. شما باید روی بدن حریف ضربه بزنید تا آن را از پای دربیاورید. این خود بازی است که با یک دایره نشان می‌دهد باید در آن لحظه به کجای کاراکتر رقیب ضربه بزنید. هر که زودتر جان حریف را تمام کند، آن برنده است و مبلغی را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کند. در آن سمت، فرد بازنده هم سکه از دست می‌دهد. اینجاست که ارتقا کاراکتر شما پیش از مبارزه، اهمیت پیدا می‌کند.

Top:  در بخش Top، برترین پلیرها لیست می‌شوند. در اینجا هر کسی که بیشترین رفرال را داشته باشد، رتبه نخست را در اختیار می‌گیرد.

Rewards:  در نهایت به بخش جوایز می‌رسیم که خود آن به دو قسمت تقسیم می‌شود. یکی Daily Rewards و دیگری Tasks. اولی دقیقاً مشابه هر آن‌چیزی است که در دیگر بازی‌های کلیکی تلگرام وجود دارد و هر ۲۴ ساعت با لاگین کردن به شما سکه می‌دهد. در Tasks هم شما باید مأموریت‌هایی را انجام دهید (مثل فالو کردن کانال‌های تلگرام، ایکس و غیره) تا به شما پاداش دهد.

آموزش دریافت توکن PIXFI

پیکسل ورس قرار است ۱۰ میلیون توکن PIXFI را به‌صورت رایگان بین تمام شرکت‌کنندگان بازی Pixel Tap by PixelVerse توزیع کند. میزان توکنی که هر شخصی دریافت می‌کند متناسب با امتیاز دریافتی او در بازی خواهد بود. این ایردراپ از ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده و پایان آن ۳۰ تیر ۱۴۰۳ اعلام شده است.

6_11zon

اما چگونه باید توکن PIXFI جمع کنیم؟ تا جایی که می‌توانید در این بازی فعالیت کنید. بعد از پایان مهلت اعلام شده، باید آدرس کیف پول خود را به ربات بدهید. سپس توکن‌ها به کیف پول شما منتقل خواهند شد.

عضویت در پیکسل ورس

آموزش اتصال کیف پول به پیکسل ورس

در حال حاضر ربات PixelTap by Pixelverse یک پروژه نوپا است و هنوز امکان برداشت از حساب در آن امکان‌پذیر نشده است؛‌ ولی از همین حالا می‌توانید کیف پول ارز دیجیتال خود را به بازی وصل کنید تا خیالتان بابت آینده آسوده باشد.

7_11zon

برای این کار کافی‌ست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در داخل بازی به بخش Earn بروید.
  • کیف پول خود را از میان گزینه‌های موجود در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.
  • دستورالعمل‌های روی صفحه را برای اتصال حسابتان به کیف پول دنبال کنید.

برای حفظ امنیت، توصیه می‌شود از یک کیف پول جداگانه که هیچ رمزارزی در آن ذخیره نشده است برای اتصال به بازی استفاده کنید. قبل از اتصال کیف پول خود، از تمام خطرات احتمالی آگاه باشید و اقدامات لازم را برای امن‌سازی دارایی‌های خود انجام دهید.

آیا بازی PixelVerse کلاهبرداری است؟

بازی تلگرامی پیکسل ورس به دلیل حمایت رسمی و علنی بلاکچین TON نمی‌تواند کلاهبرداری باشد. پشتیبانی و تایید یک بلاکچین معتبر مانند TON نشان‌دهنده این است که این پروژه مورد بررسی قرار گرفته و اعتبار لازم را کسب کرده است. علاوه بر این، چنین حمایتی به کاربران اطمینان می‌دهد که پروژه تحت نظارت یک نهاد معتبر قرار دارد که می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل، پاسخگو باشد.

از سوی دیگر، تعداد کاربران و دنبال‌کنندگان این بازی نیز نشان‌دهنده اعتبار و محبوبیت آن است. داشتن ۵ میلیون کاربر فعال و ۵۳۲ هزار فالوور در توییتر بیانگر اعتماد و رضایت کاربران است. همچنین، دریافت چک مارک (تیک طلایی) توییتر به عنوان نشان تایید صحت و اعتبار حساب، خود گواه دیگری بر معتبر بودن این پروژه است. این نشانه‌ها همه با هم نشان می‌دهند که PixelTap by Pixelverse با معیارهای یک پروژه معتبر و قانونی سازگاری دارد و کلاهبرداری نیست.

8_11zon

همین حالا به جامعه پیکسل ورس بپیوندید

تا فرصت هست به جامعه پیکسل‌ورس بپیوندید و تمام تلاش خود را برای جمع کردن امتیاز در این فاصله باقی‌مانده تا ۳۰ تیر ماه انجام دهید. این پلتفرم تمام شرایط را مهیا کرده تا بتوانید با فعالیت کردن در مینی اپ Pixel Tap by PixelVerse در تلگرام، کسب درآمد داشته باشید.

منبع:خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید