10 صبحانه خوشمزه با سوسیس

10 صبحانه خوشمزه با سوسیس

اگر دوست دارید انواع صبحانه خوشمزه و متفاوت با سوسیس را یاد بگیرید، بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

کد خبر : ۱۶۱۶۵۹
بازدید : ۱۵۰۶

صبحانه یکی از اصلی ترین وعده‌های غذایی است که اگر با کمی خلاقیت و ایده جدید تهیه شود، تبدیل به یکی از خوشمزه‌ترین وعده‌های غذایی خواهد شد. استفاده از سوسیس به خاطر مزه جذاب و عطر و طعم بی‌نظیری که دارد، یک روش ساده برای تهیه صبحانه‌های خاص و مجلل است.

اگر دوست دارید انواع صبحانه خوشمزه و متفاوت با سوسیس را یاد بگیرید، بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

1- سوسیس تخم مرغ

یکی از محبوب‌ترین و در عین حال ساده‌ترین روش‌های پخت یک صبحانه خوشمزه سوسیس تخم مرغ است. ترکیبی ساده از سوسیس خرد شده با تخم مرغ که برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارد، بی‌نهایت خوشمزه و اشتها برانگیز است. روش درست کردن این غذا بسیار راحت است. برای شروع باید سوسیس‌ها را به صورت حلقه‌ای خرد کنید و در روغن سرخ کنید.

سپس چند عدد تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید و کمی نمک و فلفل به آن اضافه کنید. تخم مرغ‌ها را خوب هم بزنید و بعد روی سوسیس‌های سرخ شده بریزید. صبر کنید تا تخم مرغ‌ها بپزند، سپس این ترکیب جذاب را با نان داغ و تازه میل کنید و لذت ببرید.

برای اطلاع از تخفیف‌های ویژه برای خرید انواع سوسیس می‌توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

2- سوسیس با سیب زمینی و قارچ

21

برای تهیه یکی دیگر از صبحانه‌های خوشمزه با سوسیس باید از ترکیب سیب زمینی، قارچ، سوسیس و گوجه استفاده کنید. برای شروع یک عدد پیاز را خرد و در ماهیتابه سرخ کنید. سپس سوسیس‌های را به صورت حلقه‌ای برش دهید و به پیازها اضافه کنید. در ادامه قارچ خرد شده را همراه با مقداری نمک، فلفل، زردچوبه و گوجه فرنگی خرد شده اضافه کنید. سیب زمینی را به صورت نگینی خرد کنید و در یک ماهیتابه جداگانه رخ کنید. در نهایت همه مواد را با هم ترکیب کنید و از طعم این غذا برای صبحانه لذت ببرید.

3- خوراک سوسیس و قارچ

اگر به دنبال یک صبحانه ساده و خوشمزه هستید، سوسیس و قارچ یک انتخاب فوق العاده است. برای تهیه این غذا ابتدا باید سوسیس‌ها را به صورت ورقه‌ای خرد و در روغن سرخ کنید. سپس قارچ خرد شده و گوجه فرنگی خرد شده را اضافه کنید. کمی نمک و فلفل به غذا بزنید و بعد از اینکه غذا آماده شد، شعله گاز را خاموش کنید.

4- خوراک لوبیا و سوسیس

لوبیا یکی از مقوی‌ترین خوشمزه‌ترین صبحانه‌های قهوه‌خانه‌ای است که ترکیب آن با سوسیس به طرز شگفت انگیزی خوشمزه است. برای تهیه این غذا باید مقداری پیاز، سیر و فلفل دلمه‌ای را در روغن تفت دهید. سپس کنسرو لوبیا را همراه با کمی نمک و فلفل و ادویه اضافه کنید. سوسیس‌ها را خرد کنید و به این ترکیب اضافه کنید. فراموش نکنید که این غذا را حتما با نان داغ و تازه میل کنید.

5- سوسیس پنیری

اگر عاشق طعم پنیر هستید، بهتر است سوسیس پنیری را برای صبحانه امتحان کنید. برای تهیه این غذا باید سوسیس‌ها را به صورت حلقه‌ای خرد و در روغن سرخ کنید. سپس پیاز را به صورت خلالی خرد کنید و به آن سوسیس‌ها اضافه کنید. در ادامه مقداری فلفل و زردچوبه به مواد اضافه کنید و کمی پنیر رنده شده روی سوسیس و پیاز بریزید. شعله گاز را کم کنید و درب ماهیتابه را روی آن بگذارید تا پنیر آب شود. می‌توانید سوسیس پنیری را با مقداری سس کچاپ میل کنید.

6- نودل با سوسیس

نودل یک غذای ساده و سریع است که می‌توانید آن را همراه با مقداری سوسیس برای صبحانه آماده کنید. برای شروع باید یک عدد پیاز را خرد کنید و در روغن تفت دهید. سپس سوسیس خرد شده و هر نوع سبزیجاتی که دوست دارید را اضافه کنید. مقداری آب و رب به مواد اضافه کنید و بعد نودل را در ماهیتابه بریزید و صبر کنید تا نودل نرم و آماده شود.

7- سوسیس گریل شده

22

برای تهیه سوسیس گریل شده باید ماهیتابه گریل را کمی با روغن چرب کنید. سپس آن را با شعله ملایم روی گاز قرار دهید و سوسیس‌ها را به صورت درسته در ماهیتابه گریل کنید. به خاطر داشته باشید که در این روش شعله گاز باید کم باشد.

8- سوسیس سوخاری

اگر دوست دارید یک غذای لوکس و متفاوت را برای صبحانه آماده کنید، پیشنهاد ما سوسیس سوخاری است. برای تهیه سوسیس سوخاری باید مقداری آرد را با شیر ترکیب کنید. سپس سوسیس‌ها را خرد کنید و در ترکیب آرد و شیر غوطه‌ور کنید. در ادامه سوسیس‌ها را در آرد سوخاری قرار دهید و در روغن سرخ کنید تا آماده شوند.

9- رولت سوسیس

برای درست کردن رولت سوسیس ساده باید مقداری خمیر پیراشکی تهیه کنید و سوسیس را به صورت درستی در آن قرار دهید و در ادامه خمیر را رول کنید. حالا خمیر را به صورت رولی برش دهید ری رول‌ها کمی زرده تخم مرغ بمالید و آن‌ها را در سینی فر بچینید. اجازه دهید رولت سوسیس شما برای 45 دقیقه با دمای 180 درجه در فر قرار بگیرد و آماده شود.

10- مافین سوسیس

برای تهیه مافین سوسیس برای صبحانه باید در یک کاسه سوسیس خرد شده را با تخم مرغ و سبزیجات مختلفی مثل فلفل دلمه‌ای، پیاز، کدو و هویج ترکیب کنید. سپس مواد را در قالب‌های کوچک مافین بریزید و در فر قرار دهید تا آماده شوند.

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید