پورشه دست پُر به چین آمد

«الیور بلوم»، مدیرعامل پورشه در نمایشگاه خودرو شانگهای گفت: این خودروساز در سال ۲۰۲۶، یک سیستم جدید اطلاعات سرگرمی منحصر به فرد را فقط برای بازار چین عرضه خواهد کرد.
شرکت خودروسازی پورشه از سال آینده، از فناوری اختصاصی چین در خودروهای خود استفاده خواهد کرد.
مدیرعامل پورشه گفت که این خودروساز میخواهد تجربیاتی ایجاد کند که برای مشتریان چینی مناسب باشد. مردم چین به روشی متفاوت از سایر نقاط جهان، از فناوری و خدمات دیجیتالی استفاده میکنند. این سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با خدمات فناوری و آنلاین محبوب در چین به راحتی کار خواهد کرد.
طبق گزارش پایگاه خبری arenaev، پورشه با تمرکز بر ایدههای دیجیتال جدید و شخصیسازی، میخواهد استفاده از خودروهای خود را بهتر کند. این همچنین به این برند کمک خواهد کرد تا در بزرگترین بازار خودروی جهان سرپا بماند.
شرکتهای خودروسازی بیشتر و بیشتری در سرتاسر جهان، آنچه را که ارائه میدهند را متناسب با نیازهای مناطق مختلف تغییر میدهند. این امر به ویژه در چین صادق است، زیرا مردم به سرعت فناوری جدید را به کار میگیرند و خودروهایی را میخواهند که اتصال و استفاده از آن آسان باشد.
بر اساس گزارش رویترز، این خودروساز لوکس، همچنین در این نمایشگاه، جدیدترین نسخه از خودروی اسپورت معروف مدل ۹۱۱ خود را با نام پورشه « ۹۱۱ جی تی ۳» (۹۱۱ GT۳) عرضه کرد.
نمایش یک سیستم دیجیتال کاملاً جدید و یک خودروی اسپرت قدرتمند، طرح کلی پورشه را برجسته میکند که در تلاش است تا سنتهای خود را با فناوری جدید متعادل کند.
منبع: ایسنا