چگونه بهترین مدل درب ضد سرقت را انتخاب کنیم + 5 توصیه مهم برای خرید درب ورودی

چگونه بهترین مدل درب ضد سرقت را انتخاب کنیم + 5 توصیه مهم برای خرید درب ورودی

دربهای ضد سرقت در مدل‌های مختلف و برای کاربردهای گوناگون تولید و در بازار موجود هستند. در این مطلب قصد داریم مواردی را در زمینه راهنمای خرید درب ضد سرقت به شما ارائه دهیم تا در هنگام انتخاب و خرید این محصولات با مشکل مواجه نشوید.

کد خبر : ۱۵۷۸۱۴
بازدید : ۴۶

بر اساس آمارهایی که توسط نیروی انتظامی منتشر شده در هر 30 ثانیه یک سرقت شکل می‌گیرد از این رو ایجاد امنیت برای منازل بسیار حائز اهمیت است. یکی از ابزارهای ارزان قیمت و بسیار موثر برای جلوگیری از سرقت منازل، درب ورودی ضد سرقت است.

دربهای ضد سرقت در مدل‌های مختلف و برای کاربردهای گوناگون تولید و در بازار موجود هستند. در این مطلب قصد داریم مواردی را در زمینه راهنمای خرید درب ضد سرقت به شما ارائه دهیم تا در هنگام انتخاب و خرید این محصولات با مشکل مواجه نشوید.

به دلیل وجود مدل‌های بسیار متنوع که توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند، انتخاب و خرید بهترین مدل کار بسیار سختی خواهد بود از این رو باید با مشخصات دربهای ورودی ضد سرقت اصل آشنایی داشته باشید.

درب ضد سرقت چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد چگونگی انتخاب بهترین مدل درب ضد سرقت با شما صحبت کنیم، توضیحی مختصر در مورد درب ضد سرقت ارائه خواهیم داد تا با این دربها و ساختار آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

درب ضد سرقت به مدلی از درب ورودی ساختمان گفته می‌شود که به دلیل ساختار مقاوم و مستحکمی که دارد امکان باز نمودن درب بدون کلید را غیر ممکن می‌سازد. در نتیجه احتمال سرقت از منازل نیز بسیار کاهش یافته و دیگر سارقان نمی‌توانند به منازلی که از دربهای ضد سرقت به عنوان درب ورودی استفاده می‌کنند، راه پیدا کنند.

در ساختار و استراکچر در ضد سرقت از شبکه‌های فولادی استفاده می‌شود و قفلهای نصب شده بر روی این دربها نیز ضد سرقت و مقاوم در برابر برش و اسید هستند. این موارد به افزایش امنیت درب و نفوذناپذیری آن کمک می‌کنند.

در مورد کاربرد و موارد استفاده دربهای ضد سرقت هم باید بگوییم که از این دربها می‌توان در مکانهای مختلف استفاده نمود که از بیشترین کاربرد این محصولات می‌توان به این موارد اشاره نمود:

•    استفاده به عنوان درب ورودی آپارتمان

•    درب ورودی لابی

•    درب ویلایی

•    درب واحدهای تجاری و اداری

•    درب انبارها و ...

بسته به کاربرد درب، نوع طراحی و میزان امنیت آن متفاوت خواهد بود.

چگونه بهترین مدل درب ضد سرقت را انتخاب کنیم؟

اولین و مهمترین موردی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، میزان امنیت درب ضد سرقت است. در ضد سرقت اصل دارای امنیت مناسبی است اما چگونه دربهای اصل را از درب فیک و قلابی که در بازار به جای دربهای استاندارد به فروش می‌رسانند، تشخیص دهیم؟

18

بررسی 5 نکته مهم برای خرید درب ورودی ضد سرقت اصل

همان طور که اشاره شد امنیت دربهای ورودی بسیار مهم است و هدف از نصب دربهای ضد سرقت هم تامین امنیت جان و اموال ساکنین یک ساختمان است. اما آیا همه دربهای ضد سرقت دارای امنیت و مقاومت لازم هستند؟ در ادامه به بررسی نکاتی پیرامون انتخاب درب ضد سرقت اصل می‌پردازیم:

1-از مراکز فروش معتبر خرید کنید.

برای خرید درب ضد سرقت اصل و مقاوم حتما به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید. در این سالها بسیاری از تولیدکنندگان دربهای ضد سرقت اقدام به تاسیس فروشگاه‌های اینترنتی درب ضد سرقت نمودند تا خرید و انتخاب محصول را برای مشتریان راحت‌تر کنند.

معمولا توصیه می‌شود برای خرید درب ورودی ضد سرقت اصل و مقاوم به مراکز فروش و نمایندگی درب ضد سرقت در تهران مراجعه نمایید. دقت نمایید محصولات را می‌توانید از تولیدکنندگان در ضد سرقت هم خریداری نمایید در این صورت با خیال راحت‌تری می‌توانید، محصول دلخواه را خریداری نمایید.

2-به قفل نصب شده بر روی درب دقت نمایید.

بر روی دربهای ضد سرقت حتما باید قفل ضد سرقت نصب نمایید تا بتواند امنیت لازم را برای شما فراهم آورد. بدون قفل امن و مقاوم درب هیچ امنیتی را برای شما فراهم نمی‌آورد. بهترین قفلهای ضد سرقت که بر روی محصولات درب ورودی نصب می‌شود از برند داف و کاله ترک است. برخی از افراد یکی از راه‌های شناخت درب ضدسرقت اصل را توجه به قفل درب می‌دانند که حتما باید از یک برند معتبر باشد.

3-به ساختار و وزن درب دقت کنید.

در استراکچر دربهای ضدسرقت اصل مانند درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک از شبکه‌های فولادی استفاده می‌شود و در نتیجه وزن درب افزایش پیدا می‌کند. حداقل وزن دربهای ضد سرقت اصل حدود 60 کیلوگرم است. ولی دربهای بی کیفیت مانند در ضد سرقت چینی به جای فولاد در ساختار آنها از شبکه‌های مقوایی استفاده شده و در نتیجه وزن پایین تری نسبت به دربهای اصل فولادی دارند.

4-روکش مناسب برای درب انتخاب نمایید.

عده ای بر این باورند که روکش در ضد سرقت از مواردی است که بیشتر بر روی ظاهر درب تاثیر گذار است اما انتخاب روکش مناسب می‌تواند تا حدی بر روی امنیت درب شما هم تاثیر بگذارد. از بهترین مدلهای روکش درب ورودی می‌توان به روکش استیل، پی وی سی و روکش چوبی شاره نمود.

در مدلهای درب ضدسرقت لوکس و مدرن به طور معمول از روکش چوب طبیعی مانند راش و گردو استفاده می‌شود. استفاده از این روکش‌ها موجب افزایش زیبایی درب، افزایش مقاومت درب و البته افزایش قیمت درب ضد سرقت می‌شود.

روکش‌های فلزی هم از دیگر رویه‌های مورد استفاده برای دربهای ضد سرقت است که معمولا از این روکش در دربهای ضد سرقت ارزان قیمت استفاده می‌شود و ظاهری ساده برای درب ایجاد می‌شود.

19

5-برای افزایش امنیت از تجهیزات پیشرفته استفاده نمایید.

استفاده از یراق آلات پیشرفته و الکترونیکی مانند قفل دیجیتال و چشمی هوشمند درب ورودی، موجب افزایش امنیت درب می‌شود. اما معمولا به دلیل قیمت بالای این تجهیزات از نصب آنها بر روی درب ورودی صرف نظر می‌کنند.

اما توجه نمایید استفاده از این یراق آلات هم امنیت منزل شما را افزایش می‌دهد و هم امکانات فوق العاده زیاد را در اختیار شما قرار می‌دهند. از جمله مزایای نصب قفل هوشمند بر روی درب ورودی می‌توان به این موارد اشاره نمود:

•    بررسی باز و بسته بودن درب

•    امکان دسترسی به مهمان‌ها برای ورود به منزل (تعریف رمز ورود یک بار مصرف)

•    گزارش‌گیری از کنترل رفت و آمد ها به منزل

•    استفاده از روش‌های دسترسی متفاوت و عدم نیاز به حمل کلید مکانیکی

و از مزایای نصب چشمی درب دیجیتال می‌توان به این موارد اشاره نمود:

•    مشاهده پشت درب به صورت آنلاین

•    امکان مکالمه با افراد پشت درب

•    عکس و تصویربرداری از وقایع پشت درب و ذخیره در حافظه برای مشاهده صاحب خانه

به طور کلی استفاده از این تجهیزات موجب افزایش امنیت منزل شده و توصیه به نصب آنها داریم. البته اگر قیمت درب ضد سرقت اهمیت کمتری از امنیت آن داشته باشد.

درب ویلایی ضد سرقت

متریال های انتخابی برای تولید درب ویلایی شیک می‌ تواند شامل چوب، فلز، شیشه، سنگ و یا ترکیبی از این مواد باشد. در تولید درب‌ های چوبی ویلایی از جزئیات حکاکی و نقوش زیبا جهت ایجاد یک ظاهر کلاسیک و گرم استفاده می شود.

در مورد درب‌ های فلزی ویلایی هم باید بگوییم که این درب ها با استفاده از طرح ها و خطوط مدرن یا سنتی طراحی و تولید می شوند و به عنوان یک انتخاب پایدار و مقاوم در برابر عوامل آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب بهترین مدل درب ضد سرقت تا حد زیادی به میزان بودجه شما بستگی دارد. هر چقدر میزان بودجه شما بیشتر باشد قادر خواهید بود درب با امنیت و امکانات بیشتری را خریداری نمایید.

توجه به اصل بودن درب ضد سرقت هم بسیار مورد اهمیت است. در برخی موارد فروشگاه‌های نامعتبر اقدام به فروش درب قلابی با قیمتی برابر دربهای ضد سرقت اصل می‌کنند. به همین دلیل در هنگام خرید درب ضد سرقت باید با مشخصات دربهای اصل آشنا بوده و حتما به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید.

برای خرید دربهای ضد سرقت با شماره 09125610959 تماس بگیرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید