وقتی لامبورگینی ۲۵۰ هزار دلاری صدای «پلاستیک ارزان» میدهد

کاربر تیکتاک به نام Maz ویدیویی از لامبورگینی هوراکان خود منتشر کرده است که در آن، با فشار دادن بخشهایی از کابین خودرو صدای جیرجیر و انعطاف زیاد قطعات پلاستیکی را به نمایش میگذارد. از فرمان و سیستم اطلاعات سرگرمی گرفته تا دکمههای استارت و تکیهگاه دست، همه با کیفیت نهچندان درخور قیمت ۲۵۰ هزار دلاری خودرو ساخته شدهاند
کد خبر :
۲۴۷۵۳۹
بازدید :
۱۰
وقتی با فشار انگشت، بخشهایی از سوپراسپرت ۲۵۰ هزار دلاری جیرجیر میکند، ذهن هر علاقهمند به خودرو به چالش کشیده میشود.
کاربر تیکتاک به نام Maz ویدیویی از لامبورگینی هوراکان خود منتشر کرده است که در آن، با فشار دادن بخشهایی از کابین خودرو صدای جیرجیر و انعطاف زیاد قطعات پلاستیکی را به نمایش میگذارد. از فرمان و سیستم اطلاعات سرگرمی گرفته تا دکمههای استارت و تکیهگاه دست، همه با کیفیت نهچندان درخور قیمت ۲۵۰ هزار دلاری خودرو ساخته شدهاند
Maz در ویدیو خود کمربند ایمنی صندلی کناری لامبورگینی هوراکان را تست میکند که پس از کشیدن، به جایگاه خود بازنمیگردد و آویزان باقی میماند. این ویدیو با عنوان کنایهآمیز «آزمون ساخت دیوانهوار» در تیکتاک تاکنون بیش از ۳٫۵ میلیون بازدید گرفته و توجه کاربران زیادی را جلب کرده است.
کاربر تیکتاک در ویدیویی جداگانه بهنام «آزمون ساخت پرایوس میامی»، صدای دکمهها و سوییچهای لامبورگینی هوراکان را ضبط میکند. با اینکه ویدیوها جنبه انتقادی دارند، او در پستهای دیگرش از تجربهی رانندگی با لامبورگینی خود ابراز رضایت کرده است و نشان میدهد که از قدرت و حس رانندگی آن لذت میبرد.
مالک لامبورگینی هوراکان کیفیت ساخت لامبورگینی اوروس را نیز به چالش میکشد. ویدیوهایی که این اینفلوئنسر ساخته است، بار دیگر مسئلهی اشتراک پلتفرم خودروهای لوکس با برندهای دیگر را برجسته میکند.
انتقادات Maz در شبکههای اجتماعی نظرات مختلفی را بهدنبال داشت. برخی کاربران استفاده از پلاستیک سبک را توجیهی برای کاهش وزن خودرو دانستند، درحالی که دیگران گفتند خرید لامبورگینی بهخاطر سرعت است نه لوکس بودن. این واکنشها نشان میدهند که حتی در دنیای سوپراسپرتها، تضاد میان عملکرد و کیفیت ساخت هنوز هم محل بحث است.
منبع: انتخاب
۰