جدیدترین روش‌های دندانپزشکی در دکترتو کلینیک

جدیدترین روش‌های دندانپزشکی در دکترتو کلینیک

به‌طور کلی خدمات دندانپزشکی همیشه دچار تغییر می‌شود تا با جایگزین ‌کردن درمان‌های جدید به‌جای شیوه‌های قدیمی، درصد موفقیت را بالاتر ببرد که در حال‌ حاضر بسیاری از ارئه‌دهندگان در سراسر کشور نیز سعی دارند تا از این روند پیروی کنند.

کد خبر : ۱۸۰۶۶۹
بازدید : ۱۰

هر ساله پیشرفت‌هایی در حوزه خدمات دندانپزشکی به‌وجود می‌آید که منجر به بهبود وضعیت درمانی و زیبایی متقاضیان می‌شود، درصورت نیاز به هرکدام از آن‌ها کافی‌است به سامانه دکترتو کلینیک مراجعه کنید.

ترک، پوسیدگی، تغییر رنگ و هر عارضه دیگری ممکن است روی زیبایی لبخند شما تاثیر منفی بگذارد که با کمک خدمات‌دهندگان این سامانه می‌توانید به پیشرفته‌ترین امکانات برای رفع این مشکلات دسترسی داشته باشید.

با دکترتو کلینیک از روش های نوین دندانپزشکی استفاده کنید

به‌دنبال پیشرفت فناوری و ابداع روش‌های جدید در زمینه درمان، ترمیم و زیبایی دندان، بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند از بهترین خدمات برای این منظور استفاده کنند.

به‌طور کلی خدمات دندانپزشکی همیشه دچار تغییر می‌شود تا با جایگزین ‌کردن درمان‌های جدید به‌جای شیوه‌های قدیمی، درصد موفقیت را بالاتر ببرد که در حال‌ حاضر بسیاری از ارئه‌دهندگان در سراسر کشور نیز سعی دارند تا از این روند پیروی کنند.

در همین راستا، دکترتو کلینیک با معرفی بهترین ارائه‌دهندگانی که از روش‌های جدید برای متقاضیان استفاده می‌کند به شما این امکان را می‌دهند تا با خیالی راحت از خدمات مناسب بهره‌مند شوند که شامل موارد زیر هستند.

کاشت دندان به روش های نوین درمان

یکی از مهم‌ترین خدمات دندانپزشکی مربوط به کاشت دندان است که به بسیاری از افرادی که بر اثر ضربه، تصادف یا پوسیدگی‌های شدید دندان‌های خود را از دست داده‌اند، کمک می‌کند.

در واقع باید گفت که کاشت دندان یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌هایی است که درزمینه خدمات دندانپزشکی ایجاد شده که با ظهور روش‌های نوین به افراد کمک می‌کند تا جایگزین مناسبی برای دندان‌های ازدست‌رفته خود داشته باشند.

در حال ‌حاضر بهترین کار برای کاشت دندان ایمپلنت است که به چندین روش مختلف انجام می‌شود و هرکدام از آن‌ها مزایای خاصی را برای شما به‌دنبال دارد و برای این‌‌که بتوانید خیلی راحت‌تر از این خدمات بهره‌مند شوید با مراجعه به سامانه دکترتو کلینیک قادر به انتخاب بهترین ارائه‌دهندگان ایمپلنت هستید.

در ابتدا روش ایمپلنت به این صورت انجام می‌شد که با ایجاد شکاف روی لثه، متخصص به استخوان فک دسترسی پیدا می‌کرد که معمولا با خون‌ریزی و تورم همراه بود.

در روش‌های نوین که متخصصان این سامانه نیز از آن‌ها برای مراجعه‌کنندگان استفاده می‌کنند، ایمپلنت بدون جراحی انجام می‌شود که به‌عنوان روش پانچ معروف است که روند بهبودی را تسریع می‌کند.

برای دندان‌هایی که تاج آن‌ها آسیب دیده و باید کشیده شوند، با استفاده از این روش در ابتدا به‌صورت 3 بعدی ریشه و تاج شبیه‌سازی می‌شود تا متخصص بر این ‌اساس مراحل ایمپلنت را انجام دهد.

درضمن باید به این نکته هم توجه کنید که ارائه‌دهندگان این سامانه علاوه ‌بر اینکه از جدیدترین روش برای کاشت دندان استفاده می‌کنند به شما این اطمینان را می‌دهند که مواد مرغوب و باکیفیتی برای این منظور به‌کار می‌رود.

ارتودنسی با Invisalign

در مواقعی که دندان‌های شما نامرتب باشند و یا فک بالا و پایین در موقعیت نامناسبی قرار بگیرند، استفاده از ارتودنسی به‌عنوان یک روش زیبایی و درمانی برایتان مناسب خواهد بود.

با اصلاح این مشکل علاوه‌ بر این‌‌که لبخند زیباتری دارید، عملکرد دندان‌های شما نیز بهبود پیدا می‌کند که برای اجرای ارتودنسی به‌طور معمول از براکت‌های فلزی استفاده می‌شود که باید تا مدت‌زمان خاصی آن‌ها را نگه دارید.

هرچند این روش در واقع برای زیبایی دندان‌ها به‌کار می‌رود اما از آن‌‌جایی‌که براکت‌های فلزی با توجه به شرایط هر فردی معمولا باید بیش از یک سال باقی بمانند، ظاهر ناخوشایندی را به چهره می‌دهد.

به همین خاطر روش جدیدی که برای این کار در نظر گرفته می‌شود، ارتودنسی نامرئی (Invisalign) نام دارد که با استفاده از براکت‌های شفاف انجام می‌شود که تاثیر خاصی روی چهره ندارد.

درضمن این روش نوین ارتودنسی در مقایسه با شیوه‌های قدیمی مراقبت‌های کم‌تری نیاز دارد و هنگام غذا خوردن نیز مشکلی را برای شما ایجاد نمی‌کند، البته باید درنظر داشته باشید که معیار اصلی در اجرای اصولی این کار مراجعه به یک متخصص مجرب است.

در حال‌ حاضر که می‌توان با جست‌وجوی اینترنتی به بسیاری از خدمات مختلف به‌راحتی دسترسی داشت، سامانه دکترتو کلینیک با این هدف ایجاد شده تا به شما کمک کند که بهترین ارائه‌دهندگان خدمات دندانپزشکی را برای اجرای ارتودنسی نامرئی پیدا کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به این مرجع معتبر با استفاده از فیلترهایی که برای دسترسی به خدمات متنوع دندانپزشکی درنظر گرفته شده در سریع‌ترین زمان ممکن، ارائه‌دهندگانی را که از روش ارتودنسی Invisalign استفاده می‌کنند به‌سرعت پیدا کنید.

بلیچینگ دندان با مواد و روش‌های جدید

دوست دارید دندان‌های سفید و درخشانی داشته باشید؟ با کمک دکترتو کلینیک، دستیابی به این هدف خیلی کار سختی به‌نظر نمی‌رسد چراکه متخصصان زیادی در این سامانه معرفی می‌شوند که از روش‌های جدیدی برای انجام بلیچینگ دندان استفاده می‌کنند.

مینای دندان به‌دلیل استفاده از مواد غذایی، دخانیات و بسیاری موارد دیگر امکان دارد که به مرور زمان تغییر رنگ دهد که به‌طور معمول ارائه‌دهندگان خدمات دندانپزشکی از روش‌های مختلفی برای رفع این لکه‌ها استفاده می‌کنند.

بلیچینگ یکی از جدیدترین و بهترین شیوه‌هایی است که به افراد این امکان را می‌دهد تا دندان‌هایی سفید و عاری از لکه داشته باشند که لبخندی زیبا و جذاب را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

اصلاح ظاهر دندان‌ها و برطرف‌کردن تمامی لکه‌هایی که روی آن‌ها وجود دارد به افزایش اعتمادبه‌نفس و آراستگی ظاهری شما کمک می‌کند که به همین دلیل بلیچینگ به‌عنوان یکی از خدمات محبوب در نظر گرفته می‌شود.

شایان ذکر است که خدمات بلیچینگ دندان امکان اجرا در خانه یا مراکز ارائه‌دهنده خدمات دندانپزشکی را دارد که تفاوت آن‌ها تنها در غلظت ماده‌ای است که برای سفیدکردن دندان‌ها به‌کار می‌رود.

برای اجرای این شیوه از مواد شیمیایی خاصی همچون پراکسید هیدروژن و پراکسید کربامید برای سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌شود که سطح کیفی آن‌ها تاثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد.

برای این‌‌که به جدیدترین روش‌های بلیچینگ دسترسی داشته باشید که توسط ارائه‌دهندگان ماهر انجام می‌شود، مراجعه به سامانه معتبر دکترتو کلینیک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود تا نوبت خود را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

جمع‌بندی

در دکترتو کلینیک می‌توانید تعداد زیادی از ارائه‌دهندگان خدمات دندانپزشکی را مشاهده کنید که جهت دسترسی راحت‌تر و آسان‌تر شما به جدیدترین روش‌های درمانی و زیبایی، امکان ثبت نوبت آنلاین را برایتان فراهم می‌کنند.

ارائه‌دهندگان این سامانه از پیشرفته‌ترین روش‌ها برای اجرای کاشت دندان، ارتودنسی و بلیچینگ استفاده می‌کنند که شما می‌توانید با اطمینان کامل یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید