بهترین ساعت های مچی مردانه و زنانه؛ معرفی برند و مدل های پرفروش

بهترین ساعت های مچی مردانه و زنانه؛ معرفی برند و مدل های پرفروش

ساعت مچی از محصولات بسیار جذابی است که امروزه به یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها تبدیل شده و می‌تواند استایل شما را تکمیل کند. امروزه کمپانی‌های مختلفی به تولید و عرضه این محصول مشغول‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برند هابلوت، کارتیر، امگا سواچ، اینویکتا، سیکو و رولکس اشاره کرد.

کد خبر : ۱۵۴۵۲۱
بازدید : ۴۵۷۶

امروزه ساعت مچی نه‌فقط برای کاربردی که دارد بلکه به‌دلیل استایل زیبایی که می‌تواند برای خانم‌ها و آقایان ایجاد کند، به یکی از پرفروش‌ترین محصولات تبدیل شده است. به همین دلیل نیز شاهد برندهای مختلفی از آن هستیم که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

برای خرید این محصول بهتر است برندهای مطرح و ویژگی‌های آنها را بشناسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. کمپانی‌های مشهور تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا بهترین محصولات را تولید کنند. از‌این‌رو انتخاب برای افراد کمی مشکل شده است. در ادامه محبو‌ب‌ترین کمپانی‌های ساخت ساعت را به شما معرفی می‌کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک ساعت مچی خوب چیست؟

زمانی که می‌خواهید برای خرید ساعت مچی اقدام کنید علاوه‌بر شناخت برندهای مطرح، باید ویژگی‌هایی که این محصول باید داشته باشد را نیز بدانید. در این رابطه باید گفت اولین خصوصیت یک ساعت خوب داشتن موتور پرقدرت است.

ساعت های مچی از قطعات مختلف مانند شیشه، بند، موتور، قاب و عقربه تشکیل می‌شوند. این موارد در کنار یک‌دیگر باعث تولید محصولی باکیفیت خواهند شد. برای اینکه ساعت خریداری‌شده توسط شما از بهترین قطعات ساخته‌ شده باشد می‌توانید آن را از برندهای مطرح خریداری کنید.

طول عمر بالا از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌آید که کاملا به قطعات استفاده‌شده در آن بستگی دارد. همچنین لازم است سبک و ظاهر ساعت را نیز مد نظر داشته باشید. اگر استایل اسپرتی دارید قطعا باید ساعت اسپرت را انتخاب کنید.

برندهای مختلف معمولا در زمینه ساخت انواع ساعت کلاسیک و اسپرت فعالیت دارند تا بتوانند نیاز همه افراد با سلیقه‌های مختلف را برآورده کنند. شناخت این برندها به شما در داشتن انتخابی بهتر کمک می‌کند. 

با توجه به اینکه با افزایش نرخ دلار هزینه انواع ساعت برند نیز افزایش یافته می‌توانید نمونه‌های های‌کپی درجه یک را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید. محصولاتی که از نظر کیفیت و ظاهر شباهت زیادی به مدل‌های اصل داشته باشند.

برند هابلوت

طراحی فوق‌العاده و کیفیت بسیار بالای ساعت‌های برند هابلوت باعث شده تا این محصولات در سراسر جهان به شهرت و محبوبیت برسند. این برند سوئیسی ساعت‌هایی با ظرافت و کیفیت بالا تولید می‌کند تا افراد بتوانند با استفاده از آنها یک استایل شیک و زیبا داشته باشند.

یکی از دلایل شهرت هابلوت ایده ساخت ساعت‌هایی از جنس تسمه لاستیک طبیعی بود که بسیار موفق عمل کرد. به‌گونه‌ای که امروزه برند هابلوت را در بین محبوب‌ترین‌های دنیا می‌بینیم.

هابلوت همچنین در ساخت ساعت‌های خود علاوه‌بر زیبایی ظاهر به کیفیت نیز بسیار اهمیت می‌دهد و محصولات آن معمولا از ویژگی‌هایی مانند ضدآب، ضدضربه و بند‌های ضدزنگ برخوردارند. مدل‌های بیگ‌بنگ زنانه و مردانه هابولت پرطرف‌دارترین‌های آن به‌شمار می‌آیند.

برند رولکس

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ساعت مچی در ایران و جهان رولکس است. با اینکه درحال‌حاضر ساعت‌های هوشمند رشد چشم‌گیری داشته‌اند اما هنوز هم در بازار رقابتی نتوانستند خود را به رولکس برسانند.

چیزی که این برند را بسیار مشهور کرد ساخت ساعت‌های مچی ضدآب بود. همچنین استفاده سلبریتی‌های مختلف و سیاستمداران از محصولات این برند باعث شد رولکس در جهان به محبوبیت برسد.

 این کمپانی انواع ساعت مردانه و زنانه را با بهترین کیفیت و ظاهر تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. از پرفروش‌ترین‌های رولکس می‌توان به دی دیت، دیت جاست، ساب مارینر و یاخ مستر اشاره کرد.

برند کارتیر

بسیاری از افراد این برند را با طلا و جواهرات بسیار شیک و جذابش می‌شناسند اما ساعت‌های مچی تولیدشده توسط آن نیز بسیار لوکس و خاص‌پسند هستند. استفاده از نقره، طلا و الماس در ساخت محصولات این برند باعث‌شده تا خرید ساعت کارتیر بهترین انتخاب برای مکان‌های رسمی باشد.

برند کارتیر در ساخت انواع ساعت مچی با طرح‌های متنوع و بسیار جذاب فعالیت می‌کند و بیشتر محصولات آن با توجه به ظرافت و طرحی که دارند، برای خانم‌ها مناسب‌اند. البته ساعت‌های مردانه کارتیر نیز از زیبایی خاصی برخوردارند. مدل‌های برتر آن نیز شامل سانتوس، Ballon Blue و Drive de Cartier است.

21

برند امگا سواچ

این ساعت بسیار شیک و جذاب توسط 2 برند مطرح امگا و سواچ تولید شده است. زمانی که 2 کمپانی تصمیم بگیرند محصول مشترکی تولید و به بازار عرضه کنند قطعا نتیجه آن بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

ساعت‌های امگا سواچ طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارند و در تولید آنها از اجسام سیاره‌ای الهام گرفته شده است. اگر به ساعت‌هایی علاقه‌مندید که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند این برند را از یاد نبرید. مدل‌های مختلف این برند شامل چندین رنگ‌بندی از آن است.

اینویکتا

اینویکتا یک برند سوئیسی است که در زمینه تولید انواع ساعت مچی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه فعالیت دارد. بسیاری از محصولات این برند در خود سوئیس تولید می‌شوند اما باید بدانید که ساخت برخی از آنها در کشورهای آسیایی صورت می‌گیرد.

قیمت مناسب ساعت‌های این برند باعث شده برخی افراد نسبت به کیفیت آنها دچار تردید شوند. اما باید گفت که موتور، جسن بدنه و سایر قطعات ساعت‌های اینویکتا کاملا تایید شده و باکیفیت هستند. از مدل‌های محبوب آن باید به مدل زئوس، سوبوکا مردانه، هیبرد و یاکوزا اشاره کرد.

برند سیکو

ژاپنی‌ها در صنعت ساعت‌سازی قدمتی طولانی دارند. یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده ساعت در این کشور سیکو است که توانسته با تولید محصولاتی باکیفیت در طول سالیان طولانی، به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شود.

این برند قدیمی از ۱۴۰ سال پیش تاکنون به‌صورت موفقیت‌آمیزی در حال فعالیت و پیشرفت است. سیکو از ابتدا فعالیت خود را در مغازه ای آغاز کرد که کار تعمیر و فروش ساعت را انجام می‌داد.

اولین مغازه برپا شده توسط این برند زیر نظر شرکت کینتارو هاتوری شروع به کار کرد و با موفقیت و پیشرفت روزافزون، باعث افزایش اعتبار این شرکت نیز شد. تولید اولین ساعت سیکو به سال 1924 برمی‌گردد و تا به امروز توانسته جایگاه خود را در بین بهترین‌ها حفظ کند. پرفروش‌ترین‌های آن نیز شامل مدل‌های آسترون، مدل ورزشی پرسپکس و نگین‌دار است.

 خرید ساعت مچی

اگر انتخاب شما برای خرید ساعت از بین برندهای مشهور باشد حتما باید در انتخاب فروشنده دقت کنید. با توجه به علاقه‌مندی افراد به ساعت‌های برند، امروزه بازار محصولات فیک و تقلبی نیز به‌شدت داغ شده است.

درحال‌حاضر فروشگاه‌های مختلفی به عرضه ساعت‌های برند مشغول هستند و انتخاب بین آنها می‌تواند برای افراد کمی مشکل باشد. دلیل این موضوع علاوه‌بر تردید در اصل بودن، به تفاوت قیمت‌ آنها برمی‌گردد.

همچنین با توجه به قیمت بالای ساعت‌های مچی اصل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از نمونه‌های های‌کپی موجود در بازار استفاده کنند تا بتوانند با هزینه‌ای به‌صرفه، تعداد بیشتری ساعت شیک و باکیفیت در حد نمونه‌های اصلی تهیه کنند. گالری ساعت ایمان در این مسیر به شما کمک می‌کند.

22

گالری ساعت ایمان

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد دغدغه انتخاب یک گالری و فروشگاه مناسب برای خرید ساعت مچی مورد نظر خود را دارید، می‌توانید سری به گالری ساعت ایمان بزنید. در این فروشگاه محبوب، پرفروش‌ترین ساعت‌ها را مشاهده خواهید کرد.

از مواردی که باعث افزایش اطمینان خریداران نسبت گالری iman watch شده می‌توان به شعبه خرید حضوری آنها اشاره کرد. با مراجعه به گالری ایمان شاهد تنوع بسیار بالایی از انواع ساعت اسپرت و کلاسیک خواهید بود.

همچنین باید گفت این گالری ساعت‌های متنوع خود را که به‌صورت های‌کپی تولید می‌شوند، با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند تا همه افراد بتوانند از خرید ساعت مچی کاملا مقرون‌به‌صرفه لذت ببرند.

جمع‌بندی

ساعت مچی از محصولات بسیار جذابی است که امروزه به یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها تبدیل شده و می‌تواند استایل شما را تکمیل کند. امروزه کمپانی‌های مختلفی به تولید و عرضه این محصول مشغول‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برند هابلوت، کارتیر، امگا سواچ، اینویکتا، سیکو و رولکس اشاره کرد. برای خرید انواع ساعت های‌کپی درجه یک می‌توانید به گالری ایمان مراجعه کنید.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید