ارکیده کارت؛ بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان داریم!

ارکیده کارت؛ بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان داریم!

همه ما هدیه دادن به عزیزان خود را دوست داریم و از دیدن لبخند آن‌ها پس از دریافت هدیه لذت می‌بریم، اما انتخاب هدیه کار آسانی نیست! در واقع همیشه با این سوال روبه‌رو هستیم که چه هدیه‌ای را تهیه کنیم تا مطابق سلیقه فرد مقابل باشد؟ زمانی که بر سر دوراهی انتخاب مانده‌اید، کارت هدیه یکی از اولین گزینه‌ها است، اما این‌بار یک کارت متفاوت تهیه کنید که مقدمه‌ای برای خلق لحظات و خاطره‌های خوش باشد!

کد خبر : ۱۷۶۴۴۶
بازدید : ۳۵

همه ما هدیه دادن به عزیزان خود را دوست داریم و از دیدن لبخند آن‌ها پس از دریافت هدیه لذت می‌بریم، اما انتخاب هدیه کار آسانی نیست! در واقع همیشه با این سوال روبه‌رو هستیم که چه هدیه‌ای را تهیه کنیم تا مطابق سلیقه فرد مقابل باشد؟ زمانی که بر سر دوراهی انتخاب مانده‌اید، کارت هدیه یکی از اولین گزینه‌ها است، اما این بار یک کارت متفاوت تهیه کنید که مقدمه‌ای برای خلق لحظات و خاطره‌های خوش باشد!

کارت‌های ارکیده، جذاب و متفاوت

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده با ارائه کارت‌های هدیه جذاب، کار شما برای هدیه دادن را آسان کرده است. با استفاده از کارت‌های ارکیده می‌توان از خدمات رستوران‌کافه‌های ارکیده در تمامی شعب آن، در تهران و دیگر شهرها استفاده کرد. این کارت‌ها به دو صورت زیر طراحی شده‌اند:

۱. ارکیده کارت: شما می‌توانید این کارت را با مبلغ اولیه دلخواه خود شارژ کنید. همچنین برای هر کارت پنل اختصاصی در نظر گرفته شده تا بتوان کارت را مجددا شارژ کرد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این کارت می‌توان به امکان شخصی‌سازی با لوگو یا متن دلخواه شما اشاره کرد؛ در واقع می‌توانید هرچه را که دوست دارید، روی کارت بنویسید.

۲. هدیه کارت: این کارت هدیه دارای مبالغ مشخص 500 هزار تومان، یک میلیون تومان و دو میلیون تومان است. شما می‌توانید کارت خود را از سه رنگ سفید، آبی و مشکی انتخاب کنید.

شما می‌توانید با استفاده از اعتبار کارت خود اوقات خوشی را در رستوران‌کافه‌های ارکیده سپری کنید و از خدمات آن لذت ببرید. استفاده از اعتبار کارت تنها به مراجعه حضوری محدود نیست و شما می‌توانید غذای خود را به صورت تلفنی سفارش داده و هزینه آن را با کارت خود پرداخت کنید.

41

تنوع منوی رستوران ارکیده،‌پاسخگوی همه سلیقه‌ها

یک وعده شام یا ناهار خوش‌مزه و همچنین سپری کردن لحظاتی به‌یادماندنی در یک رستوران، از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه به عزیزان شما است. زمانی که حرف از انتخاب رستوران به میان می‌آید، تنوع منو یکی از مهم‌ترین موارد است. در واقع افراد سلیقه‌های مختلفی داشته و به همین دلیل یک منوی متنوع می‌تواند همه را راضی کند. 

علاوه بر کیفیت و طعم غذا، رستوران‌کافه‌های ارکیده منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، غذاهای رژیمی، پیش غذا، سالاد و نوشیدنی را سرو می‌کنند. در تهیه تمامی این غذاها از بهترین مواد اولیه استفاده شده تا نتیجه نهایی یک غذای خوش‌مزه و سالم باشد.

42

فضا و معماری رستوران‌کافه‌های ارکیده، چشم‌نواز و دلپذیر

همه ما زمانی که قصد داریم کسی را به رستوران دعوت کنیم، علاوه بر تنوع منو و کیفیت غذاها، به زیبایی فضای داخلی رستوران نیز اهمیت می‌دهیم. در تمامی رستوران‌کافه‌های ارکیده تلاش شده است تا بهترین فضای داخلی برای پذیرایی از مهمانان فراهم شود. زمانی که رستوران‌کافه‌های ارکیده را به عنوان یک هدیه جذاب انتخاب می‌کنید، در واقع دوستان خود را به یک فضای شیک و زیبا دعوت کرده‌اید.

شما با هدیه دادن کارت‌های ارکیده به همکاران و عزیزانتان، علاوه بر رستوران‌گردی در روزهای معمول، می‌توانید آنان را برای مراسمی مثل شعبانیه، رمضان، عید فطر، جشن پایان سال سازمانی و عید نوروز به رستوران‌کافه‌های ارکیده دعوت کنید. 

این مجموعه با در نظر گرفتن سالن‌های اختصاصی، امکان برگزاری مراسم و مهمانی‌ها را با خدماتی همچون موسیقی زنده، گل‌آرایی، منوی متنوع و... فراهم کرده است. اگر قصد دارید تا جمعی بزرگ از خانواده، دوستان یا همکاران خود را با یک هدیه جذاب خوشحال کنید، سالن‌های اختصاصی رستوران‌کافه‌های ارکیده مکان مناسبی برای شما است.

لذت غذا خوردن و ایجاد خاطره‌های خوش

زمانی که دوستان خود را به یک رستوران و صرف غذای دورهمی دعوت می‌کنید، در واقع وقت خود را به آن‌ها هدیه داده‌اید و چه هدیه‌ای بهتر از یک خاطره خوش! خاطراتی که در کنار دوستان خود می‌سازید، تا همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار می‌شود. مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده مفتخر است تا میزبان شما در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها بوده و با بهترین طعم‌ها در فضایی جذاب، در خلق خاطرات خوش شما، سهیم شود.

نحوه سفارش کارت‌های ارکیده

دو راه ساده و سریع برای سفارش کارت‌های ارکیده پیش روی شماست. اول آنکه از طریق سایت رستوران‌کافه‌های ارکیده سفارش خود را ثبت کنید. در کنار آن می‌توانید با شماره 87700850-021 داخلی 114 تماس بگیرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید