روش ثبت آگهی فروش ویلا در شیپور

روش ثبت آگهی فروش ویلا در شیپور

سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی‌های آنلاین کار خود را آغاز کرد و هدف اصلی این کسب‌وکار، وصل کردن مشتری به فروشنده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سایت شیپور، به حوزه املاک ربط دارد و کسانی که قصد فروش خانه، ویلا، زمین و یا آپارتمان خود را دارند، می‌توانند از این پلتفرم برای فروش استفاده و آگهی فروش منتشر کنند تا بازار فروش ملک خود را به وسعت ایران افزایش دهند.

کد خبر : ۱۵۱۴۰۹
بازدید : ۳۲

اگر به دنبال خرید ویلا بوده باشید و یا حتی برای رسیدن به نیازمندی‌های خود در اینترنت جستجو کرده باشید، حتما با شیپور مواجه شدید.

سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی‌های آنلاین کار خود را آغاز کرد و هدف اصلی این کسب‌وکار، وصل کردن مشتری به فروشنده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سایت شیپور، به حوزه املاک ربط دارد و کسانی که قصد فروش خانه، ویلا، زمین و یا آپارتمان خود را دارند، می‌توانند از این پلتفرم برای فروش استفاده و آگهی فروش منتشر کنند تا بازار فروش ملک خود را به وسعت ایران افزایش دهند.

با توجه به اینکه برند شیپور در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت گردیده، به همین خاطر می‌توانید از این پلتفرم برای خرید و فروش امن استفاده کنید و خیلی سریع و آسان، ملک خود را به فروش برسانید. در واقع رسالت شیپور همین است.

خرید فروش ویلاهای شمال در شیپور

چند سالی است که بازار خرید و فروش ویلاهای شمال داغ شده است. بسیاری از افراد، شهرهای شمالی کشور را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند و همین موضوع باعث شده که افراد محلی فعالیت خود را در حوزه ساخت‌وساز ویلا و در نهایت فروش ویلا و زمین افزایش دهند.

وجود پلتفرمی مانند شیپور، کار فروش ویلا را بسیار آسان‌تر کرده است چرا که تنوع ویلا در میان آگهی‌های شیپور بسیار بالا است و افراد خریدار می‌توانند آگهی‌ها را بر اساس نیاز خود فیلتر کنند تا سریع‌تر به گزینه‌ی دلخواه خود برسند.

بنابراین، وجود چنین پلتفرمی برای فروشندگان نیز یک مزیت بزرگ به‌شمار می‌آید، چرا که با طیف وسیعی از مشتریان بالقوه مواجه می‌شوند که ممکن است به مشتری بالفعل آنها تبدیل شوند. شیپور با سال‌ها تجربه در امور خرید و فروش ویلا، به عنوان مرجعی برای انتشار آگهی فروش ویلا شناخته می‌شود و به شما کمک خواهد کرد که هر چه سریع‌تر ویلای خود را به فروش برسانید.

اگر قصد ثبت آگهی در شیپور را دارید و می‌خواهید فرآیند فروش ویلای خود را سریع و آسان کنید، در ادامه با ما همراه شوید تا با مراحل و روش ثبت آگهی در این پلتفرم آشنا شوید.

روش ثبت آگهی ویلا در شیپور

برای ثبت آگهی در سایت شیپور، کافی است در صفحه اصلی وب‌سایت روی دکمه ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. محل قرارگیری دکمه را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

2

در این مرحله وارد صفحه ثبت اگهی رایگان در شیپور می‌شوید و باید اطلاعات مربوط به آگهی و ویلای فروشی خود را وارد کنید.

3

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شما باید در دو بخش اطلاعات مربوط به آگهی خود را وارد کنید.

1- ثبت اطلاعات اصلی آگهی

در بخش اول باید تمام اطلاعات مربوط به دسته‌بندی آگهی، توضیحات مربوط به آگهی فروش ویلا، عنوان آگهی، موقعیت مکانی ویلا و اینکه آگهی مربوط به فرد است یا شرکت را وارد کنید.

برای قسمت گروه‌بندی، با کلیک روی این باکس و انتخابِ گزینه‌ی املاک به باکس بعدی هدایت شوید و در آن گزینه خرید و فروش ویلا را انتخاب کنید. درست مانند تصاویر زیر:

4

5

6

پس از انتخاب گزینه خرید و فروش ویلا، صفحه برای شما به‌روز خواهد شد و اینجاست که باید تمام اطلاعات مربوط به ملک خود را از قبیل متراژ، سال ساخت بنا، تعداد اتاق، قیمت، امکانات مانند پارکینگ، انباری و آسانسور را وارد کنید.

7

حتما اطلاعات را همانند آنچه در سند آمده وارد کنید، تا هم برای فروش ویلا به مشکل برنخورید و هم خریداران بتوانند با آگاهی کامل برای خرید اقدام کنند.

عنوان آگهی: عنوان آگهی اولین محتوایی است که کاربر در زمان بررسی آگهی‌های فروش ویلا مشاهده می‌کند؛ بنابراین این عنوان می‌تواند به شما در فروش ویلا کمک کند. از این رو، پیشنهاد می‌کنیم عنوان مناسبی را برای آگهی خود انتخاب کنید تا بتوانید توجه مخاطب و یا همان خریدار را به آگهی خود جلب کنید.

توضیحات: اهمیت توضیحات نیز درست مانند عنوان آگهی است. در این بخش نیز می‌توانید اطلاعات تکمیلی از ویلای خود قرار دهید تا بتوانید به تمام سوالات مخاطب در زمان بررسی آگهی پاسخ دهید.

این اطلاعات می‌تواند شامل مواردی مانند نوع سند، وضعیت سکونت، متریال استفاده‌شده در ساخت ویلا، نحوه پرداخت مبلغ، امکانات امنیتی و هر موضوع دیگری شود که ویلای شما را تمام و کمال معرفی می‌کند.

7

در ادامه مراحل بالا، دو بخش دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید آنها را بسته به دلخواه خود انتخاب کنید.

•    با کلیک روی نشان فوری می‌توانید آگهی خود را سریع در معرض دید قرار دهید تا بتوانید به فروش سریع‌تر آن کمک کنید. هزینه‌ی فعال کردن این گزینه 10300 تومان است.

•    این امکان برای شما فراهم است که شماره تماس خود را در آگهی مخفی کنید. برای این کار کافی است گزینه‌ی مخفی کردن شماره تماس در آگهی را انتخاب کنید.

تصاویر آگهی

در بخش دوم باید تصاویر ویلا را قرار دهید تا به تصمیم‌گیری بهتر از سمت خریدار و فروخته شدن ویلای خود کم کنید.

نکته: به این نکته دقت کنید که یک تصویر بهتر از هزار کلمه است. بنابراین، با قرار دادن عکس شانس دیده شدن آگهی‌تان را بالا ببرید. حتما سعی کنید تصاویری را برای آگهی خود انتخاب کنید که ابتدا واضح باشند و بعد از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

ثبت آگهی

9

پس از وارد کردن تمام اطلاعات و تصاویر مربوط به ویلا، می‌توانید روی دکمه ثبت آگهی کلیک کنید و به مرحله بعد بروید. با کلیک روی دکمه ثبت آگهی، موافقت خود را با قوانین و شرایط استفاده شیپور اعلام می‌کنید.

نکته: قبل از کلیک روی دکمه ثبت آگهی، می‌توانید با کلیک روی دکمه پاکسازی فرم در سمت چپ بالای صفحه، اقدام به ویرایش و دوباره‌نویسی تمام اطلاعات آگهی کنید.

10

بعد از کلیک روی دکمه ثبت آگهی به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که باید در آن برای ثبت نام در سایت شیپور اقدام کنید. برای ورود یا ثبت نام در شیپور شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

•توجه: لطفا پس از ثبت آگهی، از طریق هیچ پیامکی برای پرداخت وجه جهت انتشار آگهی اقدام نکنید.

11

پس از ثبت شماره، کدی برای شما پیامک خواهد شد که آن را در باکس بالا وارد می‌کنید و آگهی خود را ثبت نهایی خواهید کرد.

12

در این مرحله آگهی شما به صورت رایگان ثبت شده است. اما، می‌توانید از دیگر امکانات سایت شیپور برای افزایش بازدید آگهی خود استفاده کنید. این امکانات عبارت‌اند از:

•بروزرسانی: آگهی شما با هر بار بروزرسانی به بالای لیست آگهی‌ها برمی‌گردد.

13

با کلیک روی باکس بروزرسانی می‌توانید یکی از گزینه‌های بالا را برای افزایش میزان بازدید آگهی خود انتخاب کنید.

•ویترین + بروزرسانی: آگهی شما علاوه بر بروزرسانی، در طول روز به صورت تصادفی در ویترین بالای لیست آگهی‌ها نمایش داده می‌شود.

14

با کلیک روی باکس ویترین + بروزرسانی می‌توانید انتخاب کنید که آگهی شما در طول روز به صورت تصادفی در ویترین بالای لیست آگهی‌ها نمایش داده می‌شود.

15

در قسمت پیشنهاد ویژه نیز، از سمت شیپور پیشنهادهایی دریافت خواهید کرد که به شما کمک خواهند که آگهی شما به تعداد افراد بیشتری در نقاط مختلف ایران نمایش داده شود.

1.    نمایش فوری: در صورتی که در مرحله قبل و ثبت اطلاعات گزینه‌ی نشان فوری را انتخاب کرده باشید، در این مرحله این گزینه برای شما فعال است. با کلیک روی نشان فوری می‌توانید آگهی خود را سریع در معرض دید قرار دهید.

2.    نمایش در استان: آگهی شما در لیست آگهی‌های همه شهرهای استان محل قرارگیری آگهی نمایش داده می‌شود.

3.    ویترین سراسر ایران: آگهی شما در ویترین اختصاصی همه شهرهای ایران نمایش داده می‌شود.

16

در نهایت نیز می‌توانید روی دکمه پرداخت کلیک کنید و ثبت آگهی خود را نهایی کنید و با این کار، موافقت خود را با قوانین و مقررات شیپور اعلام می‌کنید.

نکته: کلیه پرداخت‌ها برای انتشار یا ارتقای آگهی شما فقط درون برنامه و سایت شیپور انجام می‌شود. لطفا از طریق پیامک یا چت برای ثبت یا تمدید آگهی وجهی پرداخت نکنید.

در صورتی که هیچ کدام از گزینه‌های پیشنهادی شیپور را انتخاب نکنید، آگهی شما به‌صورت کاملا رایگان ثبت خواهد شد و می‌توانید ویلای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌فروش برسانید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید