نکاتی که باید قبل از سفر با تور چابهار بدانید!

نکاتی که باید قبل از سفر با تور چابهار بدانید!

از جمله جاذبه‌های گردشگری تور چابهار می‌توان به قلعه پرتغالی‌ها، کوه‌های مریخی یا مینیاتوری، موزه محلی چابهار، تالاب صورتی، خلیج گواتر، روستاها و غار تیس، موج افشان، درخت مکرزن و جنگل و درخت حرا اشاره کرد. در این میان دیدن طلوع و غروب خورشید در سواحل خلیج از دیدنی‌های حیرت انگیز چابهار محسوب می‌شود.

کد خبر : ۱۴۶۸۰۳
بازدید : ۵۲

چابهار از آن شهرهایی است که هر زمان به آن سفر کنید، آب و هوای مناسبی دارد. این شهر ساحلی، در اصل و در گذشته ها، چهار بهار نامیده می شد. دلیلش هم داشتن آب و هوای معتدل  و همیشه بهاری در چهار فصل است. تور چابهار به صورت هوایی برگزار می شود. از همین رو مبدا سفر معمولا شهرهایی هستند که پرواز مستقیم به این شهر دارند. 

تور چابهار، فقط هوایی

چابهار در منتهی الیه جنوب شرقی کشور و در نزدیکی مرز پاکستان واقع شده است. به دلیل فاصله نسبتا طولانی این شهر بندری با اکثر مراکز مهم جمعیتی، سفر در تور چابهار با هواپیما انجام می شود. با توجه به فاصله نسبتا زیاد این بندر تا سایر شهرهای مهم ایران، معمولا هزینه پرواز چابهار مقداری بیش از حد معمول در ایران است.

به طور مثال مدت زمان پرواز از تهران به چابهار حدود 90 الی 120 دقیقه طول می کشد. با این حال هنوز با خرج مبلغی معقول می توان تور این شهر را تهیه کرد. توجه کنید هتل های مهم چابهار سرویس ترانسفر فرودگاه به هتل را با قیمت های مناسبی ارائه می دهند. پس از این لحاظ دغدغه ای نداشته باشید. 

اگر برای خرید کالا به چابهار می روید...

چابهار چند سالی است که به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و این شهر را می توان را می توان اولین بندر اقیانوسی ایران به شمار آورد که به لطف سرمایه گذاری موثر هندی ها، برنامه های در نظر گرفته شده برای تبدیل شدن آن به مرکز تجارت عمده و خرد منطقه ای در حال عملی شدن است.

به دلیل قابلیت پهلو گیری کشتی‌های اقیانوس پیما در بندر چابهار، این شهر به یکی از پر رونق‌ترین مناطق آزاد ایران مبدل شده است. مراکز خرید چابهار دو بخش هستند یکی مراکز و بازارچه‌های سنتی و دیگر مراکز خرید آنجا مجتمع‌های تجاری از جمله تیس، فردوس، ابریشم و صدف هستند که مطمئنا به نحوی هستند که شما از آنجا دست خالی بر نگردید.

8000000

جاذبه‌های گردشگری چابهار

قابلیت های تجاری بندر چابهار هر روز بیشتر عیان می شود. اما اگر این موقعیت را هم نداشت، به قدری جاذبه توریستی و گردشگری دارد که به تنهایی می تواند گروه های مختلف گردشگر از داخل و خارج را به سمت خود جذب کند.

برای همین است که هر روز به گردشگران آن افزوده می‌شود. از جمله جاذبه‌های گردشگری تور چابهار می‌توان به قلعه پرتغالی‌ها، کوه‌های مریخی یا مینیاتوری، موزه محلی چابهار، تالاب صورتی، خلیج گواتر، روستاها و غار تیس، موج افشان، درخت مکرزن و جنگل و درخت حرا اشاره کرد. در این میان دیدن طلوع و غروب خورشید در سواحل خلیج از دیدنی‌های حیرت انگیز چابهار محسوب می‌شود.

تور چابهار را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید

مراقب باشید، لفظ تور ارزان چابهار شما را فریب ندهد. ممکن است با تمهیداتی بتوان قیمت تور چابهار را کاهش داد. با این حال تور ارزان قیمت چابهار وجود ندارد، با هزینه هایی که برای بلیط هواپیما پرداخت می کنید، عملا نمی توان قیمت تور را از حدی پایین تر آورد. اما می توان هزینه ها را تعدیل کرد. 

کدام فصل می‌توان سفری ارزان به چابهار داشت؟

پاسخ به این سوال برای چابهار که از آب و هوای گرم معتدل است شاید بی معنی به نظر بیاید نمی توان گفت کدام فصل یا فصولی برای  سفر به چابهار مناسب تر است. چرا که آب و هوای این بندر در تمام ماه های سال بهاری و خنک است. با این حال سفر های  تابستانی به چابهار حجم کمتری نسبت به سایر فصل ها دارد. از همین رو قیمت تور هم کاهش دارد.  سفر تابستانی هزینه های شما را کاهش می دهد. 

دلیل اختلاف قیمت تورهای چابهار 

از شرایط آب و هوایی که بگذریم پرواز و هتلی که رزرو می‌کنید هم در قیمت تور چابهار موثر است. ایام تعطیل و پیک سفر هم تاثیر مستقیمی در قیمت تور چابهار دارد؛ به طور مثال هزینه‌ی تور چابهار از اواسط آبان ماه که هوا بهاری‌تر می‌شود (هوای چابهار همواره بهاریست.) کمی بالاتر از تور چابهار در دیگر ایام است. اما در زمان‌های مشابه، علت تفاوت قیمت تورهای چابهار را در نوع، روز و ساعت پرواز و همچنین کیفیت و حتی نوع اتاق‌های هتل جستجو کنید.

تور چابهار نهال گشت

خدمات تور چابهار آژانس مسافرتی نهال گشت، این موارد را شامل می شود. اخذ بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل در چابهار و هماهنگی جهت اجرای خدمات ویژه نظیر سرویس ترنسفر. برای اطلاع از جزئیات تور چابهار نهال گشت می توانید با شماره 1830-026 تماس گرفته و از مشاوران سفر این مجموعه کسب اطلاع کنید.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید