سالن های زیبایی پردیس راچگونه انتخاب کنیم؟ آرایشگاه زنانه فاز 11و8 پردیس

سالن های زیبایی پردیس راچگونه انتخاب کنیم؟ آرایشگاه زنانه فاز 11و8 پردیس

ما، به معرفی بهترین‌سالن های زیبایی زنانه و نکات مهم در انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس می‌پردازیم. این مطلب، بهترین راهنما برای خانم‌های زیبا‌پسند پردیسی است که داشتن ظاهری زیبا و دلنشین برایشان مهم است.

کد خبر : ۱۶۸۶۳۷
بازدید : ۹۵

پردیس یک شهر نسبتا بزرگ است و انتخاب بهترین آرایشگاه در شهر جدید پردیس کار راحتی نخواهد بود. شهر جدید پَردیس مرکز شهرستان پردیس در ۱۷ کیلومتری شمال‌شرق شهر تهران در محور آزادراه پردیس-تهران قرار دارد.

این شهر از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به منطقه جاجرود و از شرق به بومهن محدود می‌شود. جمعیت این شهر براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ایران، ۷۳٬۳۶۳ نفر (۲۳٬۹۳۸ خانوار)، شامل ۳۶٬۹۳۳ مرد و ۳۶٬۴۳۰ زن است.

جمعیت پردیس در سال ۱۳۸۵ برابر با ۲۵٬۳۶۰ نفر و در سال ۱۳۹۰ برابر با ۳۷٬۲۵۷ نفر بوده‌است. شهر پردیس دارای ۱۲ فاز می‌باشد که فاز 11 و 8 آن بیشترین جمعیت را دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به حفظ ظاهر زیبا و جوان خود اهمیت می‌دهید، مطمئنا انتخاب بهترین آرایشگاه در پردیس دغدغه همیشگی شماست.

چراکه داشتن چهره‌ی باطراوت، موهای خوش‌حالت و ناخن‌های زیبا، تاثیر زیادی برروی استایل شما دارد. اما نگران نباشید! ما، به معرفی بهترین‌سالن های زیبایی زنانه و نکات مهم در انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس می‌پردازیم. این مطلب، بهترین راهنما برای خانم‌های زیبا‌پسند پردیسی است که داشتن ظاهری زیبا و دلنشین برایشان مهم است.

سالن زیبایی بورگ در پردیس تهران

ظاهر زیبا برای بسیاری از زنان موضوع مهمی است. تا جایی که برخی از خانم‌ها حاضر هستند جان خود را به خطر اندازند اما به چهره مورد نظر خود برسند. حتما این جمله معروف را از برخی از زنان خطاب به پزشکشان شنیده‌اید که “بکش ولی زیبایم کن” البته زیبایی همیشه با جراحی به دست نمی‌آید.

برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از روش‌های موقتی و در عین حال کم خطر استفاده کنند. یا برخی از خانم‌ها چهره زیبایی دارند اما دوست دارند در برخی مواقع کمی خاص‌تر باشند. در این شرایط معمولا آرایش یا میکاپ بهترین روش برای این دسته از خانم‌ها است.

بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ ابرو و تاتو ابرو , هاشور ابرو و فیبروز را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

مهمترین فاکتورهای انتخاب آرایشگاه در پردیس

حرفه ای بودن تیم سالن زیبایی عروس مهم است

تاثیر آرایش بر روی صورت به اندازه‌ای است که می تواند سن و سال، میزان چروک‌های صورت، منافذ باز پوست و جوش‌ها، فرم بینی و گونه و تمام جزئیات پوست را به شدت نمایان کند. حال اگر پوست صورت شما اوضاع خوبی نداشته باشد، این مساله در مهم‌ترین شب زندگیتان آزار دهنده خواهد بود.

اما یک میکاپ آرتیست خوب در سالن زیبایی در پردیس تهران با هنر خود و به وسیله مواد آرایشی مناسب و با کیفیت، معایب صورت را پوشانده و قسمت‌های زیبا را دو چندان نشان دهد.

بهتر است از بین لیست بهترین سالن های زیبایی شهر پردیس، سالنی را انتخاب کنید که آرایشگران آن حرفه‌ای و از تجربه لازم برخوردار باشند. مواردی مانند انتخاب نوع آرایش با چهره شما و یا هماهنگی سبک شینیون با لباس و استایل عروس بسیار مهم است . لازم است تا از چندین ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی به بهترین سالن‌های زیبایی شهر رفته و نمونه کار آن‌ها را به دقت بررسی کنید.

آرایشگاه عروس در پردیس تهران چه امکاناتی دارد؟

معمولا سالن‌های زیبایی کارهای مختلفی انجام می‌دهند و هر یک در خدمات خاصی مهارت بالایی را دارند. مثلا یک آرایشگاه در خدمات مو معروف است و دیگری در میکاپ.

ابتدا لازم است تا اولویت‌های خود را مشخص کرده و در بین لیست آرایشگاه‌های زنانه پردیس تهران به دنبال سالنی باشید که بیشترین موارد را دارا باشد.

امکانات یک سالن زیبایی خوب وحرفه ای در شهر پردیس تهران

طراحی و خدمات ناخن

شینیون‌های حرفه‌ای و به روز

تسلط بر انواع سبک میکاپ‌

شناخت دقیق پوست و پاکسازی

خدمات مربوط به مژه و ابرو

برای درخشیدن در شب عروسی، بهتر است آرایشگاهی را انتخاب کنید که از نوع پوست شما شناخت داشته و قبل از میکاپ، از روش هایی نظیر لایه برداری، ماساژ، بخور صورت و میکرودرم ابریژن استفاده کند.

آیا آرایشگاه‌های زنانه در پردیس برای شب عروسی گران قیمت الزاما باکیفیت هستند؟

یکی دیگر از مواردی که در بین کارهای شب عروسی مهم است، بحث قیمت آرایشگاه های زنانه پردیس است. در واقع باید گفت قیمت هر آرایشگاه پردیس باید متناسب با کیفیت خدمات و مواد آرایشی و همچنین منطقه‌ی سالن زیبایی تعیین شود. اینکه در فاز 11 قرار داشته باشد یا سالن زیبایی در فاز 8 باشد قطعا قیمت متفاوتی را در خدمات سالن زیبایی احساس خواهید کرد.

به صورت کلی همیشه گران بودن مبنی ارائه خدمات با کیفیت نیست. نکاتی مانند مواد آرایشی درجه یک، افراد با تجربه و منطقه جغرافیایی سالن بر روی هزینه تاثیر دارند. ولی دلیلی بر کیفیت بالای خروجی نیستند. گاهی یک سالن زیبایی کوچک درپردیس تهران با استفاده از مواد آرایشی متوسط و هزینه کم می‌تواند آرایش دلخواه شما را به نحو احسن انجام دهد.

برای مقایسه قیمت و امکانات، لیست کامل آرایشگاه‌های زنانه خوب تهران و شهرهای مختلف را در وبسایت سالن زیبایی بورگ ببینید.

ویژگی‌های آرایشگاه زنانه خوب در پردیس تهران

انتخاب سالن زیبایی عروس در پردیس تهران واقع در شرق تهران که هم خوب باشد هم قیمت عادلانه؛ از دغدغه شما برای نوع آرایش صورت و نوع آرایش موها می‌کاهد. چرا که با برخورداری از تجربه بالا و استفاده صحیح از مواد و ابزارها، ظاهری شیک و زیبا برای شما رقم می‌زند. اما قبل از انتخاب آرایشگاه زنانه در پردیس بهتر است با ویژگی‌های آرایشگاه عروس خوب در شهر پردیس آشنا باشید:

⦁    ارائه مشاوره با توجه به نوع پوست، مو و نیازهای هر شخص به منظور انتخاب بهترین سبک و رنگ مو

⦁    داشتن تجهیزات، محصولات و ابزارهای مربوط به آرایش عروسی با کیفیت بالا

⦁    استفاده از موادآرایشی بهداشتی با کیفیت و برند معتبر و عدم استفاده از محصولات ناسالم

⦁    توجه به جزئیات و اهتمام در انجام کار برای به دست آوردن نتایج بهتر و بیشترین رضایت

⦁    خدمات و تعرفه‌های مناسب

⦁    برای جزئیات بیشتر لازم است چندین بار به آن سالن سر بزنید و دقیق‌تر بررسی کنید.

محل آرایشگاه زنانه در پردیس و نقش آن در راحتی شما

یکی دیگر از موارد مهم که در انتخاب سالن زیبایی در پردیس باید به آن توجه کرد، محل آرایشگاه زنانه در فازهای شهر جدید پردیس است. برای صرفه‌جویی در زمان، بهتر است آرایشگاه زنانه در پردیس تهران به محل برگزاری عروسی نزدیک باشد. چرا که با مشکلاتی مانند ترافیک سنگین و خراب شدن آرایش روبه رو نخواهید شد.

دسترسی آسان از تالار عروسی و آتلیه عکاسی به سالن زیبایی عروس در شهر پردیس خیلی مهم است. اگر فاصله زیادی بین آن‌ها باشد، زمان زیادی بابت پیمودن مسیر می‌گذرانید.

حتما نمونه کارهای قبلی سالن زیبایی را ببینید

معمولا آرایشگاه‌های زنانه پردیس مانند سالن زیبایی بورگ در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود نمونه‌کارهای قبلی را به صورت عکس قبل و بعد قرار می‌دهند تا مهارت و میزان تخصص خود را به نمایش بگذارند.

ممکن است برخی افراد بهترین نمونه‌کارهای خود را انتخاب کرده و به کمک نرم‌افزارهای تخصصی، عکس را ویرایش کنند و در آلبوم قرار دهند. دقت داشته باشید که این نوع عکس‌ها اعتبار زیادی ندارند و هیچ چیز مانند دیدن نمونه کار واقعی از نزدیک به شما کمک نخواهد کرد.

ولی با مشاهده پیج اینستاگرام و یا بررسی وبسایت مجموعه سالن زیبایی بورگ، اطلاعات بسیاری بدست خواهید آورد. همچنین با مراجعه حضوری به آرایشگاه می‌توانید از نزدیک کیفیت کار و میزان تخصص آرایشگران را مشاهده کنید.

نحوه برخورد آرایشگران سالن های زیبایی پردیس مهم است

یکی از موارد مهمی که در انتخاب سالن زیبایی زنانه در پردیس موثر است، نحوه برخورد با مشتری است. هر چه رفتار تیم صمیمی و محترمانه باشد، آرامش بیشتری در سالن برقرار است.

بنابراین اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید و تا حد امکان سعی کنید آرایشگاهی را بیابید که بهترین رفتار را با مشتریان دارند و به قوانین مشتری مداری پایبند هستند.

یک آرایشگر ماهر باید انتقاد پذیر بوده و نظر شما را برای میکاپ و شینیون بپرسد. و با خوش رویی تمام خواسته‌های شما را برآورده کند.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید