ویدئوی عجیب از دختر پژمان بازغی در میان 4 بادیگارد

ویدئوی عجیب از دختر پژمان بازغی در میان 4 بادیگارد

نفس بازغی دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر است که پیشه پدر و مادر خود را در پیش گرفته است. نفس ۱۵ ساله بازیگری را نخستین بار در سریال «گناه فرشته» تجربه کرده و در نقش «تینا» با بازیگران مشهوری همبازی شد.

کد خبر : ۱۹۴۴۰۱
بازدید : ۱۵۰۷

انتشار تصاویری از نفس بازغی، دختر پژمان بازغی، در اولین شب اکران فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است. آنچه در این عکس‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفته، حضور چندین بادیگارد برای حفاظت از این بازیگر ۱۵ ساله است، در حالی که طرفدار چندانی هم در اطراف او به چشم نمی‌خورد. 

فیلم سینمایی «کوچه ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی اولین حضور حرفه‌ای نفس بازغی مقابل دوربین است.

98

99

بیوگرافی نفس بازغی

نفس بازغی دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر است که پیشه پدر و مادر خود را در پیش گرفته است. نفس ۱۵ ساله بازیگری را نخستین بار در سریال «گناه فرشته» تجربه کرده و در نقش «تینا» با بازیگران مشهوری همبازی شد.

شروع فعالیت هنری

100

دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی کار هنری خود را از تئاتر «خانمِ آقاى جورج کلونى» و سریال «گناه فرشته» در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد و در فیلم سینمایی «جوجه تیغی» به کارگردانی مادرش نیز حضوری کوتاه داشته است.

نقش «تینا» در سریال «گناه فرشته»

101

سریال گناه فرشته یکی از سریال‌های تقریباً جدیدی است که برای شبکه نمایش خانگی تولید شد. این سریال که در ژانر درام تولید شده داستان دختری را روایت می‌کند که به جرم قتل در آستانه حکم اعدام قرار گرفته است. فرشته که در یک خانواده ثروتمند کار می‌کند، یک شب زمانی که می‌خواست به خانه برگردد، سروصداهایی می‌شنود و بعد با جنازه خونین مرد خانواده مواجه می‌شود.

102

103

ترکیب بازیگران گناه فرشته برای بسیاری از بینندگان جذاب است و حامد عنقا، کارگردان این سریال، سعی کرده تا از یک ترکیب برنده استفاده کند. شهاب حسینی در اولین همکاری با این کارگردان با حضور فعال خود توانسته است به بهترین شکل ایفای نقش کند.

104

امیر آقایی   (در نقش نوید عشیری)، لادن مستوفی (در نقش مهتاب محتشم)، مهدی سلطانی سروستانی (در نقش مشفق)، دیبا زاهدی، آشا محرابی، فخرالدین صدیق شریف و سیدمهرداد ضیایی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند. 

نفس بازغی نیز یکی از کم‌تجربه‌ترین بازیگران این سریال است.

105

پژمان بازغی در این باره گفته که دخترش توانایی‌های زیادی در ایفای نقشی که به او محول شده دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم در ادامه چطور می‌تواند از پس نقش محول شده برآید.

والدین مشهور نفس بازغی

106

پژمان بازغی متولد ۱۹ دی ۱۳۵۳ در تهران،  فارغ التحصیل مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر است که از ۱۹ سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید.

107

مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته‌ تدوین از دانشگاه سوره است. او از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلم سازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد. مستانه مهاجر از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود را به صورت مستقل پی گرفت.

108

مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله بود با پژمان بازغی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دختری به نام نفس بود که در سال ۸۷ به دنیا آمد.

109

110

111

112

113

مهاجر تابستان گذشته با حضور در برنامه اینترنتی علی ضیاء جدایی از پژمان بازغی را تایید کرد و از ابتلای خود به سرطان رحم خبر داد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید