(تصاویر) مینی کوپر چینی از راه رسید؛ نه خیلی ارزان اما همچنان جذاب و کلاسیک

(تصاویر) مینی کوپر چینی از راه رسید؛ نه خیلی ارزان اما همچنان جذاب و کلاسیک

سری هم به کابین مینی جدید بزنیم. در تریم کلاسیک یک نمایشگر دایره ای با قطر 240 میلیمتر به عنوان نمایشگر اصلی ارائه می شود. از امکانات سیستم سرگرمی اختصاصی مینی که اکنون در ویرایش نهم خود قرار دارد باید به پشتیبانی از فرمان های صوتی، مسیریابی ماهواره ای، بازی، استریم مدیا و... اشاره کنیم.

کد خبر : ۱۹۶۵۷۰
بازدید : ۳۱

مینی کوپر  الکتریکی تحت ائتلاف ب ام و با گریت وال موتور در چین تولید و روانه بازار این کشور شده است. مشتریان با برچسب قیمتی از 26100 تا 36700 دلار روبرو هستند.

مینی کوپر  جدید از منظر ابعاد برابر با 3858 میلیمتر در طول، 1756 میلیمتر در عرض و 1458 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2526 میلیمتر است.67

تریم های مینی کوپر

مینی کوپر  چینی در 5 تریم قابل سفارش است که به ترتیب:  کوپر ئی بیگ پلیر و کلاسیک/ کوپر اس ئی آرتیست و ریسر/ کوپر اس ئی لیمیتد ادیشن  نام گذاری شده اند. تریم لیمیتد یا تولید محدود به 65 دستگاه محدود خواهد بود.

6 رنگ بدنه با نام های: خاکستری طوفانی، سفید خرس قطبی، سبز انگلیسی، آبی جادوئی، قرمز چیلی و زرد بندیکت کد رنگ های این محصول را شکل داده اند.

68

سقف و ستون ها به همراه آینه ها با تم مشکی ارائه می شوند.

به عنوان پنجمین نسل از مینی 3 درب کلاسیک، این خودرو الکتریکی بسیاری از عناصر زبان طراحی مینی را حفظ کرده است.

تریم ئی کلاسیک  با رینگ های آلومینیومی 17 اینچی و تریم های  ریسر و آرتیست  با رینگ های آلومینیومی 18 اینچی تحویل مشتریان می شوند.

مینی کوپر ئی کلاسیک

69

70

همچنین مشتریان می توانند آپشن  جی سی دبیلو  که کوتاه شده جان کوپر ورکس هست را سفارش دهند. با حضور این بسته انتخابی، مواردی مانند سقف قرمز، آینه های جانبی قرمز و لوگوی جی سی دبیلو به خودرو اضافه می شوند. همچنین برای تریم های ریسر و آرتیست سانروف پانورامیک را اضافه خواهد کرد.

مینی کوپر اس ئی ریسر

71

72

پیشرانه مینی کوپر

در بخش پیشرانه، تریم پایه  مینی کوپر ئی  با تک موتور الکتریکی 181 اسب بخاری و گشتاور 290 نیوتن متر ارائه می شود که انرژی خود را از بسته باتری 40.7 کیلووات ساعت ترنری لیتیوم تامین می کند. برد حرکتی این تریم 456 کیلومتر و شاخص صفر تا صد کیلومتر آن 7.3 ثانیه است.

73

تریم پرچمدار اس ئی با موتور الکتریکی 215 اسب بخاری و گشتاور 330 نیوتن متر عرضه می شود که انرژی مورد نیاز خود را از بسته باتری 54.2 کیلووات ساعت تامین می کند. برد حرکتی 452 کیلومتر و شاخص صفر تا صد آن 6.7 ثانیه است.

با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، باتری طی 30 دقیقه از 10 به 80 درصد ظرفیت شارژ می شود.

کابین مینی کوپر

سری هم به کابین مینی جدید بزنیم. در تریم کلاسیک یک نمایشگر دایره ای با قطر 240 میلیمتر به عنوان نمایشگر اصلی ارائه می شود. از امکانات سیستم سرگرمی اختصاصی  مینی  که اکنون در ویرایش نهم خود قرار دارد باید به پشتیبانی از فرمان های صوتی، مسیریابی ماهواره ای، بازی، استریم مدیا و... اشاره کنیم.

از دیگر امکانات فناورانه می توان به نورپردازی هوشمند، سیستم تهویه دو نقطه ای، شارژر بی سیم، گرم کن فرمان، کروز کنترل، دستیار پارک و... اشاره کرد.

کابین تریم کلاسیک

74

کابین تریم ریسر

75

در تریم آرتیست امکاناتی مانند تنظیم الکتریکی صندلی ها، هدلایت ال ئی دی، دوربین داخلی کابین، گرم کن صندلی ردیف جلو به همراه ماساژور صندلی راننده، گرم کن و تاشوی الکتریکی آینه های جانبی و ورود بدون کلید نیز به عنوان آپشن اضافه می شوند.

در تریم ریسر دقیقا شرایط آپشن مشابه تریم آرتیست است با این تفاوت که برای پوشش صندلی ها از ترکیب مواد بازیافتی چرم مانند با تم اسپرت قرمز و مشکی استفاده شده است.

76

77

78

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید