در اهواز کجا اقامت کنیم؟

در اهواز کجا اقامت کنیم؟

اگر علاقه‌مند به اقامت در هتل‌های اهواز هستید اما نمی‌دانید کدام‌یک بهتر است؛ ما در این مطلب به معرفی چند هتل برتر اهواز پرداخته‌ایم تا دیگر دغدغده‌ای در این باره نداشته باشید. برای آشنایی با آنها تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

کد خبر : ۱۵۰۲۳۷
بازدید : ۳۱۵۶۹

آیا در کنار رزرو پرواز تهران اهواز به مکانی که باید در آن اقامت کنید نیز فکر کرده‌اید؟ اهواز از مهم‌ترین شهرهای کشور به‌حساب می‌آید و افراد در زمینه‌های مختلف مانند سفرهای کاری یا گردشگری به آن سفر می‌کنند.

به همین دلیل نیز اقامت‌گاه‌های مختلف ازجمله انواع سوئیت، بوم‌گردی و هتل‌های 3 تا 5 ستاره در این شهر ساخته شده‌ است تا مسافران دیگر بابت محل اقامت خود نگرانی نداشته باشند.

اگر علاقه‌مند به اقامت در هتل‌های اهواز هستید اما نمی‌دانید کدام‌یک بهتر است؛ ما در این مطلب به معرفی چند هتل برتر اهواز پرداخته‌ایم تا دیگر دغدغده‌ای در این باره نداشته باشید. برای آشنایی با آنها تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

هتل 2 ستاره ایران در اهواز

بعد از رزرو بلیت هواپیما حتما باید به‌دنبال مکانی برای اقامت خود باشید. هتل‌های 2 ستاره اهواز می‌توانند گزینه خوبی برای اقامت‌های طولانی‌مدت باشند. با این انتخاب می‌توانید در هزینه‌های سفر تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید.

هتل 2 ستاره ایران که در ابتدا با نام هتل شهریار و در سال 1354 تاسیس شد؛ یکی از محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین‌ مکان‌های اقامتی در اهواز است که در تمام این سال‌ها با ارائه خدماتی باکیفیت، توانسته نظر بسیاری از مسافران را به‌ خود جلب کند.

از نظر موقعیت مکانی نیز هتل ایران در محله خوبی قرار دارد. با اقامت در این مکان می‌توانید به‌راحتی خود را به جاهای دیدنی و مراکز تجاری شهر برسانید. هتل از چندین اتاق یک تا 3 تخته تشکیل شده و از امکانات آن می‌توان به کافه، رستوران، مینی‌یخچال‌ درون هر اتاق، تلویزیون و وای‌فای اشاره کرد.

13

هتل 3 ستاره زاگرس در اهواز

از هتل‌های تازه تاسیس اهواز که از نظر امکانات و نظافت توانست رتبه خوبی را کسب کند می‌توان به هتل 3 ستاره زاگرس اشاره کرد. در این مکان می‌توانید اقامتی راحت و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

هتل زاگرس در 4 طبقه با 28 اتاق ساخته شده اما ظاهر بیرونی آن خیلی مجلل نیست. در عوض نظافت و تمیزی اتاق‌ها باعث شده که نمای بیرونی خیلی به‌چشم نیاید. این هتل در منطقه کیانپارس واقع شده و با اقامت در آن دسترسی راحتی به مراکز تجاری و تفریحی خواهید داشت.

هتل 3 ستاره پرشیا در اهواز

حتی اگر برای سفر کاری به اهواز سفر کرده باشید؛ پیش از رزرو بلیط هواپیما اهواز به تهران از طریق وب‌سایت‌هایی مانند اسنپ‌تریپ، بهتر است از رود کارون و جاذبه‌های گردشگری اطراف دیدن کنید. برای دسترسی راحت‌تر به این مکان‌ها اقامت در هتل 3 ستاره پرشیا مناسب است..

هتل 3 ستاره پرشیا در سال 1386 تاسیس شد اما برای زیبایی ظاهر و افزایش کیفیت خدمات، در سال 1394 آن را بازسازی کردند. این هتل در سال‌های فعالیت خود توانست نظر بسیاری از گردشگران و مسافران اهواز با به‌خود جلب کند.

از امکانات هتل می‌توان به صبحانه، اینترنت رایگان و بسیاری از خدمات رفاهی اشاره کرد. دسترسی‌های این مکان اقامتی نیز شامل سیستم حمل‌ونقل، اتوبوس و تاکسی است. هرچند ظاهر هتل پرشیا خیلی لوکس و لاکچری نیست، اما می‌تواند تجربه اقامتی راحت و دل‌نشین را برای شما به‌وجود بیاورد.

هتل نادری اهواز  

هتل نادری یکی از مجموعه هتل‌های قدیمی و محبوب 3 ستاره نادری است که در سال 1342 تاسیس شد. با توجه به قدمت بالای این مکان و نیاز به ایجاد تناسب با سازه‌های امروزی، چند سال پیش آن را بازسازی کردند.

از نظر موقعیت جغرافیایی باید گفت این هتل نزدیک بازار امام و باغ معین قرار دارد. پس برای داشتن اقامتی راحت با دسترسی آسان می‌توانید بعد از پرواز تهران اهواز، این مکان را برای سکونت چند روزه خود انتخاب کنید.

هتل نادری دارای 115 اتاق است که در هرکدام انواع مختلفی از امکانات مانند تلویزیون، مینی‌یخچال و اینترنت رایگان وجود دارد. با توجه به نظافت، راحتی و امکاناتی که در این هتل ارائه می‌شود؛ باید گفت یکی از بهترین گزینه‌ها با مناسب‌ترین قیمت به‌شمار می‌آید.

هتل 3 ستاره تختی اهواز

اگر می‌خواهید در منطقه امانیه اهواز ساکن شوید؛ پس از خرید بلیت هواپیما می‌توانید به‌سراغ رزرو هتل ستاره تختی بروید. این اقامت‌گاه در سال 97 تاسیس شد و با ارائه خدماتی مناسب توانست به محبوبیت زیادی در بین مسافران دست یابد.

هتل تختی دارای 3 طبقه با 17 اتاق و سوئیت است که از یک تا 3 نفر می‌توانند در آنها اقامت کنند. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت، صبحانه و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. دسترسی راحت به جاذبه‌هایی مانند بازار امام و پل سفید از دیگر مزایای آن به‌شمار می‌آید.

هتل 3 ستاره اکسین اهواز

قبل از رزرو بلیط هواپیما اهواز به تهران، جاذبه‌های این شهر را دیده‌اید؟ اگر در مکان نامناسبی اقامت کنید؛ احتمالا خیلی زود از سفر خسته می‌شوید و دیگر تمایلی به مشاهده جاهای دیدنی اهواز نخواهید داشت.

برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید هتل 3 ستاره اکسین را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل به‌دلیل قدمتی که دارد شاید در ظاهر و نمای بیرونی خیلی شیک دیده نشود. اما با بازسازی‌های داخلی که انجام شد؛ اتاق‌ها و امکانات آن بسیار مناسب هستند.

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و راحتی در رسیدن به مکان‌های گردشگری جذاب در کنار ارائه سرویس‌هایی مانند صبحانه رایگان ازجمله خدماتی به‌حساب می‌آیند که اقامت در هتل اکسین اهواز را برای هر مسافری ضروری می‌کنند.  

جمع‌بندی

همه افراد با رزرو پرواز تهران اهواز به‌فکر محلی برای سکونت خود هستند. جالب است بدانید در این شهر اقامت‌گاه‌های مختلفی ساخته شده تا افراد بتوانند با بودجه‌های مختلف به‌راحتی چند روزی در شهر ساکن شوند. از مهم‌ترین این مکان‌ها می‌توان به هتل‌های تختی، اکسین، پرشیا، نادری و ایران اشاره کرد.

سوالات متداول

اقدامات مهم بعد از رزرو پرواز تهران اهواز چیست؟

از مهم‌ترین کارهایی که بعد از خرید بلیت هواپیما باید انجام داد انتخاب مکانی برای اقامت است. شناخت هتل‌ها، سوئیت‌ها و بوم‌گردی‌های اهواز به شما در داشتن انتخابی آسان‌تر کمک می‌کند.

بهترین مکان برای اقامت در اهواز کدام است؟

اهواز از شهرهای گردشگری مهم کشور به‌حساب می‌آید. به همین دلیل نیز انواع اقامت‌گاه در این شهر ساخته شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به هتل ایران، زاگرس، پرشیا، نادری و اکسین اشاره کرد.

در انتخاب مکان اقامت به چه چیزهایی باید توجه کرد؟

مهم‌ترین چیزی که در انتخاب محل اقامت باید به آن توجه کرد دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و  مراکز تجاری است. خدمات، نظافت و سرویس‌هایی که در اقامت‌گاه ارائه می‌شوند نیز در این انتخاب تاثیرگذار خواهند بود.

۱۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید