هتل‌های مشهد با فاصله زیر ۵ دقیقه تا حرم امام رضا کدامند؟

هتل‌های مشهد با فاصله زیر ۵ دقیقه تا حرم امام رضا کدامند؟

به دلیل دغدغه زیارت و مشکل رفت و آمد و نزدیکی به حرم، انتخاب هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) می‌تواند به شما کمک کند با اندکی (کمتر از ۵ دقیقه) پیاده‌روی هر زمان که خواستید به زیارت امام رضا بروید.

کد خبر : ۱۷۷۴۲۱
بازدید : ۱۰۱

اگر قصد سفری زیارتی به مشهد را دارید، براساس فاصله هتل تا حرم، نوع هتل، خدمات، هزینه، زمان و مدت اقامت گزینه‌های متنوعی پیش روی شماست. از آنجایی که تعدد هتل‌های نزدیک حرم بالاست، برای پیدا کردن هتل مناسب، ممکن است دچار چالش شوید. البته در ایام شلوغ مانند مناسبت‌های خاص، این انتخاب سخت‌تر هم می‌شود. با شناخت هتل‌های نزدیک به حرم می‌توانید باتوجه به نیاز و بودجه خود اتاق مناسبی را رزرو کنید.

به دلیل دغدغه زیارت و مشکل رفت و آمد و نزدیکی به حرم، انتخاب هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) می‌تواند به شما کمک کند با اندکی پیاده‌روی هر زمان که خواستید به زیارت امام رضا بروید. برای پاسخگویی به این نیاز، در ادامه به معرفی هتل‌های نزدیک به حرم که کمتر از ۵ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارند می‌پردازیم.

لیست هتل‌های خیلی نزدیک به حرم (زیر ۵ دقیقه پیاده)

⦁ هتل قصرالضیافه مشهد (سن بنا: ۱۷ سال) (۴ ستاره) (فاصله تا حرم: بدون فاصله!)

⦁ هتل رضویه (سن بنا: ۲۷ سال) (۳ ستاره) (فاصله تا حرم: ۲ دقیقه پیاده)

⦁ هتل جوار الملک مشهد (سن بنا: ۱ سال) (۵ ستاره) (فاصله تا حرم: ۳ دقیقه پیاده)

⦁ هتل ابریشم (سن بنا: ۱۷ سال) (۲ ستاره) (فاصله تا حرم: ۳ دقیقه پیاده)

⦁ هتل اطلس مشهد (سن بنا: ۴۸ سال) (۳ ستاره) (فاصله تا حرم: ۳ دقیقه پیاده)

⦁ هتل سهند مشهد (سن بنا: ۱۰ سال) (۴ ستاره) (فاصله تا حرم: ۴ دقیقه پیاده)

⦁ هتل کوثر مشهد (سن بنا: ۲۸ سال) (۲ ستاره) (فاصله تا حرم: ۴ دقیقه پیاده)

⦁ هتل سایه مشهد (سن بنا: ۹ سال) (۳ ستاره) (فاصله تا حرم: ۵ دقیقه پیاده)

⦁ هتل مدینه الرضا مشهد (سن بنا: ۱۰ سال) (۵ ستاره) (فاصله تا حرم: ۵ دقیقه پیاده)

معرفی هتل‌های خیلی نزدیک به حرم (کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی)

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد در سال ۱۳۸۵ در صحن امام رضا یعنی ضلع شرقی بارگاه ملکوتی امام رضا در ۳ طبقه و ۵۷ باب اتاق و سوئیت افتتاح شد. این هتل که از آن به عنوان نزدیکترین هتل به حرم یا هتل داخل حرم امام رضا یاد می‌شود، دارای تنوع واحد‌های اقامتی بالایی است و شما باتوجه به نیازتان می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

هتل با سوئیت‌های یک‌خوابه فدک، قدس و نور و اتاق‌های دونفره و سوئیت‌های دوخوابه بقیع و شمس از میهمانانش پذیرایی می‌کند. این هتل سالنی باشکوه با دیوار‌های آینه کاری شده دارد. برای سالمندان و افراد با ناتوانی حرکتی ویلچر یا امکانات حمل فراهم است.

آدرس هتل قصرالضیافه مشهد: حرم مطهر، خیابان نواب صفوی ۲، صحن هدایت

هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل از هتل‌های ۵ ستاره نزدیک به حرم است که در قسمت ورودی باب الرضا در فاصله ۱۵۰ متری از حرم قرار دارد. همچنین از جمله هتل‌های بزرگ مشهد است که ۴ رستوران و قهوه خانه دارد و بدون شک لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما و عزیزانتان می‌سازد.

هتل مدینه الرضا مشهد در ۱۸ طبقه متشکل از ۲۸۸ اتاق با امکانات کامل و مجهز است. این هتل نه تنها به فکر افراد معلول و جانباز بوده است، بلکه سوئیت‌های بسیار لوکسی نیز برای خاص‌پسندان دارد.

از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به: یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق کانکت، آپارتمان پرزیدنت سه خوابه پنج نفره، سوئیت، آپارتمان، اتاق عروس و داماد. تنوع این اتاق‌ها به صورت لوکس، اکونومی، استاندارد و VIP توانسته پاسخگوی خواسته‌های تمامی مسافران محترم هتل باشد.

آدرس هتل مدینه الرضا: خیابان آیت الله شیرازی، نبش بولوار شارستان رضوی، بین خیابان چهار باغ و نوبهار

هتل اطلس مشهد

هتل ۳ ستاره اطلس که دارای ظاهری ساده و مدرن است، یکی از اولین هتل‌های مشهد به شمار می‌آید که در فاصله ۳ دقیقه‌ای حرم مطهر قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۵۴ در نزدیکی حرم مطهر امام رضا در میدان بیت المقدس افتتاح شد و با هدف بهبود کیفیت خدمات، در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل اطلس در ۸ طبقه دارای ۱۸۸ واحد اقامتی متنوع است. اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید، پارکینگی وسیع با ظرفیت تعداد بالایی خودرو خیال شما را بابت محلی امن برای پارک خودرو راحت می‌کند.

آدرس هتل اطلس مشهد: خیابان امام رضا (ع)، میدان بیت‌المقدس

هتل سهند مشهد

هتل سهند در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است و در سال ۱۳۹۷ با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با ۷ طبقه متشکل از ۶۰ باب اتاق با امکانات کامل و استاندارد رفاهی می‌باشد.

موقعیت هتل سهند نزدیک به بازار رضا و بازار هفده شهریور است که دسترسی آسان مسافران به این مراکز خرید را فراهم نموده است. همچنین این هتل در فاصله حدود یک کیلومتری از حرم مطهر قرار دارد.

آدرس هتل سهند مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل سایه مشهد

اگر علاقه‌مندید در هتلی اقامت کنید که پیاده و در عرض ۵ دقیقه بتوانید به آستانه مقدس رضوی برسید، هتل سایه یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما به شماست. هتل سایه مشهد در ده طبقه در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و سپس در سال ۱۳۹۷ برای خدمت‌رسانی بهتر، مورد تعمیر بازسازی قرار گرفت.

از امکانات رایگان هتل سایه مشهد می‌توان به پارکینگ مسقف با ظرفیت ۳۰ خودرو مخصوص مهمانان، سونا و جکوزی، اینترنت در لابی، اتاق چمدان، صندوق امانات و خدمات معلولین اشاره نمود.

آدرس هتل سایه مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۵

هتل ابریشم مشهد

هتل ابریشم مشهد در سال ۱۳۸۵ به عنوان یک هتل ۲ ستاره افتتاح شد که با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ابریشم در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران می‌توانند تنها با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) برسند. این مجموعه با ۶ طبقه از ۴۹ واحد اقامتی تشکیل شده که با پرسنلی مجرب و آموزش دیده به شما میهمانان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند.

آدرس هتل ابریشم مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد در سال ۱۳۸۸ در ۱۰ طبقه و ۳۰۰ واحد اقامتی افتتاح شد. این هتل با ظرفیت ۷۵۰ نفر دارای اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و کانکت است. اتاق‌های دو تخته هتل را به میهمانانی که دونفره به مشهد سفر می‌کنند پیشنهاد می‌دهیم.

اتاق‌های سه تخته هتل دارای یک تخت دونفره و یک تخت سینگل است و برای میهمانان یا خانواده‌های سه نفره مناسب است. همچنین اتاق‌های با ظرفیت چهارتخت، شامل یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره می‌شوند.

آدرس هتل الغدیر مشهد: چهارراه شهدا، بهجت یک

هتل جوارالملک مشهد

هتل جوارالملک مشهد از جمله هتل‌های مجلل و تازه تاسیس ۴ ستاره نزدیک به حرم حضرت است که در سال ۱۴۰۱ در خیابان اندرزگو افتتاح شد. این مجموعه با ۹ طبقه بنا از ۱۴۶ باب اتاق و سوئیت تشکیل شده که مجهز به امکانات رفاهی ویژه است.

201

آدرس هتل جوارالملک مشهد: اندرزگو ۱۸ (آخوند خراسانی ۸)

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر از سال ۱۳۷۴ تاکنون یکی از اقامتگاه‌های فوق‌العاده شهر مشهد محسوب می‌شود که به زائرین امام هشتم خدمت‌رسانی می‌کند. هتل کوثر با داشتن تنها دو ستاره، امکانات کامل و مجهزی را به مسافران این شهر ارائه می‌دهد. از جمله امکانات رایگان هتل می‌توان به فضای باز و آلاچیق، آسانسور، اینترنت، پاور سوئیچ و صندوق امانات اشاره نمود.

یکی از خدمات رایگان و مهم این هتل، پارکینگ روباز آن است که ظرفیت چهارده خودرو را دارد. زائرانی که با خودرو به مشهد سفر کرده اند می‌توانند با خیال آسوده می‌توانند اتومبیل خود را در پارکینگ این هتل پارک کنند. امکاناتی نظیر روم سروس، خدمات خشک‌شویی، تاکسی سرویس و فضای بازی کودکان رایگان نبوده و شامل پرداخته هزینه می‌شود.

آدرس هتل کوثر مشهد: میدان بیت المقدس (فلکه آب)، ضلع شمالی بازار رضا

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد در سال ۱۳۷۵ افتتاح شده است که با هدف بالا بردن سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. در این هتل اتاق‌های یک تا چهار تخته و سوییت‌های رویال برای اقامت میهمانان ارائه می‌شوند.

ویو بعضی از اتاق‌ها به بارگاه مطهر امام رضا است. یخچال، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، سشوار، آباژور و چای‌ساز از جمله امکانات هتل به شمار می‌آیند.

آدرس هتل رضویه مشهد: میدان بیت المقدس (فلکه آب)، جنب درب ورودی بازار رضا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید